Barselsorlov sparker på mænd der ligger ne~
Fra : Bo Warming

Dato : 14-01-06 07:10

Kvinder er af naturen gjort til herskere
- ikke kun glædespiger får let gratis forsørgelse og frihed for
risikobetonet og rutinekedeligt arbejde.
Nul militærtjeneste, langt længere levealder, kvoteringsfordel så
ansættelse uden kvalifikationer osv osv

En skinger uretfærdighed er, at piger betales fyrsteligt af
arbejdsgiver, når de pisser på fællesskabet og er gravide, hvilket er
pirvat egoisme helt som at sejle lystbåd.
Engang behøvede fællesskabet børn, for at modstå fremmede
sværdbevæbnede hære.
Elektronik klarer forsvar idag.

Kan nogen finde et rationale for at betale for kvindehobbyen, at være
gravid?

"Og har du penge, så kan du få, og har du ingen så må du
gå"(Nørregadebagersangen)

Ligeløn er også skinger uretfærdighed, for kvinder der har krav på
arbejdsfrihed med løn, hvergang familiestiftelses-egoismen skal
passes, er at sammenligne med ligeløn til brevduer der udfører
postbudsjob. Duen har mangler og kvinden har mangler, og er
arbejdspræstation ikke normal , bør løn ikke være normalt stor

Fra : NoTrabajo

Dato : 14-01-06 10:08

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i

> En skinger uretfærdighed er, at piger betales fyrsteligt af
> arbejdsgiver, når de pisser på fællesskabet og er gravide, hvilket er
> pirvat egoisme helt som at sejle lystbåd.

Jeg er enig med dig så langt at det er urimeligt at det er arbejdsgiveren
der skal betale, men det er da vigtigt for samfundet, at der også "bliver
lavet" en næste generation. Det burde være en samfundsopgave at betale
"tabt arbejdsfortjeneste" til mødre, der er ved at føde og passe de
nyfødte.

> Engang behøvede fællesskabet børn, for at modstå fremmede
> sværdbevæbnede hære.
> Elektronik klarer forsvar idag.

Nu drejer forplantningen sig vel ikke kun om, at der skal være unge mænd
til forsvar/krigsførelse.

> Kan nogen finde et rationale for at betale for kvindehobbyen, at være
> gravid?

Ja, jeg synes at det er rimeligt at samfundet bidrager til, at der også
bliver en næste generation.
--
NoTrabajo