Tyrkiske sex-rejser til Tønder
Fra : Peter HansenDK

Dato : 12-01-06 09:01

Forsiden af Ekstrabladet i dag:
Minibus med 8 tyrkere tog på sex-rejse til Tønder og voldtog på
skift den 10-årige. Tyrkerne var meget voldsomme "som mulddyr" og
pigen var tæt på at blive kvalt.

Lyder rigtigt modbydeligt...

Men på den anden side:
Når Profeten kunne voldtage en niårig (Aisha), hvorfor kan andre
muslimer så ikke også ?

Fra : Bo Warming

Dato : 12-01-06 09:23

"Peter HansenDK" <peterhansendk@tidni.com> wrote in message
[...]

BW:: Aisha der voksede op til at blive yndlingshustru er vel ikke den
eneste der udsattes for uskadelig pædofili af profet og andre
haremsejere på den tid.
I Afghanistan lærte jeg at en-mand-en-kone er som en-mand-en-stemme,
altså en måde at købe den misundelige pøbels sympati, og det skabte
Muhameds popularitet at han også lagde LOFT - kun fire koner pr
rigmand. Så blev der koner til flere af de fattige mænd, hvis støtte
Muhamed behøvede Men han sørgede for at få en åbenbaring fra
ærkeengelen Gabriel om at "profeter kan have brug for mere end fire
koner"
Og koner kunne vist overdrages så snart de ikke behøvede moderens
bryst, men man havde nok kun fantasi til pik-i-skede sex og har nok
aldrig udvidet en skede så det blødte - folk holder af husdyr og af
koner, så forbuds-lov behøves ikke nogetsteds i nogen tidsalder.

Mine børns stedfar har i årevis tvangsfjernet børn på Grønland fordi
de lange vinternætter har pædofili på programmet i de små hjem,
traditionelt og i TV-alderen, der keder.. Har vi gjort noget gavnligt
for eskimo-fangerne nogensinde, udover at handle med dem og herunder
lære dem at bruge redskaber af stål?

Peter Hansens påstand om "voldtægt" fra profetens side er mere
kritisabel end nogen JP-tegning. Pigerne har været stolte og glade
over at kunne gøre en mand glad og overlast ved pædofili er 100% skabt
af vestens skam-opfindende snerper., siger Sten Hegeler og Christian
Braad Thomsen m.fl.

Fra : Jesper

Dato : 12-01-06 16:07

> [...]

> Lyder rigtigt modbydeligt...
>
> Men på den anden side:
> Når Profeten kunne voldtage en niårig (Aisha), hvorfor kan andre

Typisk muhamedaneradfærd!
--
Jesper
DVD samling -> http://dvd.tradewho.com/

Fra : Bo Warming

Dato : 12-01-06 17:56

"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> wrote in message
> Typisk muhamedaneradfærd!

Tolerance er om at se en sag fra to sider og lægge dem-og-os
fjendebillederne fra sig.

Det gjorde medierne på dag 1, men ikke siden, i sagen om Tønder-pigen,
der med sin fars vidende havde erotik med besøgende mænd - købesex
delvis, hvor både hun og faderen fik pengegaver.

Dengang oplystes, at pigen idag forsvarer sin far og ikke føler sig
misbrugt,

og at hun onanerede meget, før hun af faderen blev hjulpet til at have
kunder, som han skaffede til hende.

Man bør holde den mulighed åben, at selvom loven er overtrådt, ville
arrangementet være uskadeligt, hvis ikke samfundet fordømte sex med
denne aldersfordeling,

Skam fra omgivelserne er måske eneste årsag til,

at nogle pædofilt brugte børn får skam og dermed problemer.

Nogle få modige debatører har foreslået nuancer og tolerance og mindre
heksejagt - Sten Hegeler og Christian Braad Thomsen m.fl. Glistrup har
ikke berørt emnet offentligt med den begrundelse at "det er at stikke
hånden i en hvepserede". Han mener at fordi dømmesyge engang kunne
smøres tyndt ud på uægte børn, ugifte mødre og bøsser var den mildere
end nu, hvor alt betændt behov for at nedgøre fjendebilleder er samlet
på pædofile.