Masse-sexhysteri fik lukket Helligåndskirk~
Fra : Ulrich Valera

Dato : 25-01-06 02:28

"Anders And" <andersand@hushmail.com> wrote in message
news:Xns9756876CE858Andeby@0.0.0.1...
> [...]
> kirken på Strøget i København. Bøger med ekstremt børneporno-grafisk
> og
> pædofilt indhold står pænt stablet op i store bunker lige ved
> indgangen.
> -
> Det er antikvar Niels Toustrup Andersen, der mellem gudstjenester og
> andre kirkelige handlinger lejer kirken til sine bogudsalg.
>
> - Jeg har ikke set dem. Og jeg aner ikke, hvad der står i dem, svarer
> en
> meget fåmælt Niels Toustrup Andersen, og lægger an til at fjerne

Ja, det er dog forfærdeligt, at noget sådant kunne ske - !!

Den gode bibliotekar er sandelig forpligtet til at gennemlæse hver
eneste af sine otte millioner gamle bøger, inden han sætter dem til
salg!

- og inden alle hans skruphysteriske kunder og opsøgende
bladsmører-journalister kommer til at brække sig over de litterære
fremstillinger af livets virkeligheder, der kan læses i bøgerne.

Den gamle bog forårsagede storalarm på strøget, da store politistyrker
rykkede ud og evakuerede de sagesløse besøgende i kirken, som straks
blev afspærret og helt lukket!

Vanviddet er nu gået helt over gevind - !!!

Og Folketinget kan slet ikke følge med i forbuddene mod, hvad vi må se,
høre og gøre -

Men nu kommer det så:
Forbuddet mod sex skal udvides til forbud mod at LÆSE om upassende sex -
og forbud mod at TÆNKE på det!
- Hvilket jo desværre og underligt nok endnu ikke forbudt!

Det er kun forbudt, at være i besiddelse af sexuelle billeder, tegninger
og fotos - men ikke tekst - så det skal naturligvis forbydes nu også.
Vore hysteriske medborgere skal nok bestemme, hvad der skal være adgang
til!

Hvis man fremover kommer til at tænke på upassende sex, skal man straks
selv melde sig til sædelighedspolitiet, hvor tusindvis af kvindelige
betjente står klar med hele kastrations-systemet!

Folk i udlandet tror simpelthen, man er fuld af løgn eller joker, når
man fortæller om, hvor hysterisk systemet i Danmark nu er og bliver -.

- Gud Herre Jemini Vorherre bevares da vel da - !!!!!

Ulrich Valera
Missionær

Fra : Jan Pedersen

Dato : 25-01-06 03:17

> Hvis man fremover kommer til at tænke på upassende sex, skal man straks
> selv melde sig til sædelighedspolitiet, hvor tusindvis af kvindelige
> betjente står klar med hele kastrations-systemet!

Man skal da opsøge en psykiater straks og blive kemisk kastreret.....helst
også medicineret så man bliver en lallende grøntsag der ikke kan slå en flue
ud af kurs :)

Pæne mennesker sover med hænderne over dynen!!!!! At fedte med dyret mens
man fantaserer om lolitaer og kordrenge er simpelthen en vederstygelighed
som er forbeholdt de gejstlige i den romersk katolske kirke og ikke den
almindelige vantro pøbel!!!!!

Fra : Bo Warming

Dato : 25-01-06 08:15

"Ulrich Valera" <ulrich@valera.cc> wrote in message
> Den gode bibliotekar er sandelig forpligtet til at gennemlæse hver
> eneste af sine otte millioner gamle bøger, inden han sætter dem til
> salg!

Ved at læse TITLEN på forsiden af bogen, var det let at se, at den
famøse bog var skrevet af en bøsse, der ville provokere med at prædike
fri børnesex

Journalister er skurke, når de i de mange af de sensations-artikler
som bagatellen straks afstedkom,undlader at medtage Københavns
politichefs øjeblikkelige kommentar, som er
"Børneporno er kun film og billeder - bøger med ren tekst som den
famøse antikvariske, er noget vi aldrig vil påtale, endsige skride ind
overfor"

Superskurk er alle der mener at børneporn skal forbydes, og godtager
at børneporn omfatter tegninger hvor en påklædt lolita smider
liderligt OG fotomanipulerede film fx hvor filmproducentens forlængst
afdøde mor filmet ved badestranden som 10årig med badedragt på, er
blevet gjort nøgen og piksuttende.

Supersuperskurk er alle der går ind for nuværende højeskatter som
uvægerlig betyder lovjungle og skadelige offentlig ansatte der skaber
job for sig selv og vennerne, ved at opdigte farer ved pædofili og
andre ligegyldigheder og fabrikere pseudonyheder herom.
Som Arendt skrev om holocaust ALLE ER SKYLDIGE, ondskab skaber vi alle
uanset om vi tænker direkte over det. Eichmann var der ikke mere grund
til at dødsdømme end du. Så vidt gik hun ikke, så var hun blevet
fyret, men hun gav fin og anerkendt modsigelse af at de henrettede var
andet end banale kontorfolk der adlød ordrer der ikke virkede
morderiske, helt som du.