Udansk MF tabte ynkeligt, men nu tabte jeg~
Fra : Bo Warming

Dato : 11-01-06 11:24

Udansk MF tabte ynkeligt, men nu tabte jeg heroisk

Udanske Kamal Qureshis bevidste misinformation om at "Bo Warming er
nazi", da jeg gik i korstog med Moses Hansen på Nørrebro i 2003, blev
kendt "ubeføjet" i byretten.
Han ankede og opdigtede så i landsretten sit helt ny bærende argument
; "Da vi mødtes første gang ved EUro-møde med Glistrup i 2001, bar
Bo Warming synligt hagekors på tøjet"
Landsretten havde givet mig advokat-tvang, med det resultat at
indsigelse imod denne mened, hvorom der er offentlig påtale, skete
bevidst forsinket og derfor ikke kom til at indgå i Landsrets-dom, som
derfor frikendte dansk-pakistaneren..
Også 266b-nederlag jeg har haft, har været "heroiske" ved at skyldes,
at statens forsvars-advokater arbejder stik imod den, de skal
forsvare.
Kan man forestille sig en person, der møder op ved et EU-møde for at
støtte Glistrup, ville være hagekors?. Det ville blive vist i TV og
skade Glistrup. Det var i TV samme dag og der sås intet hagekors.
Kan man forestille sig en dansk MF med så lidt situationsfornemmelse?

Fra : Lapzig

Dato : 11-01-06 20:46

> [...]
> Glistrup. Det var i TV samme dag og der sås intet hagekors.
> Kan man forestille sig en dansk MF med så lidt situationsfornemmelse?

Blev dette synspunkt ikke fremlagt for retten?

Fra : Bo Warming

Dato : 11-01-06 21:27

"Lapzig" <lapzig@lapzig.org> wrote in message
> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote in message
>
> Blev dette synspunkt ikke fremlagt for retten?

Min advokat og jeg overrumpledes da Qarashi afhørtes af sin advokat og
klart mod bedre vidende begik denne MENED

Jeg udbrød - "det passer ikke" og irettesattes af dommeren om at jeg
skulle vente til jeg fik ordet, og jeg sagde pænt undskyld for mit
spontane chok-udbrud

Min advokat lovede at indgive anmeldelse, men gjorde det for sent -
hvilket jeg har oplevet også vedr 2.instans-anke ved §266b-sag at jeg
saboteres af "min egen" advokat.

Man giver advokat-påbud for at stække upopulære aktørert
Glistrup måtte heller ikke være sin egen forsvarer i skattesag som
han tabte.

Advokatjobbet siges at være om "at overholde tidsfrister, så de ikke
"springer" " Her dispenseres aldrig.

Havde jeg været min egen herre, havde jeg straks fremført argumenter
for at Quarahi begik mened i retten, straks efter. - og det burde en
advokat der var loyal overfor mig, naturligvis have gjort.