12-årig dreng voldtaget af indvandrer i sv~
Fra : Per Rønne

Dato : 26-01-06 20:13

I dagens Berlingske Tidende kan man på side 11 filde en artikel om
forbrydelser der bliver opklaret ved hjælp af DNA. Her omtales også
sidste års voldtægtssag fra en svømmehal i Ølby nord for Køge. En dreng
kunne fortælle at han var blevet voldtaget af en indvandrer i alderen
45-55, og man kunne rent faktisk finde sæd i hans endetarm.

Og rent faktisk er sagen nu opklaret, og ikke som man kunne formode ud
fra hvad jeg i hvert fald har læst i aviserne dengang. Nej, lad mig
citere fra artiklen:

==
Men DNA-registret har også en funktion, der kan føre til uventede
resultater. Den 5. oktober blev en 12-årige dreng, efter eget udsagn,
voldtaget af en 45-55-årig mand på i Køge Svømmehal. Det skulle ifølge
drengen have foregået på svømmehallens toilet, hvor manden låste sig
inde med drengen og begik fuldbyrdet voldtægt.

Men en DNA-analyse af den sæd, man fandt i drengens endetarm,
konkluderede, at det var drengens egen sæd. Politiet har derfor ikke
fundet beviser for, at der rent faktisk foregik en voldtægt.
==

Men måske nok for falsk anmeldelse.

--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Jens Bruun

Dato : 26-01-06 20:50

> Og rent faktisk er sagen nu opklaret, og ikke som man kunne formode ud
> fra hvad jeg i hvert fald har læst i aviserne dengang. Nej, lad mig
> citere fra artiklen:

Øh. Det har da været kendt i meget lang tid. Det tog politiet under én uge
at konstatere det, da sagen var aktuel.

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 11/19/05)

Fra : Spangkuk

Dato : 26-01-06 21:09

""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev

> Men måske nok for falsk anmeldelse.

Var drengen Dansker eller indvandrer ?

spang

Fra : Per Rønne

Dato : 26-01-06 21:42

Spangkuk <qioewpÂgjg@asklÊdhÊfgh.nu> wrote:

> ""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev

> Var drengen Dansker eller indvandrer ?

Mit gæt: dansker. Der var da vist også noget om at han var anbragt på en
særlig skole for vanskelige børn.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Peter Bang

Dato : 26-01-06 22:40

Spangkuk <qioewpågjg@asklædhæfgh.nu> skrev:

>""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev

>Var drengen Dansker eller indvandrer ?

Spørg Notrabajo. Han kan ud fra beskrivelse af et
hændelsesforløb udtale sig om etnicitet. I følge ham selv med en
træfsikkerhed på 85-90 procent.

Fra : HrSvendsen

Dato : 26-01-06 21:34

"Per Rønne" wrote:

> [...]
> konkluderede, at det var drengens egen sæd. Politiet har derfor ikke
> fundet beviser for, at der rent faktisk foregik en voldtægt.

Drengen er selvfølgelig blevet voldtaget af en, som har klonet sig selv for
ca. 12-13 år siden.

Fra : Knud Larsen

Dato : 26-01-06 22:11

"HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com> wrote in message

> Drengen er selvfølgelig blevet voldtaget af en, som har klonet sig selv
> for ca. 12-13 år siden.

Eller måske er han kommet fra fremtiden, og har voldtaget sig selv som
voksen?

Fra : HrSvendsen

Dato : 26-01-06 22:32

Knud Larsen wrote:

> Eller måske er han kommet fra fremtiden, og har voldtaget sig selv som
> voksen?

Jeg tror, det skyldes noget i hans barndom.

Fra : Per Rønne

Dato : 27-01-06 05:52

HrSvendsen <HrSvendsen@msn.com> wrote:

> Jeg tror, det skyldes noget i hans barndom.

Det giver vist næsten sig selv - !
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk