Drug rape = særlig ond date rape, eller?
Fra : Bo Warming

Dato : 27-01-06 05:05

Den stigende og faretruende BEDØVELSES-VOLDTÆGT hvor pulver luskes i
drink, er en grå og mellemzone, og siden den blev beskrevet i min
gymnasietid, har alle piger jeg har talt med mig været enig i, at er
man med en fyr man ikke kender godt, så drikker man kun hvad tjeneren
bringer eller hvad man har set blive åbnet med kapselåbner eller
proptrækker SELV

Piger der går i enrum med ny fyr, der henter åbnede drinks fra sit
køkken eller barskab, er sgu naivere end politiet bør tillade. Som
Harry siger til Sally - mænd er mænd - og som hun stønner tilbage -
kvinder er bedragere
De må ønske at leve livet farligt, og fortjener ikke nogens
beskyttelse

Fra : Trine Pedersen

Dato : 27-01-06 09:26

Bo Warming wrote:
> [...]
> kvinder er bedragere
> De må ønske at leve livet farligt, og fortjener ikke nogens beskyttelse

Men det er bare ikke sådan alle drugrapes foregår - af og til er det nok
at slippe sn drink med øjnene i to sekunder og så er den blevet spiked ...

--
Mvh Trine P.

Fra : Bo Warming

Dato : 27-01-06 15:03

"Trine Pedersen" <snoeffe@hotmail.com> wrote in message

> Men det er bare ikke sådan alle drugrapes foregår - af og til er det
> nok at slippe sn drink med øjnene i to sekunder og så er den blevet
> spiked ...

Interessant.Ved at udleje til sære nørrebroere - kun sære tør leje sig
ind hos en særling som mig - oplever jeg også at der er brug for
mistillid nu og da, og jeg har mistet ganske mange penge ved bedrag og
tyveri.
Indsigt i folk er ofte vigtigere for mig end et par tusind kr, så jeg
er chancerytter og doven. Men var jeg pige og vovede mig ind i løvens
hule, som det miljø du beskriver med vupti-og-drink-er-forgiftet, så
ville jeg gøre mig det til vane at have glasset i hånden, som en
cocnac-snuser.

Selvgjort er velgjort mht beskyttelse. LAtterligt at tro blindt på
godhed eller at frygt for straf skulle påvirke folk.

Fra : Trine Pedersen

Dato : 27-01-06 16:48

Bo Warming wrote:

> [...]
>
> Selvgjort er velgjort mht beskyttelse. LAtterligt at tro blindt på
> godhed eller at frygt for straf skulle påvirke folk.

Det kan simpelthen ikke lade sig gøre at holde øje med sin drink HELE
tiden hvis man forsøger at holde en snak igang med andre mennesker -
heller ikke selv om man holder sin drink i hånden.

At man så kan gøre rigtigt mange ting for at undgå at få sin drink
spiked er en anden ting - det hjælper bare ikke de piger der blir det
alligevel ...

--
Mvh Trine P.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 27-01-06 17:21

On Fri, 27 Jan 2006 16:47:35 +0100, Trine Pedersen
<snoeffe@hotmail.com> wrote:

>Det kan simpelthen ikke lade sig gøre at holde øje med sin drink HELE
>tiden hvis man forsøger at holde en snak igang med andre mennesker -
>heller ikke selv om man holder sin drink i hånden.

jamen og det skulle man da også nødigt - det er slet og ret både
forbudt og forkert at spike andres drink

--
MvH
Bo M Mogensen

Well well well John Lennon ca 1970

Fra : Trine Pedersen

Dato : 28-01-06 10:01

Bo M Mogensen wrote:

> jamen og det skulle man da også nødigt - det er slet og ret både
> forbudt og forkert at spike andres drink

Vi er enige - men det sker jo bare alligevel....

--
Mvh Trine P.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 28-01-06 16:25

On Sat, 28 Jan 2006 10:00:47 +0100, Trine Pedersen
<snoeffe@hotmail.com> wrote:

>Vi er enige - men det sker jo bare alligevel...

ja det gør det jo som med alle andre forbrydelser - men derfor fandt
jeg det vigtigt at have et klart standpunkt til det afligevel.

det lidt triste ved det er at der er jo ikke så meget man kan gøre ved
det med mindre man sider og klamre sig til sin drink hele tiden.

men ok det er sjældent det sker og der skal planlægges en del frem fra
drinken er blvet kryderet til den seksuelle agt kan fuldbyrdes - f.eks
så skal den udsete jo slæbes et eller andet sted hænd hvor agten kan
fuldbyrdes - det er jo ikke sådan lige at drage af med en eller anden
som man ikke kender over skulderen uden det virker påfalende osv.

Fra : andropov

Dato : 28-01-06 16:50

On Sat, 28 Jan 2006 15:25:13 GMT, Bo M Mogensen <chokmah@spamcopp.net>
wrote:

> [...]
>fuldbyrdes - det er jo ikke sådan lige at drage af med en eller anden
>som man ikke kender over skulderen uden det virker påfalende osv.

Man har læst om tilfælde hvor folk ikke har gjort en skid. Folk vil
helst ikke blande sig. Folk risikerer jo også selv at få nogen på
hatten og det ser de fleste sig helst fri for.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 28-01-06 17:11

On Sat, 28 Jan 2006 16:50:20 +0100, andropov <nospam@andropov.dk>
wrote:

>Man har læst om tilfælde hvor folk ikke har gjort en skid. Folk vil
>helst ikke blande sig. Folk risikerer jo også selv at få nogen på
>hatten og det ser de fleste sig helst fri for.

jow men se det lige for dig man går stor kæk og stærk ind på en cafe
et dico osv - udser sig en kvinde venter på hun vender ryggen til også
helder man dosis sove midel i hendes drink smider hende over nakken
når hun falder i søvn tager hende med ud og parre sig med hendes
sovende legme ... tror du nogen sinde det er sket ?

Fra : Bo Warming

Dato : 28-01-06 18:16

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcopp.net> wrote in message
> [...]
> når hun falder i søvn tager hende med ud og parre sig med hendes
> sovende legme ... tror du nogen sinde det er sket ?

Der sker meget mellem år og dag, men så typisk som medierne vil gøre
grumme forbrydelser er det næppe

Et tykt røgslør af hemmlighedskræmmeri var også nødvendig da
Chr4-matriarkatet kunne få heksebål til at gå i selvsving over det
ganske land og hundreddoble foragten for uægte børn, så de pludselig
berøvedes muligheden for ansættelse som lærlinge hos selv den laveste
håndværksmester i en mest sølle købstad.

Nu er den for middelklassen nødvendige foragt-for-outcasts fokuseret
på pædofile og voldtægtsforbrydere, og medier og politi leverer
beredvilligt de spredte facts de kan få fingre i, for at cementere
myte om forfærdeligheder, som selvfølgelig ikke er kæmpeproblemer i
virkelighedens verden.

Men hemmlighedskræmmeri betyder at medier får frit slag til at skrue
hysteri i vejret. Blot der med års mellemrum er veldokumenteret
historie - som p.t. Tønder-sag - så er der frit slag til at digte om
andet og lade justitsmord blive hovedparten af domfældelser.
Een fjer og legitimeringen af de 5 høns er i hus

Hvis nogen tror de kan skabe forargelse på at muslimer snart ejer os,
så tar de fejl - afledningsmanøvren med sexisme (ja selv
blufærdighedskrænkelsesligegyldigheder) er gode historier og overdøver
alt det væsentlige.

Er drug rape sket? Journalister burde have lov at have egne
retsmedicinere og forskelige partiers blade og TV-stationer sku teste,
hver især, om der var sedative stoffer i blodet hos anmelderne.
Men politi har monopol på både vold og efterforskning, så historier
digtes ret frit af journalisterne, og mht sandhed går det ikke godt
her, fru kammerherreinde.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 28-01-06 19:26

On Sat, 28 Jan 2006 18:15:31 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

Ohh hvor ireterende du skal xposte alting i mellem :
dk.politik,dk.snak.seksualitet - hvad rager det her poltik ?
nå jeg sletter det lige.

>Der sker meget mellem år og dag,

nahh jeg kunne mere forestille mig det til noget lukket komsammen -
men jow .. situationen er ikke utænkelig

> men så typisk som medierne vil gøre
>grumme forbrydelser er det næppe

jeg har ikke hørt noget om det i medierne - hvornrå har det været
oppe ?

> [...]
>berøvedes muligheden for ansættelse som lærlinge hos selv den laveste
>håndværksmester i en mest sølle købstad.

og Øhh ... ja .... jeg synes ligesom vi mangler relevans
til emnet ?

>Nu er den for middelklassen nødvendige foragt-for-outcasts fokuseret
>på pædofile og voldtægtsforbrydere,

og det mener du er en ubretiget foragt ?
jeg vil ikke mene jeg tilhøre midelklassen - men det gør jeg måske
afligvel derfor mener jeg da at seksuelle overgreb af en hver form er
en forbrydelse der bør straffes hårdt og det bliver det-.

> og medier og politi leverer
>beredvilligt de spredte facts de kan få fingre i, for at cementere
>myte om forfærdeligheder, som selvfølgelig ikke er kæmpeproblemer i
>virkelighedens verden.

nej men når det sker - så sker det - også er det jo oplagt at forholde
sig til det ... som f.eks i denne debat.

>Men hemmlighedskræmmeri betyder at medier får frit slag til at skrue
>hysteri i vejret.

hvad fo rnoget hemligheds kræmeri ?

> [...]
>andet og lade justitsmord blive hovedparten af domfældelser.
>Een fjer og legitimeringen af de 5 høns er i hus

er der andre verserende sager ind tønder sagen i øjeblikket ?

>Er drug rape sket?

drug pg drug jeg kender mænd der har parret sig med kvinder der sov
brandert ud ...

> Journalister burde have lov at have egne
>retsmedicinere og forskelige partiers blade og TV-stationer sku teste,
>hver især, om der var sedative stoffer i blodet hos anmelderne.

og du trorr ikke det første man tjekker for hvis en eller anden er
blevet dopet er stofet som de er blvet dopet med ?
selv er det da det ...

>Men politi har monopol på både vold og efterforskning, så historier
>digtes ret frit af journalisterne,

så du mener at der er tale om en ondsindet konspiration i mellem polti
og journalister for at skade en eller anden ikke lokaliseret part ?

> og mht sandhed går det ikke godt
>her, fru kammerherreinde.

jamen hvad er det for en sandhed du er efter ?

ps post lige dit tlf nr

Fra : andropov

Dato : 28-01-06 20:01

On Sat, 28 Jan 2006 18:25:51 GMT, Bo M Mogensen <chokmah@spamcopp.net>
wrote:

>nahh jeg kunne mere forestille mig det til noget lukket komsammen -
>men jow .. situationen er ikke utænkelig

Problemet er hvis kvinden er alene i byen og en fyr putter noget i
hendes drink. Når hun så er godt tummelumsk kan fyren lade som om det
er hans kæreste og tale til hende på en måde så det virker sådan.
Hendes anskrig midt i tummelumskheden er sikkert ikke så voldsom så
det måske for andre kan virke som almindelig parskænderi.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 28-01-06 20:10

On Sat, 28 Jan 2006 20:01:03 +0100, andropov <nospam@andropov.dk>
wrote:

>Problemet er hvis kvinden er alene i byen og en fyr putter noget i
>hendes drink. Når hun så er godt tummelumsk kan fyren lade som om det
>er hans kæreste og tale til hende på en måde så det virker sådan.

tjaa det er well strengt taget ikke utænkeligt

>Hendes anskrig midt i tummelumskheden er sikkert ikke så voldsom så
>det måske for andre kan virke som almindelig parskænderi.

jow men er det som sagt nogen sinde sket ?

Fra : Bo Warming

Dato : 29-01-06 02:10

"andropov" <nospam@andropov.dk> wrote in message
> [...]
> Hendes anskrig midt i tummelumskheden er sikkert ikke så voldsom så
> det måske for andre kan virke som almindelig parskænderi.

Når Pigen ikke råber TIL de fremmede og siger HJÆLP MIG så de kan
forstå det er alvorlig sag, så er de undskyldt i at have for travlt
til fulderikkers larm

En fraskilt kvinde lod sin exmand overnatte på sofaen.
Han forførte hende i deres tidligere dobbeltseng, mens svigermor sov i
værelset ved siden af - i en lille lejlighed
Han blev dømt for voldtægt - selvom konen ikke havde gidet råbe til
svigermor at hun sku ringe efter politiet (eller slå manden med
kosteskaft/kagerulle)

Kvindesagen får sine justitsmord - ækelt

Fra : Bo Warming

Dato : 29-01-06 02:05

> [...]
> nå jeg sletter det lige.

> nahh jeg kunne mere forestille mig det til noget lukket komsammen -
> men jow .. situationen er ikke utænkelig

Forestillinger er alt, gode vidneudsagn er få.
Medierne har frit spil, fordi tabu=hemmelighedskræmmeri præger
sagerne, og synderne stemples som værreendnazi så mistænkte får ikke
fair play

> jeg har ikke hørt noget om det i medierne - hvornrå har det været
> oppe ?

> og Øhh ... ja .... jeg synes ligesom vi mangler relevans
> til emnet ?

heksejagt er god beskrivelse af pædofili-justitsmordene som er flere
end de retfærdige domme - læs Jan Guillous bog

> [...]
> er
> en forbrydelse der bør straffes hårdt og det bliver det-.

Eksisterer der berettiget foragt? Bekæmp synd ej synder, bold ej mand
Straf kan være nødvendig når vold, men foragt?
Efterhånden lærer politi på politiskolen at udvise neutralitet,
hvad de de dog ikke udviste, da de stod og råbte DU LYVER i min stue
vedr en blufærdighedskrænkelse-anmeldelse, som de desværre troede på,
og som jeg håber at få nedgjort i Byretten 22 marts kl 1315 retssal 4

> nej men når det sker - så sker det - også er det jo oplagt at
> forholde
> sig til det ... som f.eks i denne debat.

enig, blot vi erkender at vi taler udfra rygter

> hvad fo rnoget hemligheds kræmeri ?

At børnevidner ikke skal udtale sig mens mistænkte er i retssalen, er
eksempel på farligt uretfærdighedsskabende hemmelighedskræmmeri
De lyver bedst når ikke øjenkontakt med den venlige slikonkel

> er der andre verserende sager ind tønder sagen i øjeblikket ?

Medierne dækker vist få % af hvad domfældes

> drug pg drug jeg kender mænd der har parret sig med kvinder der sov
> brandert ud ...

At kvinder forgifter og bedøver sig med sprut for at lokke nogen til ,
er velkendt
Og når egene hæmninger er forduftet, føler de sig ansvarsfri og at et
i ædru tilstand tænkt NEJ burde han have tankelæst

> og du trorr ikke det første man tjekker for hvis en eller anden er
> blevet dopet er stofet som de er blvet dopet med ?
> selv er det da det ...

Hvad er "selv"?

> så du mener at der er tale om en ondsindet konspiration i mellem
> polti
> og journalister for at skade en eller anden ikke lokaliseret part ?

> jamen hvad er det for en sandhed du er efter ?

mest mulig, og ikke blind tro på medier, der kun een gang har oplyst
at Tønderpigen forsvarer sin far
men ellers hundred gange skrevet om """misbrug""".
Er det misbrug hvis jeg forkæler min søn, da 10, med tegnefilmsvideo
og slik?
> ps post lige dit tlf nr

35861000, men jeg står i telefonbogen

Fra : andropov

Dato : 28-01-06 19:52

On Sat, 28 Jan 2006 16:10:50 GMT, Bo M Mogensen <chokmah@spamcopp.net>
wrote:

> [...]
>når hun falder i søvn tager hende med ud og parre sig med hendes
>sovende legme ... tror du nogen sinde det er sket ?

Jo det er sikkert sket. Har jeg påstået noget andet...
Men kan huske noget jeg læste om kvinde som blev slæbt igennem byen
uden nogen gjorde noget.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 28-01-06 20:09

On Sat, 28 Jan 2006 19:51:54 +0100, andropov <nospam@andropov.dk>
wrote:

>Jo det er sikkert sket. Har jeg påstået noget andet...

jamen det var da interesandt at vide om der fandtes et dokumneteret
tilfælled af det ...

>Men kan huske noget jeg læste om kvinde som blev slæbt igennem byen
>uden nogen gjorde noget.

ja det er rigtigt og blev voldtaget hele 3 gange - men hun var jo ikke
en gang dopet

Fra : andropov

Dato : 28-01-06 20:38

On Sat, 28 Jan 2006 19:09:08 GMT, Bo M Mogensen <chokmah@spamcopp.net>
wrote:

>ja det er rigtigt og blev voldtaget hele 3 gange - men hun var jo ikke
>en gang dopet

Men hvor meget lettere kunne det så ikke ske når hun var dopet...

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 28-01-06 20:39

On Sat, 28 Jan 2006 20:37:46 +0100, andropov <nospam@andropov.dk>
wrote:

>Men hvor meget lettere kunne det så ikke ske når hun var dopet...

jamen sikkert meget ..... men som sagt hvor tit er det lige det er
sket ?

Fra : andropov

Dato : 28-01-06 20:55

On Sat, 28 Jan 2006 19:39:10 GMT, Bo M Mogensen <chokmah@spamcopp.net>
wrote:

>jamen sikkert meget ..... men som sagt hvor tit er det lige det er
>sket ?

Du kan søge her :

http://www.2200.dk/politirapport/default.asp?start=1

Fra : Jan Pedersen

Dato : 27-01-06 15:22

"Trine Pedersen" <snoeffe@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> at slippe sn drink med øjnene i to sekunder og så er den blevet spiked ...

Fyren der udfører den slags risikerer vel at blive dømt for enten
legemesbeskadigelse, forsøg på mandrab el.lign. for sådan nogle stoffer
virker jo helt forskelligt på forskellige mennesker. Nogle går i coma af en
enkelt rohypnol.

Fra : Trine Pedersen

Dato : 27-01-06 16:49

Jan Pedersen wrote:

> [...]
> virker jo helt forskelligt på forskellige mennesker. Nogle går i coma af en

Jaeh, hvis han blir opdaget ... Og det er vel hele problemet?

--
Mvh Trine P.

Fra : PerX ...

Dato : 30-01-06 01:36

In article <43d9d91d$0$15791$14726298@news.sunsite.dk>,
snoeffe@hotmail.com says...

> Men det er bare ikke sådan alle drugrapes foregår - af og til er det nok
> at slippe sn drink med øjnene i to sekunder og så er den blevet spiked ...

Pudsigt de kalder det drug rape på "dansk" når man i USA kalder det
*date* rape.

Fra : andropov

Dato : 27-01-06 12:37

On Fri, 27 Jan 2006 05:04:36 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

> [...]
>
>Piger der går i enrum med ny fyr, der henter åbnede drinks fra sit
>køkken eller barskab, er sgu naivere end politiet bør tillade.

Men piger som er gået med fyren hjem til hans hjem er vel allerede
dårligere stillet med hensyn til beviser om voldtægt.
Iøvrigt hvis hun er gået med fyren hjem er det vel fordi hun stoler på
ham så står vel de færreste piger på vagt som en anden agent 007.

Fra : Bo Warming

Dato : 27-01-06 15:09

> [...]
> på
> ham så står vel de færreste piger på vagt som en anden agent 007.

Som netop skrevet til Trine, behøver et-øje-på-enhver-finger ikke
kræve tid
Et er at tro på at HAM KAN JEG MED BESTEMTHED STOPPE, et andet er om
han er en så farlig kriminel at han løber risiko for at blive
giftmorder - der er umuligt at vide om docering er korrekt for den
pige man drugger, og om hun har overfølsomhed overfor de stærke sager,
der skal til for at gøre en voksen person bevidstløs.
Hvad sjov har man af at bolle en groggy klump kød?
Nekrofili er sjælden, hvis den overhovedet har eksisteret i andet end
fantasiens verden.
At forføre med psykofarmaka er som at vinde fodboldskamp ved at skyde
målmanden med en pistol - et totalt brud med spillereglerne.
Glæd mig med et rygte om at det især er muslimer der drugraper

Fra : andropov

Dato : 27-01-06 15:28

On Fri, 27 Jan 2006 15:08:56 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

> [...]
>pige man drugger, og om hun har overfølsomhed overfor de stærke sager,
>der skal til for at gøre en voksen person bevidstløs.

Mon ikke sådan noget med at komme drugs i drinks mest foregår på
diskoteker og ikke i private hjem...

>Hvad sjov har man af at bolle en groggy klump kød?
>Nekrofili er sjælden, hvis den overhovedet har eksisteret i andet end
>fantasiens verden.

Ja, det minder jo nærmest om nekrofili.

>At forføre med psykofarmaka er som at vinde fodboldskamp ved at skyde
>målmanden med en pistol - et totalt brud med spillereglerne.
>Glæd mig med et rygte om at det især er muslimer der drugraper

muslimerne er jo overrepræsenteret i kriminalstatistikkerne så hvorfor
ikke inden for det område.

Fra : Blinkhinde

Dato : 27-01-06 15:44

Trine Pedersen skrev:

> Men det er bare ikke sådan alle drugrapes foregår - af og til er det nok
> at slippe sn drink med øjnene i to sekunder og så er den blevet spiked ...

Men findes det virkelig? Jeg har aldrig mødt nogen eller hørt om
nogen, hvor det bevisligt har fundet sted. Jeg har altid anset det for
at være en myte. - I min omgangskreds køber kvinder så i øvrigt
også selv deres sprut og så kan det jo være ligegyldigt egentlig.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 27-01-06 16:22

On 27 Jan 2006 06:43:31 -0800, "Blinkhinde" <blinkhinde@hotmail.com>
wrote:

>Men findes det virkelig?

ja jeg har prøvet det - godt nok ikke mht druge rape - men det var et
par tyve der prøvede det i Bangkok ... jeg tror faktisk jeg har prøvet
det 2 gange ... jeg ved ikke med den første gang om jeg bare gik om
kuld p.gr druk - men jeg vågnede da uden mit pas så ...

Fra : Jan Pedersen

Dato : 27-01-06 16:37

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev i en meddelelse

> [...]
> det 2 gange ... jeg ved ikke med den første gang om jeg bare gik om
> kuld p.gr druk - men jeg vågnede da uden mit pas så ...

Så benyttede de sikkert lige chancen til også at få taget deres tryk i
pølsen :) Havde du ondt i røven bagefter ? :)

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 27-01-06 17:13

On Fri, 27 Jan 2006 16:36:49 +0100, "Jan Pedersen"
<jantheman28@hotmail.com> wrote:

>Så benyttede de sikkert lige chancen til også at få taget deres tryk i
>pølsen :) Havde du ondt i røven bagefter ? :)

ja det skal jeg jo af gode grunde ikke kunne sige - men der er nu en
del der taler i mod det for det første var det på en bar den hingangne
Bar Hallo på kaosan roade - for det andet så var det 2 kvindelige
prostituerede så ....

den anden gang var det 2 herre ... men der gik jeg nu ikke ud før jeg
fik en kniv i ryggen og der gik jeg nu ikke ud så længe så de ku nå
det - de havde foriøvrigt meget travlt med at komme væk fra å stedet
nu var det ikke så drabeligt som det lyder jeg er lidt i tvil om det
var en kniv jeg tror mere det var et kno jern - når man så på de
mærker jeg fik efter det

Fra : Trine Pedersen

Dato : 27-01-06 16:55

Blinkhinde wrote:

> [...]
> at være en myte. - I min omgangskreds køber kvinder så i øvrigt
> også selv deres sprut og så kan det jo være ligegyldigt egentlig.

Findes voldtægt overhovedet? Altså jeg kender ikke nogen der er blevet
voldtaget ... så voldtægt er nok en myte....

Kan du ikke selv se at din argumentation halter en smule? Blot fordi du
personligt ikke kender nogen der har oplevet at blive drugraped betyder
det jo ikke at det ikke findes...

Det største problem er i og for sig at rohypnol er ude af kroppen på få
timer - og så er det jo ikke synderligt nemt at spore. Til gengæld er
der folk der blir dødsyge af skidtet og her er det man opdager at de har
rohypnol i kroppen.

Ikke dermed være sagt at der ikke er piger der lyver om det - for det er
der naturligvis også...

--
Mvh Trine P.

Fra : Jens Bruun

Dato : 27-01-06 17:40

"Blinkhinde" <blinkhinde@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Men findes det virkelig? Jeg har aldrig mødt nogen eller hørt om
> nogen, hvor det bevisligt har fundet sted. Jeg har altid anset det for
> at være en myte.

Enig. Det er givet en myte, men det er jo en belejlig forklaring i mange
sammenhænge.

--
-Jens B.

Fra : nana sørensen

Dato : 28-01-06 00:02

Trine Pedersen skrev:

> [...]

at være en myte. - I min omgangskreds køber kvinder så i øvrigt
også selv deres sprut og så kan det jo være ligegyldigt egentlig.

Det sker. Jeg var ude for det for nogle år siden. På det tidspunkt tog jeg
en del stoffer, så jeg var ikke i tvivl, da reaktionen kom. Føltes udpræget
som ecstasy. Jeg havde selv købt min drink og havde siddet ved en bardisk og
snakket med nogen. Kan ikke udelukket at jeg har vendt mig om et par
minutter. At jeg så tog hjem for at flippe ud i fred og undgik en evt
voldtægt, det er jo så okay. Mærkelig indstilling at dele sine stoffer, med
en der ikke har bedt om dem egentlig.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 28-01-06 03:48

On Sat, 28 Jan 2006 00:01:42 +0100, "nana sørensen"
<nanatorsk@phobia.dk> wrote:

>Men findes det virkelig?

nok mest i amerikanske mini serier - men ellers jow som jeg har
skrevet tidliger i denne tråd - er jeg selv blevet dopet et par gang i
Thailland dog ikke med henblik på at blive misbrugt men bare røvet.

> Jeg har aldrig mødt nogen eller hørt om
>nogen, hvor det bevisligt har fundet sted.

Nahh jeg har nu 2 venner der bollede damer når de sov branderter ud
det er lidt det samme ?

> Jeg har altid anset det for
>at være en myte. - I min omgangskreds køber kvinder så i øvrigt
>også selv deres sprut

tjaa nu skal jeg tænke tilbage på hvem der købte hvad da jeg var ung -
jeg tror nu vi på tværs at kønenen levede meget af hinanden

> og så kan det jo være ligegyldigt egentlig.

ja indtil der er en slemme mand med onde hensigter der kommer noget
sove midel i din selv financerede drink

> [...]
>snakket med nogen. Kan ikke udelukket at jeg har vendt mig om et par
>minutter. At jeg så tog hjem for at flippe ud i fred og undgik en evt

jamen nu var du heldig at du kunne tåle det - jeg f.eks bliver sgu
virkeligt syg af noget så harmløst som hash

> Mærkelig indstilling at dele sine stoffer, med
>en der ikke har bedt om dem egentlig.

ja nu har jeg kun gjort det i coke og lidt speed . men coke er sgu
ikke noget man deler ud af med mindre man synes man skylder folk noget
det er det simpelhend for dyrt til.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 27-01-06 16:12

On Fri, 27 Jan 2006 05:04:36 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Den stigende og faretruende BEDØVELSES-VOLDTÆGT hvor pulver luskes i
>drink, er en grå og mellemzone,

nej det er sgu ikke det er strengt ulovligt og det med rette at dope
et andet menneske.
+ det er dybt krænkende og uetisk !

Fra : Blinkhinde

Dato : 28-01-06 03:08

nana sørensen skrev:

> [...]
> minutter. At jeg så tog hjem for at flippe ud i fred og undgik en evt
> voldtægt, det er jo så okay. Mærkelig indstilling at dele sine stoffer, med

Ja, det er også ligesom det, jeg ikke forstår. Da jeg tog stoffer
ville jeg da ikke under nogen omstændigheder have stoppet dem i andre
menneskers drinks (-:
Nå, men så har jeg da hørt 1 historie om det.
Ellers er det nemlig kun sådan noget lærerne altid advarede en imod i
skolen og som man så ellers aldrig hørte om nogen andre steder (-:
Da en af mine bekendte døde af en overdosis var forældrene sikre på,
at det måtte være, fordi nogen havde puttet noget i hendes drink. -
Hvis de havde haft øjnene lidt mere åbne ville de have vidst, at hun
havde været på stoffer i årevis.