Angela trodser USA
Fra : Bo Warming

Dato : 10-01-06 09:52

Bush er uinteressant, han står for samme linie som Clinton. Men Angela
Merkel er ny boller på suppen og gør modsige USA og kritisere
behandlingen af Guantanamo-fanger.
Danmark har som altid i stormagtspolitik valgt at være dikkende
lammehale hvor det betaler sig. Det finder jeg for kompliceret til at
have en stærk mening om - danskerne er pengebegærlige og vil som under
WW2 være forkælede, og USA bestikker effektivt - et tabt slag at gå
imod dette.
Flot at tysk etik som så ofte er bedre end vor.
Trist at de som straf for holocaustbagatellen er blevet tvunget til at
have dobbelt så mange muslimer pr mio indbygger som vi - det er
1900-tallets største udåd.

Fra : Kurt Harald Nedergaa~

Dato : 10-01-06 13:48

> [...]
> Trist at de som straf for holocaustbagatellen er blevet tvunget til at
> have dobbelt så mange muslimer pr mio indbygger som vi - det er

Angela Merkel er ude i et gammel kommunistisk tanke sæt. I stedet for at
krænge Hitler tiden af sig, og forlange at USA nedlægger sine baser i
landet.