Tak, Mr. President!
Fra : Henri Gath

Dato : 14-01-06 17:35

"The terrorist regard Iraq as the central front in their war aginst
humanity.If they're not stopped, the terrorists will be able to advance
their agenda to develop weapons of mass destruction, to destroy Israel, to
intimidate Europe, and to break our will and blackmail our government into
isolation. I'm going to make you this commitment: this is not going to
happen on my watch."

Fra : Allan Riise

Dato : 14-01-06 17:46

Henri Gath wrote:
> [...]
> blackmail our government into isolation. I'm going to make you this
> commitment: this is not going to happen on my watch."

Hvis man vil have befolkningen med sig, skal man fylde dem med frygt for "de
andre", fortælle dem at "uden mig er i fortabte".
Problemet er bare at det er lige så forkert nu, som det var før krigen, og
kun omkring 35% af Amerikanerne tror på ham.
Stakkels mand, sådan at blive gennemskuet.

--
Allan Riise
"Demokratiets ånd kan ikke indpodes udefra. Det skal vokse indefra."
Indira Ghandi, (1917-1984), indisk premierminister 1966-77 og 1980-84

Fra : Henri Gath

Dato : 14-01-06 17:53

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> kun omkring 35% af Amerikanerne tror på ham.
> Stakkels mand, sådan at blive gennemskuet.

Det er bl. a Bush' skyld, at du ikke allerede nu taler arabisk, dhimmie

Fra : Allan Riise

Dato : 14-01-06 17:58

Henri Gath wrote:
> "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Det er bl. a Bush' skyld, at du ikke allerede nu taler arabisk,
> dhimmie

Ha ha ha, he he he, hø hø hø.

Tak skal du have, den var god, jeg tror jeg sender den videre til vittigheds
gruppen!

Fra : Carl Alex Friis Niel~

Dato : 15-01-06 00:22

Henri Gath skrev i meddelelsen
<43c92c69$0$2415$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...

>Det er bl. a Bush' skyld, at du ikke allerede nu taler arabisk, dhimmie

Nu har USA mig bekendt holdt med muhamedanerne i alle konflikter mellem
europæiske nationer og muhammedanere, så hvorfor dog det ?

Carl Alex Friis Nielsen

Love Me - take me as I think I am