Lit - A Place In The Sun (og Sugar Ray - S~
Fra : Casio

Dato : 13-06-01 15:24

Jeg sad og hørte Sugar Ray - Sugar Ray.... Et fedt album. Samtidig sad jeg
og læste om dem på deres officielle hjemmeside. Der opdagede jeg at Don
Gilmore, som bl.a. har været med til at lave Lit's "A Place In The Sun",
havde været med til at lave dette album. Jeg havde godt lagt mærke til at
nogle af sangene mindede om Lit, men at en mand havde været med til at lave
begge albums vidste jeg sq ikke.

Efter jeg havde hørt Sugar Ray, satte jeg selvfølgelig Lit's "A Place In The
Sun" på. Det er for lækker rock! Jeg spekulerede på hvor mange plader de
egentlig har solgt, for der er ingen aff mine venner der kender dem når jeg
nævner dem. Lit er helt klart mit yndlingsband. Jeg ELKSER deres fede musik,
og jeg har en kæmpe drøm om at komme til koncert med dem en dag! Men når jeg
nu ikke kan snakke med nogle af mine venner om hvor fede der er, tænkte jeg
på om der var andre Lit fans ude i det ganske land? Er du fan af Lit? Giv
jer til kende!

--
by Casio

Fra : Invader Zim

Dato : 13-06-01 16:11

"Casio" <kena@mail.dk> wrote in message
> [...]
jeg
> på om der var andre Lit fans ude i det ganske land? Er du fan af Lit? Giv

Jeg synes nu både Sugar Ray og Lit lyder som så meget andet...
men det er jo bare min mening.

-Invader Zim