populær musik kanon
Fra : andropov

Dato : 24-01-06 21:47

Kim Larsen er med 2 gange både alene og sammen med de øvrige Gasolin.

Shu-bi-dua er kun allernådigst med under evergreens.
Lidt urimeligt da Shu-bi-dua i sin tid var på højde med Gasolin.
Det lugter lidt af at dem som stadig laver hits snarere bliver højere
placeret.

Shu-bi-dua har f.eks. ikke lavet noget ordentligt i en del år.
Men i 70'erne var Gasolin og Shu-bi-dua topbands i Danmark.

Fra : Jan Pedersen

Dato : 25-01-06 00:22

"andropov" <nospam@andropov.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>

> Shu-bi-dua har f.eks. ikke lavet noget ordentligt i en del år.
> Men i 70'erne var Gasolin og Shu-bi-dua topbands i Danmark.

Ja det er sku da POLITISK ukorrekt og dermed ikke OT her :)

Fra : andropov

Dato : 25-01-06 02:35

On Wed, 25 Jan 2006 00:22:24 +0100, "Jan Pedersen"
<jantheman28@hotmail.com> wrote:

>"andropov" <nospam@andropov.dk> skrev i en meddelelse

>Ja det er sku da POLITISK ukorrekt og dermed ikke OT her :)

De borgerlige vil bruge kanon imod indvandrere hører man en fugl synge
om.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 25-01-06 02:58

andropov skrev:

> De borgerlige vil bruge kanon imod indvandrere hører man en fugl synge
> om.

Det VAR vel ikke tilfældigvis en spurv?

(Jævnfør det gamle mundheld om "at skyde spurve med kanoner", du ved...)

Anders Peter Johnsen

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 25-01-06 04:21

Fra : andropov

Dato : 25-01-06 12:14

On Wed, 25 Jan 2006 02:58:06 +0100, Anders Peter Johnsen

>Det VAR vel ikke tilfældigvis en spurv?
>
>(Jævnfør det gamle mundheld om "at skyde spurve med kanoner", du ved...)

Ja jeg så godt bagefter at den kunne forstås på to måder :)
Måske DF ikke betragter indvandrere som blot en spurv.

Fra : Jim

Dato : 25-01-06 13:28

> Ja jeg så godt bagefter at den kunne forstås på to måder :)
> Måske DF ikke betragter indvandrere som blot en spurv.

Næ, snarere skader..

Fra : GB

Dato : 25-01-06 15:49

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> wrote in

> Næ, snarere skader..

- eller gribbe?

Fra : Jim

Dato : 25-01-06 16:12

"GB" <nospam@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
> "Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> wrote in

> - eller gribbe?

Tja, gøgeunger kan også anvendes som sammenligning.

J.

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 25-01-06 17:28

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> wrote in message
> "GB" <nospam@nospam.invalid> skrev i en meddelelse

> Tja, gøgeunger kan også anvendes som sammenligning.

Man kan håbe det er en døgnflue.

Thorkild

Fra : Jim

Dato : 25-01-06 13:27

> De borgerlige vil bruge kanon imod indvandrere hører man en fugl synge
> om.

Tja, men så skal den lades med svinekoteletter. ;0)

Fra : Mark Jensen

Dato : 25-01-06 15:11

On Tue, 24 Jan 2006 21:47:07 +0100, andropov <nospam@andropov.dk>
wrote:

> [...]
>Lidt urimeligt da Shu-bi-dua i sin tid var på højde med Gasolin.
>Det lugter lidt af at dem som stadig laver hits snarere bliver højere

Eller måske at det er lidt flottere at lave både tekst og musik, end
bare at jamre en ny dansk tekst og stjæle musikken sådan som
Shu-bi-dua har excelleret i.