Om tro
Fra : B. Nice

Dato : 27-01-06 07:43

Hvis man dybt i hjertet var overbevist om sin egen tros fuldstændighed
og ufejlbarlighed burde man være komplet ligeglad med hvad andre måtte
mene og tro om samme.

Men det er måske her det kniber lidt for muslimerne?

Fra : Martin

Dato : 27-01-06 09:46

B. Nice skrev:

> [...]
> mene og tro om samme.
>
> Men det er måske her det kniber lidt for muslimerne?

Du skriver faktisk at muslimerne IKKE er komplet ligeglade og at deres
tro IKKE er ufejlbarlig. Men det er vist ikke det du mener.

Hvis man skal følge sharia og koranen slavisk samt imamernes holdning
til den del, så er det ud til højre med alle vantro. Vantro kan, skal
og må snydes og bedrages. Heldigvis er det ikke den almindelige
holdning blandt herboende muslimer. Og det er vores opgave at indsluse
disse som vi har gjort det med alle andre trosretninger. For vi kommer
aldrig af med de 200000 muslimer i DK. Vi skal gøre dem lige så rige
som os selv, kun sådan vil respekten nogensinde blive gensidig.

Mvh
Martin

Fra : Jan Pedersen

Dato : 27-01-06 13:38

>Vi skal gøre dem lige så rige
>som os selv, kun sådan vil respekten nogensinde blive gensidig.

Hvis man skal være rig i dette land skal man selv sørge for det. Staten vil
dog gøre sit for at forhindre dette med div. skatter og afgifter. Så det er
op ad bakke hele vejen til guldkalven :)

Men nu er mange af de omtalte 200000 igang med at overtage alt salg af frugt
og grønt i dette land og alle de små nærbutikker. Derudover tror jeg de vil
sætte sig tungt på servicesektoren også: bl.a. taxibranchen. Så mon ikke de
snart sidder rundt i de dyre 4.5 millioner kroners huse i de pæne kvarterer
:)

Fra : Svend Poulsen

Dato : 28-01-06 12:43

Hello, Jan!
You wrote on Fri, 27 Jan 2006 13:38:11 +0100:

> [...]

JP> vil dog gøre sit for at forhindre dette med div. skatter og afgifter.
JP> Så det er op ad bakke hele vejen til guldkalven :)

Ja, fy skamme med den danske stat, så er det bedre som i Saudi arabien, hvor
det er konge familien der ejer olien og har befolkningen på bistandshjælp.

With best regards, Svend Poulsen. E-mail: svend_poulsen_304@*hotmail.com

Fra : Martin

Dato : 27-01-06 17:54

Jan Pedersen skrev:

> [...]
> snart sidder rundt i de dyre 4.5 millioner kroners huse i de pæne kvarterer

LOL. Der skal sgu mere til. Men at mange af deres unge går i gymnasiet
og videreuddanner sig er nok det bedste for alle. Tænderne skal
trækkes ud af islam hvis vi skal kunne leve sammen.