Halal, Arne Wilstrup. din klamme gamle sta~
Fra : Henri Gath

Dato : 21-01-06 20:13

Må dine underbukser blive brune!

Fra : Peter Bang

Dato : 21-01-06 20:35

Henri Gath <gath@mail.dk> skrev:
>Må dine underbukser blive brune!

Når du i en anden tråd påstår, at du er mere begavet, end jeg
formentlig bilder mig ind, er det så en trådstart som denne, der
danner det solide og overbevisende fundament for dine dybsindige
tanker?

Fra : Henri Gath

Dato : 21-01-06 20:45

"Peter Bang (slet L3AND)" <peterbang@L3ANDprivat.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> formentlig bilder mig ind, er det så en trådstart som denne, der
> danner det solide og overbevisende fundament for dine dybsindige

Forkert, Einstein, jeg skrev, at jeg formentlig er mere begavet, end din
intelligens rækker til at forstå....en forskel, ikke bassemand?

Fra : Peter Bang

Dato : 21-01-06 21:55

Henri Gath <gath@mail.dk> skrev:

> [...]

Einstein og bassemand ... jaja, det er jo lørdag ... og fruen er
måske på vulkaner? :)

Men din omtågede gengivelse af, hvad du skrev er IKKE korrekt,
Henri.

Du har muligvis indtaget et imponerende antal guldbajere i
mellemtiden. Det kan jo ske for selv de bedste. Og du er helt
sikkert dygtig. Men det slører helt åbenlyst din
korttidshukommelse.

Hvis du helt forventeligt er gået endnu længere ned med flaget
siden, kan du finde forløbet i tråden "Nydansk børneopdragelse".

Og da det jo komplicerer tingene yderligere, at du - rent
promillemæssigt - holder indflytterfest på øverste etage, så
følger her en hurtig, men ordret gengivelse for nemhedens skyld.

På mit spørgsmål til dig om, hvorvidt du er BEGAVET, svarede du
ordret:

"Det pudsige svar er: Formentlig mere end du kan forestille
dig..... I øvrigt: Vend røven modsat Mekka, nap en kebab, og
hold kæft."

Og ikke som du i denne tråd påstår:

"... jeg skrev, at jeg formentlig er mere begavet, end din
intelligens rækker til at forstå ..."

Begge svar er dog flotte svar, der sammenholdt tydeligt viser,
at ordet 'formentlig' er et interessant ord i denne kontekst -
og at begavelse åbenlyst tolkes forskelligt.

Du er ubegavet, Henri. Du skriver meget om, at jeg er 'dhimmie'
og 'landsforrædder'. Men det ændrer ikke på, at du er ubegavet,
Henri.

Fra : Henri Gath

Dato : 21-01-06 22:46

"Peter Bang (slet TPJKU)" <peterbang@TPJKUprivat.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> hold kæft."
>
> Og ikke som du i denne tråd påstår:
>
> "... jeg skrev, at jeg formentlig er mere begavet, end din

Du ville forstå hvis du ikke hvade nappet gin nr. 8 for at løsne op for din
rigide karakter.....

Fra : Peter Bang

Dato : 21-01-06 23:16

> [...]
>t.news.tele.dk...

>Du ville forstå hvis du ikke hvade
>nappet gin nr. 8 for at løsne op for din

.... kvinden med de rødvinsfarvede tænder ... :)

Nu drikker jeg ikke, og derudover handler det her jo heller ikke
om forståelse vel, Henri. Det ved du jo godt.

Du har selvfølgelig min fulde forståelse. Og det ER synd for
dig ... og det ER helt sikkert muslimernes og halal-hippiernes
og stalinisternes og landsforrædddernes skyld ... jeg ville
ønske, at jeg kunne klappe dig lidt kærligt på hovedet,
Einstein ... Eller er det 'bassemand', der bringer smilet frem i
dit patinerede ansigt?

Men det ændrer jo ikke på tingenes tilstand, Henri. Det handler
jo ikke bare om, at du er fuld og søger forståelse, Henri, og at
du derfor bare MÅ hælde dine dybe filosofiske opdagelser ud over
en eller anden.

Du er ubegavet, Henri. U-b-e-g-a-v-e-t.

Går det for stærkt?

Fra : Henri Gath

Dato : 21-01-06 23:54

"Peter Bang (slet A0RTX)" <peterbang@A0RTXprivat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jo ikke bare om, at du er fuld og søger forståelse, Henri, og at
> du derfor bare MÅ hælde dine dybe filosofiske opdagelser ud over

Det er to udtryk, du godt kan lide? "ubegavet", og "går det for stærkt"...du
bruger dem tit. Er det noget du vil fortælle mere om....dele med os?

Fra : Peter Bang

Dato : 22-01-06 00:48

Henri Gath <gath@mail.dk> skrev:

> [...]

os? ... er du nu flere!?! ...

Jeg må bedrøve dig med, at jeg henvender mig til dig og dig
alene. DU er ubegavet. Ikke nogen at stille dig ind bagved. Det
er dig, der er ubegavet. Ikke din mor eller dine venner eller
andre bekendte. Ikke lige umiddelbart i hvert fald.

Jeg har observeret, at der er flere i denne og en lignende ng,
der glider over i noget 'vi' og 'os', når de store paroler køres
i stilling og der skal males den store ligegyldige
lommefilosofiske generaliserende pensel. Og når det bliver for
ubehageligt blot at repræsentere det man selv har kendskab til.

Men det er ikke tilfældet her, Henri. Det er dig, der er
ubegavet. Ikke engang den tvilling, der dukker op i spejlet, når
promillen når din iq. Det er dig, Henri. Du er ubegavet.

Fra : Henri Gath

Dato : 22-01-06 00:53

"Peter Bang (slet JYPRU)" <peterbang@JYPRUprivat.dk> skrev i en meddelelse

> os? ... er du nu flere!?! ...

Næ, nej..det er alle os her i gruppen, jeg tænker på.....og det ville du jo
vide, hvis du var bare nogenlunde klar i hovedet.......hvad dine indlæg i
denne nyhedsgruppe jo ikke vidner om, at du er..

> [...]
> ubegavet. Ikke engang den tvilling, der dukker op i spejlet, når
> promillen når din iq. Det er dig, Henri. Du er ubegavet.

Du gentager dig selv som alle alkoholikere........gå i terapi og slip af med
din karakterneurose, så vil du ikke i samme grad være nødt til at dope dig
med alkohol.

Fra : Peter Bang

Dato : 22-01-06 01:14

> [...]
>vide, hvis du var bare nogenlunde klar
>i hovedet.......hvad dine indlæg i
>denne nyhedsgruppe jo ikke vidner om, at du er..

Du burde tænke og tale på dine egne vegne. Alene der, er der
rigeligt at udrede. Men jeg kan godt fornemme, at det går bedst
for dig, når du har en idé om, at de store horder bakker dig op
og hylder din intelligens.

>Du gentager dig selv som alle
>alkoholikere........gå i terapi og slip af med
>din karakterneurose, så vil du ikke i
>samme grad være nødt til at dope dig
>med alkohol.

Du vil gerne ind på det med alkohol igen ... så går det jo
åbenlyst for stærkt for dig. Prøv nu at koncentrere dig ... bare
lidt.

Fra : Henri Gath

Dato : 22-01-06 01:26

"Peter Bang (slet 803RS)" <peterbang@803RSprivat.dk> skrev i en meddelelse

> Du vil gerne ind på det med alkohol igen ... så går det jo
> åbenlyst for stærkt for dig. Prøv nu at koncentrere dig ... bare
> lidt.

Nej, forholder mig blot til det indtryk, jeg får af dine skriverier. Jeg vil
ikke nødvendigvis ind på alkohol, men jeg går ud fra, at dine - skal vi
sige- undertiden mentalt mindrebemidlede udsagn i denne gruppe skyldes -
håber jeg - en overdreven indtagelse af ildvand?
Med hensyn til din trang til underkastelse, er det formentlig også noget, du
kan arbejde med i terapiforløbet.......held og lykke med det.

Fra : Peter Bang

Dato : 22-01-06 01:48

> [...]
>underkastelse, er det formentlig også noget, du
>kan arbejde med i
>terapiforløbet.......held og lykke med det.

Trang til underkastelse? ... nu er det igen din ubegavede hjerne
der forsøger at kompensere for manglende konkret viden. Det er
selvfølgelig fint med en god fantasi, men det er bare ikke
synderligt interessant.

Skal vi ikke aftale at du sover på det, og vender tilbage, når
du har noget mere faktuelt at byde på? ... gerne andet
end 'dhimmie' og 'landsforrædder' og andre bullshitbingo-ord,
som eller skal foregive intelligens.

Fra : Allan Riise

Dato : 23-01-06 09:20

Henri Gath wrote:
> [...]
> du jo vide, hvis du var bare nogenlunde klar i hovedet.......hvad
> dine indlæg i denne nyhedsgruppe jo ikke vidner om, at du er..

Tal for dig selv Henri.

--
Allan Riise
"Demokratiets ånd kan ikke indpodes udefra. Det skal vokse indefra."

Fra : Hornbech - Nuuk

Dato : 21-01-06 23:58

> [...]
> jo ikke bare om, at du er fuld og søger forståelse, Henri, og at
> du derfor bare MÅ hælde dine dybe filosofiske opdagelser ud over

Hvorfor?!?
Hvorfor spilder I jeres og min tid på mudderkast?!?
/K

Fra : Mark Jensen

Dato : 22-01-06 12:46

On Sat, 21 Jan 2006 20:13:12 +0100, "Henri Gath" <gath@mail.dk> wrote:

>Må dine underbukser blive brune!

Tænk hvis du opnåede at få anerkendelse for dine argumenter, i stedet
for at blive til grin for dine børnehavemanerer.

Fra : Wilstrup

Dato : 22-01-06 13:23

"Mark Jensen" <MR001@edb.dk> skrev i en meddelelse

> Tænk hvis du opnåede at få anerkendelse for dine argumenter, i stedet
> for at blive til grin for dine børnehavemanerer.

ham få anerkendelse? OVER mit lig!
--
Wilstrup

Fra : Peter Bang

Dato : 22-01-06 13:51

Wilstrup <nix@invalid.com> skrev:

>"Mark Jensen" <MR001@edb.dk> skrev
>i en meddelelse
>dhva@4ax.com...

>ham få anerkendelse? OVER mit lig!
>--

njaaa ... Der er ingen grund til at sætte livet på spil for så
lidt. Der findes personager i denne ng, der synes at han er et
fornuftigt væsen.

Jeg overvejer om ikke en indsamling til hans nærmeste vil være
en god idé. Vi skal jo støtte de trængte.

Fra : Wilstrup

Dato : 22-01-06 14:56

"Peter Bang (slet 3WQ80)" <peterbang@3WQ80privat.dk> skrev i en meddelelse

> njaaa ... Der er ingen grund til at sætte livet på spil for så
> lidt. Der findes personager i denne ng, der synes at han er et
> fornuftigt væsen.

Det kan der da være noget om. Men de to personer, der måtte støtte ham (ham
selv og spejlbilledet) kan jeg sagtens overleve at "sætte mit liv på spil
for" - du ved jo godt at skizofrene mennesker har den opfattelse at de kan
være to steder på en gang?

> Jeg overvejer om ikke en indsamling til hans nærmeste vil være
> en god idé. Vi skal jo støtte de trængte.

den slags privat godgørenhed er jeg imod - med mindre Røde Kors eller Dansk
Flygtningehjælp skulle finde ham værdigt trængende.

En anden måde vil jo være at få ham indlagt på en dertil indrettet afdeling
for sindslidende -så kan han i det mindste få maden serveret i den tid han
ligger dér.
--
Wilstrup

Fra : fribytteren

Dato : 22-01-06 16:06

Mark Jensen skrev:

> Tænk hvis du opnåede at få anerkendelse for dine argumenter, i stedet
> for at blive til grin for dine børnehavemanerer.

Selvfølgelig vil Gath have, at Wilstrups underbukser bliver beskidte
ellers behøvede Gath jo ikke at vaske dem. Tag dog ikke det
utaknemmelige aktiveringsjob fra Gath. Han gør det jo af kærlighed
til Wilstrup.

Gath udfører da ingen børnehavemanerer, hvad han gør er der jo ingen
børnehavebørn der gør.

Lad nu Gath og Wilstrup passe deres lille elskovsleg i fred, og hvis
Wilstrup synes at Gath går for vidt i sin elskov, så må Wilstrup da
bede om hjælp.

Ellers kan jeg da ikke se at vi andre skal blande os.

Vi kan måske opfordre dem til at hoppe i kanen i en anden gruppe end
her.

Så Kære Gath og Wilstrup, vil I være så venlige at forlade denne
stue, hvor vi gerne skulle kunne sidde i fred og ro og snakke politik.
Når I så gerne vil svine hinanden til, så vær venlig at gøre det
et andet sted end her, Tak!

Med venlig hilsen

Lars Kristensen

Fra : Wilstrup

Dato : 22-01-06 18:34

"fribytteren" <fribytteren@fribytteren.dk> skrev i en meddelelse

Mark Jensen skrev:

> [...]

stue, hvor vi gerne skulle kunne sidde i fred og ro og snakke politik.
Når I så gerne vil svine hinanden til, så vær venlig at gøre det

Du fatter det ikke, vel? Gattet er forlængst sat i mit filter - jeg svarer
ham ikke, men snakker med andre om ham, når han nu dummer sig. Jeg anede
ikke en gang at han havde en overskrift med mit navn på, førend jeg læste
det via andre, og som du ser har jeg ikke kómmenteret hans belortede
underbukser eller hans overskrift et eneste sted.
Det er Peter, der har en pædagogisk disput med ham - men Gattet er uden for
pædagogisk rækkevidde, så ....

--
Wilstrup

Fra : Pjensen73

Dato : 22-01-06 23:31

> [...]
> stue, hvor vi gerne skulle kunne sidde i fred og ro og snakke politik.
> Når I så gerne vil svine hinanden til, så vær venlig at gøre det

Hallal Arne bruger meget tid på at svine sine meddebatører til. Jeg har
selv engang måtte stå model for hans tilsvininger. Dengang opfordrede
jeg ham til at gå over i dk.snak.mudderkastning, men det afviste han.
Jeg tror jeg er havnet i hans filter, og der befinder jeg mig godt,
sammen med andre.
At Gath også lukker lort ud en gang imellem må vi jo tage med, men det
er intet ved siden af hvad Halal Arne kan komme med.