/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4653
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
Christianit siget for blufærdighedskrænkel~
Fra : Per Rønne


Dato : 26-01-06 12:43

Ja, jeg så på Sextrabladets site,

<http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=332011>

at politiet tvang en christianit til at tage alt tøjet af, for at checke
om han var i besiddelse af hash. »Krølle«, som christianitten hedder,
syntes at det var noget værre svineri {der er fotograf på, så man kan
endda se et video på linket}, og hans tæer blev helt følelseskolde, men
det blæste betjentene på. Selv underbukserne måtte af ...

Undskyldning? Næh, han er nu blevet sigtet for blufærdighedskrænkelse og
overtrædelse af politivedtægten. Vicepolitiinspektør Flemming Steen
Munch siger, at han jo bare kan klage, hvis han mener at han har en god
sag.

Og ja, jeg var naturligvis /ikke/ selv til stede, men kan da godt se det
komiske i sagen.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

 
 
Jim (26-01-2006)
Kommentar
Fra : Jim


Dato : 26-01-06 13:02

""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse
news:1h9rv3r.10lpim3uqurb4N%per@RQNNE.invalid...
> Ja, jeg så på Sextrabladets site,
>
> <http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=332011>
>
> at politiet tvang en christianit til at tage alt tøjet af, for at checke
> om han var i besiddelse af hash. »Krølle«, som christianitten hedder,
> syntes at det var noget værre svineri {der er fotograf på, så man kan
> endda se et video på linket}, og hans tæer blev helt følelseskolde, men
> det blæste betjentene på. Selv underbukserne måtte af ...
>
> Undskyldning? Næh, han er nu blevet sigtet for blufærdighedskrænkelse og
> overtrædelse af politivedtægten. Vicepolitiinspektør Flemming Steen
> Munch siger, at han jo bare kan klage, hvis han mener at han har en god
> sag.
>
> Og ja, jeg var naturligvis /ikke/ selv til stede, men kan da godt se det
> komiske i sagen.

Ja, man kunne anvende udtryk som "klædt af til skindet" eller "taget med
bukserne nede"..
Han kunne jo selv have forhindret episoden ved at have haft en anden
livsførelse.
Han er sikkert tidligere blevet anholdt for besiddelse af euforiserende
stoffer, så det kunne han jo bare have holdt sig fra.

J.



Rune (26-01-2006)
Kommentar
Fra : Rune


Dato : 26-01-06 13:08

""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse
news:1h9rv3r.10lpim3uqurb4N%per@RQNNE.invalid...
> Ja, jeg så på Sextrabladets site,
>
> <http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=332011>
>
> at politiet tvang en christianit til at tage alt tøjet af, for at checke
> om han var i besiddelse af hash. »Krølle«, som christianitten hedder,
> syntes at det var noget værre svineri {der er fotograf på, så man kan
> endda se et video på linket}, og hans tæer blev helt følelseskolde, men
> det blæste betjentene på. Selv underbukserne måtte af ...
>
> Undskyldning? Næh, han er nu blevet sigtet for blufærdighedskrænkelse og
> overtrædelse af politivedtægten. Vicepolitiinspektør Flemming Steen
> Munch siger, at han jo bare kan klage, hvis han mener at han har en god
> sag.
>
> Og ja, jeg var naturligvis /ikke/ selv til stede, men kan da godt se det
> komiske i sagen.

Der er vel ikke sket permanent skade. Den lille goj kommer nok frem igen når
det bliver forår og lidt varmere.



Kim Larsen (26-01-2006)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 26-01-06 13:39

""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse
news:1h9rv3r.10lpim3uqurb4N%per@RQNNE.invalid...
> Ja, jeg så på Sextrabladets site,
>
> <http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=332011>
>
> at politiet tvang en christianit til at tage alt tøjet af, for at checke
> om han var i besiddelse af hash. »Krølle«, som christianitten hedder,
> syntes at det var noget værre svineri {der er fotograf på, så man kan
> endda se et video på linket}, og hans tæer blev helt følelseskolde, men
> det blæste betjentene på. Selv underbukserne måtte af ...
>
> Undskyldning? Næh, han er nu blevet sigtet for blufærdighedskrænkelse og
> overtrædelse af politivedtægten. Vicepolitiinspektør Flemming Steen
> Munch siger, at han jo bare kan klage, hvis han mener at han har en god
> sag.

Klage over politiet ? Til hvem ??? Bah ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha
ha ha ha ha ha ha ha ha hi hi hi ho ho ho hæ hæ hæ )))))))))) Den var
f*ndme god, dagens vits.

--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kl2607x@yahoo.dk (fjern x´et)




Bo Warming (26-01-2006)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 26-01-06 14:43

"Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> wrote in message
news:43d8c2e6$0$15783$14726298@news.sunsite.dk...
> ""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse
> news:1h9rv3r.10lpim3uqurb4N%per@RQNNE.invalid...
>> Ja, jeg så på Sextrabladets site,
>>
>> <http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=332011>
>>
>> at politiet tvang en christianit til at tage alt tøjet af, for at
>> checke
>> om han var i besiddelse af hash. »Krølle«, som christianitten
>> hedder,
>> syntes at det var noget værre svineri {der er fotograf på, så man
>> kan
>> endda se et video på linket}, og hans tæer blev helt følelseskolde,
>> men
>> det blæste betjentene på. Selv underbukserne måtte af ...
>>
>> Undskyldning? Næh, han er nu blevet sigtet for
>> blufærdighedskrænkelse og
>> overtrædelse af politivedtægten. Vicepolitiinspektør Flemming Steen
>> Munch siger, at han jo bare kan klage, hvis han mener at han har en
>> god
>> sag.
>
> Klage over politiet ? Til hvem ??? Bah ha ha ha ha ha ha ha ha ha
> ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha hi hi hi ho ho ho hæ hæ hæ
> )))))))))) Den var f*ndme god, dagens vits.

Ja, i et humanistisk og civiliseret land som Kina ville vor
politi-facon være utænkelig



Jens Bruun (26-01-2006)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 26-01-06 14:54

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i en meddelelse
news:3m4Cf.29661$Sb.14704@fe30.usenetserver.com

> Ja, i et humanistisk og civiliseret land som Kina ville vor
> politi-facon være utænkelig

Ja. Der er ikke så meget pis, når man handler med/indtager euforiserende
stoffer, eller hvis man har en holdning, regimet ikke bryder sig om: I
retten med delikventen, rutinemæssig dødsdom, ud af retslokalet og blive
nakket eller skudt bagfra i hjertet (afhænger af, om der pt. er mest
efterspørgsel på hjerter eller hornhinder til transplantation).
Appelmulighed? No way. Juridisk assistance? No way.

En rigtig mønsterstat, vi kunne lære meget af.

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 11/19/05)
http://gallery.bruun.com/index.php?cat=10003 - My photo gallery



Bo Warming (26-01-2006)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 26-01-06 15:11

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> wrote in message
news:43d8d469$0$78282$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i en meddelelse
> news:3m4Cf.29661$Sb.14704@fe30.usenetserver.com
>
>> Ja, i et humanistisk og civiliseret land som Kina ville vor
>> politi-facon være utænkelig
>
> Ja. Der er ikke så meget pis, når man handler med/indtager
> euforiserende stoffer, eller hvis man har en holdning, regimet ikke
> bryder sig om: I retten med delikventen, rutinemæssig dødsdom, ud af
> retslokalet og blive nakket eller skudt bagfra i hjertet (afhænger
> af, om der pt. er mest efterspørgsel på hjerter eller hornhinder til
> transplantation). Appelmulighed? No way. Juridisk assistance? No
> way.
> En rigtig mønsterstat, vi kunne lære meget af.

MAo overtog land med enorm sultedød.
Ved etbarnspolitik har de nu økonomisk kurs mod at overgå USA
Selvfølgelig er de i en dynamisk fase hvor stofmisbrug tackles så
hårdt som du beskriver .- det var næsten ukendt før briterne pushede
millioner gange mere opium ind end de havde haft gør, og opium blev
landets valuta, for kejsermagtens symboler og embedsmænd blev
målrettet ausradiert via britiske kanonbåde - og USA-forretningsmænd
var med i holocaustplottet.
Nu er de ved at rydde op efter de onde=OS, og det skal gå hurtigt, så
fortæl hvordan de kunne gøre det bedre?
Jura-fnidder er godt for jurister, og dem har man aldrig haft mange
af. Du forlanger det umulige med dine krav om at de skal kopiere vort
galimatias slavisk
De har oplyst enevælde - i 5000 år. Udøv-reger-lovgiv-3deling er
ukendt.Landsfadere ser på borgere som deres børn. Men fattigdom gør
hårdhed nødvendig - som her for 100 år siden da Albertis pryglestraf
netop afskaffedes. Vort retsopgør i min barndom - jeg starter en tråd
om vore dødsstraffe med tilbagevirkende kraft på denne ng., siden du
er stolt af Danmark=mest juridiske lortede land nogensinde.

"Going to law is losing a cow for the sake of a cat. Deal with things
before they appear. Put things in order before disorder arises.
Chinese Proverb,

Hvis du sku henrettes, ville det glæde dig at få hornhinder og hjerte
med i graven? Genbrug er sgu da ultraklogt, og vi er ulande, dumme og
menneskefjendske



Per Rønne (26-01-2006)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 26-01-06 15:22

Jens Bruun <bruun_jens@hotmail.com> wrote:

> I retten med delikventen, rutinemæssig dødsdom, ud af retslokalet og blive
> nakket eller skudt bagfra i hjertet (afhænger af, om der pt. er mest
> efterspørgsel på hjerter eller hornhinder til transplantation).

De kan nu også bortoperere hornhinder og organer /inden/ dommen
eksekveres. Ved hjertetransplantation kan det være den eneste mulighed
{så må de jo vækkes, mens de er placeret i en hjerte-lunge-maskine, uden
hjerte, for at være ved bevidsthed, når den kugle afskydes, som
forældrene senere får en regning på}.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Kent Rådbjerg (28-01-2006)
Kommentar
Fra : Kent Rådbjerg


Dato : 28-01-06 02:11

Kim Larsen formulerede torsdag:

> Klage over politiet ? Til hvem ??? Bah ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha
> ha ha ha ha ha ha ha ha hi hi hi ho ho ho hæ hæ hæ )))))))))) Den var
> f*ndme god, dagens vits.

Ja, du har ret; hvis man kan huske hvem Krølle var og er, hvad han har
stået for og står for, så er der god grund til at grine; det vil være
fuldstændigt grinagtigt hvis han klager over politiet, på grund af en
situation han selv har skabt, du har helt ret Kim, når du udtaler: "Bah
ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha hi hi hi ho
ho ho hæ hæ hæ Den var f*ndme god, dagens vits".

Mvh
Kent.



Per Rønne (28-01-2006)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 28-01-06 07:46

Kent Rådbjerg <wuk@mail.tele.dk> wrote:

> Ja, du har ret; hvis man kan huske hvem Krølle var og er

Fortæl, fortæl. Jeg mindes aldrig at have hørt om ham før.

Men ok, når jeg er i området er det nu også mest for at komme i Operaen,
ikke for at besøge Christiania.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Henry Vest (26-01-2006)
Kommentar
Fra : Henry Vest


Dato : 26-01-06 16:33

Per Rønne wrote:

> Ja, jeg så på Sextrabladets site,

Du bruger tilsyneladende ret meget tid på den avis.

--
Henry Vest


Kim Henriksen (26-01-2006)
Kommentar
Fra : Kim Henriksen


Dato : 26-01-06 17:24

Henry Vest <henry_vestFJERN@get2net.dk> writes:

>Per Rønne wrote:

>> Ja, jeg så på Sextrabladets site,

>Du bruger tilsyneladende ret meget tid på den avis.

Og hvis man brugte lidt mere tid, ville han finde ud af at
christianitten strippede frivilligt.

http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=332135



Per Rønne (26-01-2006)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 26-01-06 17:52

Kim Henriksen <hsmik@ukid.kd> wrote:

> Henry Vest <henry_vestFJERN@get2net.dk> writes:
>
> >Per Rønne wrote:
>
> >> Ja, jeg så på Sextrabladets site,
>
> >Du bruger tilsyneladende ret meget tid på den avis.
>
> Og hvis man brugte lidt mere tid, ville han finde ud af at
> christianitten strippede frivilligt.
>
> http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=332135

Jamen, så var det da godt at jeg netop understregede, at jeg ikke selv
havde været til stede ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Per Rønne (26-01-2006)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 26-01-06 17:36

Henry Vest <henry_vestFJERN@get2net.dk> wrote:

> Per Rønne wrote:
>
> > Ja, jeg så på Sextrabladets site,
>
> Du bruger tilsyneladende ret meget tid på den avis.

Gør jeg? Jeg tror jeg har et link dertil hver andet år. Jeg skulle lige
derind gennem FireFox {der har flere sider med faneblade, et for hver
site} for at finde noget på Jerusalem Post.

Der går måneder imellem at jeg kommer forbi sitet, selv om det ligger i
mappen med »Nyheder«, så når jeg åbner alle aviser samtidig, kommer også
det med. Under en af fanebladene.

Der kan nemt gå 10 år imellem at jeg åbner papirsudgaven af
publikationen. Jeg tror næsten at det ville være mere givende at holde
Romanbladet.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Henry Vest (26-01-2006)
Kommentar
Fra : Henry Vest


Dato : 26-01-06 18:12

Per Rønne wrote:

> Gør jeg? Jeg tror jeg har et link dertil hver andet år.

Du omtaler den ret ofte. Jeg kan ikke lade være med at more mig lidt over
det: På den ene side bedyrer du, at du skal ikke kunne drømme om at læse
bladet og du har ligefrem behov for at give den et øgenavn. På den anden
side omtaler du indhold fra Ekstrabladet så ofte, at man ikke kan undgå at
får det indtryk at du næsten systematisk tjekker EB's hjemmeside.

Men det er da naturligvis ganske harmløst (ligesom Romanbladet sikkert er).

--
Henry Vest


Per Rønne (26-01-2006)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 26-01-06 19:08

Henry Vest <henry_vestFJERN@get2net.dk> wrote:

> Per Rønne wrote:
>
> > Gør jeg? Jeg tror jeg har et link dertil hver andet år.
>
> Du omtaler den ret ofte.

Kun i sammenhænge, hvor jeg ønsker at nævne den allerværste
rendestensjournalistik.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177518
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408647
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste