en måske svær situation med store konsikve~
Fra : Chokmah

Dato : 13-06-01 16:02

Talte i går aftes med en veninde - eller jow det er hun da ... hun er x
kæreste til en xven af mig for at gøre forvirringen total :)

Nå for at springe det en masse overflødigt over det er ikke , jeg har meget
med at gøre men jeg tager periodisk billeder af deres børn også for jeg et
godt måltid mad vasket tøj .

men nu er det yndige par gåed hvert til sit , han gider ikke se bjørnen har
fundet sig en elskerinde og det er som det plejer - men nu er han jo et
ualmindeligt dumt svin.

så jeg opfordrede hende til at få den fulde forældre myndighed med det
samme - nu er problemet at han godt ku finde på at stejle - ikke at han
gider at have bjørnen men gå i en led retssag osv.
da han f.eks vil fyrre af at hun i isn ungdom igennem 5 år off & on har
været call girl for 5 år siden.

også tænkte jeg fanme nej det skal han sgu ikke slippe afsted med også ga
jeg hende en masse svineri på ham- han har selv været trækker dreng i en
periode hvor han fik den i røven for 500 pr gang i 1986 + han drak en 13
årige til bevidstløshed tog hendes mødom smurt deflorations blodet ind i
sin t shirts sig gik rundt og blærede sig i byen dagen der på .... + han har
lavet en mase socialt bedrageri der kan opdages ved kryds revision - det
levrede jeg og jeg ku også mønstre vidner.

men nu sider jeg alligevel og tænker .... det var sgu ikke så lidt :(
MvH
Bo

Fra : Nold

Dato : 15-06-01 02:46

Endnu een, der har "fået fjernet det hele" ?

Fra : Chokmah

Dato : 21-06-01 03:15

"Nold" <snabel@elsker.dk> wrote in message
> Endnu een, der har "fået fjernet det hele" ?

hvad mener du ?
MvH
Bo

Fra : FlowerLady'sAssistan~

Dato : 24-06-01 21:28

"Nold" <snabel@elsker.dk> wrote in message news:<3b2f39b9$0$34276$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
> Endnu een, der har "fået fjernet det hele" ?

Øh? Lobotomi???

---

The flowerlady's assistant.

Just a grain of sand on the winds of time.