Udsalg af borgenes interesser direkte tran~
Fra : C. Overgaard

Dato : 25-01-06 15:18

Jeg sidder herhjemme med influenza + lidt mere og ser DR2.

Så ser jeg at der er almindelig tilslutning til at støtte andre
statsdannelsers magtapparater i skattesager (L 115) med bistand her i
landet.

Hvor er vi henne?

Hvis en udenlandsk statsdannelse mener at have en skattesag, så må de føre
sagen civilretlig. De må skaffe sig sagsakter med dom i en retsag istedet
for blot at få en kontorelev til ringe og forlange 7 års sagakter af en
kollaga i det danske skattevæsen som så sendes pr. automatik.

Vi skylder ikke andre lande noget. Vi skylder som danske borger dårligt
centralregimet i København noget.

Med venlig hilsen
Carsten Overgaard

Fra : Jesper

Dato : 25-01-06 16:29

C. Overgaard <newsgroup@carstenovergaard.dk> wrote:

> [...]
> kollaga i det danske skattevæsen som så sendes pr. automatik.
>
> Vi skylder ikke andre lande noget. Vi skylder som danske borger dårligt

Der er mere til det end som så: Danske myndigheder kan sikkert også
vente samme imodekommenhed fra andre landes skattemyndigheder, noget for
noget. Det er i alles interesser at narkohandlere, rockere, terrorister
mv. ikke kan vaske sorte penge hvide ved at flytte til udlandet, så
ville det være pløkumuligt at bekæmpe.

Kan du huske Jan Bonde Nielsen sagen?

Anklagemyndigheden opgav anke, da JBN flyttede til Storbritanien efter
årevis tovtrækkeri med de britiske myndigheder i retten.

I dag kan det ikke ske igen pga EU arrestordrer.
--
Jesper
DVD samling -> http://dvd.tradewho.com/