uriasposten (weblog) hacked :)
Fra : Mark Jensen

Dato : 27-01-06 14:11

Jeg holder meget af at følge forskellige politiske blogs, også selvom
jeg ikke er enig i dem. Jeg log mærke, den anden dag, til at Kim
Møller, som står bag www.uriasposten.net havde udover at offentliggøre
de der famøse tegninger, givet plads til kommentarer og der var et hav
af islamiske kommentarer. Jeg gætter på at folk fra mellemøsten har
hørt om den danske JP-sag og af den vej er nået ind på Kim Møllers
side.

Uriasposten er temmelig konservativt og islamkritisk. Jeg plejer gerne
at læse www.humanisme.dk af Rune Engelbrecht Larsen, bare for at se
hvordan forskellgie mennesker kan opfatte verden helt forskelligt.

Nå men pointen er altrså at nu er uriasposten blevet hacket af
muslimer. Det synes jeg er lidt specielt, når man nu ved at netop
JPsagen var noget der blev ivrigt debateret på den side.

Fra : Rune

Dato : 27-01-06 14:27

"Mark Jensen" <jesperj@it.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> muslimer. Det synes jeg er lidt specielt, når man nu ved at netop
> JPsagen var noget der blev ivrigt debateret på den side.

Jeg har sendt billederne rundt omkring i verdenen. Så de er blevet postet på
forskellige blogs. En blog-ejer sagde der kom specielt mange fra Saudi
Arabien (man kan spore landet genne IP nummeret) for at kigge på billederne.

All publicity is good publicity