Pia Kjærsgaards ytringsfrihed
Fra : NoTrabajo

Dato : 10-01-06 08:18

Nu er der jo nok nogle der mener, at man skal stække Pia K's ytringsfrihed
for at unge muhamedanermænd ikke skal gå amok og hærge Danmark som de har
gjort i Århus i nat.

Det er ikke PK's ytringsfrihed der skal begrænses, men derimod de hærgende
muhamedanerdyr, der endnu ikke har fået tiltusket sig et dansk
statsborgerskab, der skal sendes hjem til Muhamedanien. Det kan ikke være
meningen, at vi danskere skal finde os i disse udlændinges hærgen her i
Danmark. Det må være på tide at vi sætter grænser for hvem der bestemmer
her i landet.

Jeg synes at alle velmenerne skulle tage sig sammen og samarbejde med os
andre om at få lavet en effektiv løsning på problemet med hærgende
muhamedanere her i landet.

Det er på tide at Danmark igen bliver muhamedanerfrit!
--
NoTrabajo

Fra : Carsten Riis

Dato : 10-01-06 10:05

NoTrabajo skrev den 10-01-2006 08:17:
> Nu er der jo nok nogle der mener, at man skal stække Pia K's ytringsfrihed....

Det er da en underlig form for ytringsfrihed som Pia K og kumpaner
(herunder: dig) plederer for.
Det er åbenbart kun den ytringsfrihed som I selv kan nyde godt af. Og
resten skal knægtes.

hmmmmmmm. En smule skræmmende..... connect the dots yourself.

mvh

Carsten

Fra : Allan Knaap

Dato : 10-01-06 10:34

"Carsten Riis" <.@.> wrote in message

> [...]
> resten skal knægtes.
>

> hmmmmmmm. En smule skræmmende..... connect the dots yourself.

Hvis du med resten, mener den non verbale kommunikations metode som
individer af anden etnisk herkomst end dansk udviser, så er svaret så
afgjort ja. Gu' skal den knægtes.

Det kan der vel ikke herske nogen tvivl om vel ?

Allan Knaap

Fra : Jim

Dato : 10-01-06 10:36

"Carsten Riis" <.@.> skrev i en meddelelse

> Det er da en underlig form for ytringsfrihed som Pia K og kumpaner
> (herunder: dig) plederer for.
> Det er åbenbart kun den ytringsfrihed som I selv kan nyde godt af. Og
> resten skal knægtes.

Mener du ikke, at landsforrædere skal knægtes?
Hvad er det for en ytringsfrihed du og dine kumpaner i den koranfascistiske
verden mener er underlig?

J.

Fra : Ruth Nielsen

Dato : 10-01-06 10:54

"Jim" skrev i en meddelelse

Og

> Mener du ikke, at landsforrædere skal knægtes?
> Hvad er det for en ytringsfrihed du og dine kumpaner i den
koranfascistiske
> verden mener er underlig?

Var det ikke smartere at forklare, hvad det er, der er sket i nat i
Århus? Det er ikke alle, der har lyst eller mulighed for at have en
radio til at kværne hele formiddagen.

Ruth

Fra : Pjensen73

Dato : 10-01-06 11:04

> Var det ikke smartere at forklare, hvad det er, der er sket i nat i
> Århus? Det er ikke alle, der har lyst eller mulighed for at have en
> radio til at kværne hele formiddagen.
>

> Ruth

Du kan læse det her.
http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/kriminalitet/2006/01/10/085816.htm

Fra : Per Rønne

Dato : 10-01-06 11:30

Jim <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> wrote:

> Mener du ikke, at landsforrædere skal knægtes?

For det første er der jo ikke tale om landsforrædere i juridisk forstand
{og rent faktisk kaldte hun dem ikke landsforrædere men »5. kolonne
folk«}. For det andet skal de naturligvis ikke »knægtes«.

Noget sådant strider ganske simpelt mod den politiske pluralisme, vort
samfund bygger på.

I denne sammenhæng bruges udtrykkene »5. kolonne folk« og
»landsforrædere« i en ren polemisk sammenhæng - som skældsord.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Jim

Dato : 10-01-06 11:46

> For det første er der jo ikke tale om landsforrædere i juridisk forstand
> {og rent faktisk kaldte hun dem ikke landsforrædere men »5. kolonne
> folk«}. For det andet skal de naturligvis ikke »knægtes«.

Hvis det er disse lømler, som øver hærværk som følge af Pias udtalelser, så
så jeg dem gerne knægtet.
De skal pacifiseres og bures inde, når de laver den slags.
Imamerne og andre muslimer, som udøver 5. kolonne-virksomhed, skal ud af
Danmark.

> Noget sådant strider ganske simpelt mod den politiske pluralisme, vort
> samfund bygger på.

Og nu er der mange måder at tolke ordet 'knægte', så det lader vi domstolene
om.

> I denne sammenhæng bruges udtrykkene »5. kolonne folk« og
> »landsforrædere« i en ren polemisk sammenhæng - som skældsord.

Jeg ville nu ikke have noget imod, at de anvendes, som de høres.

J.

Fra : Allan Riise

Dato : 10-01-06 11:55

Jim wrote:

> Hvis det er disse lømler, som øver hærværk som følge af Pias
> udtalelser, så så jeg dem gerne knægtet.

Knægtet, ved du egentlig hvad ordet betyder?

> De skal pacifiseres og bures inde, når de laver den slags.

Hærværk giver sjældent fængsel, medmindre det er meget groft og man bliver
dømt gentagne gange.

> Imamerne og andre muslimer, som udøver 5. kolonne-virksomhed, skal ud
> af Danmark.

Bevis at det er det der sker, lav lovgivningen om, så kan det ske du får din
vilje.

> Og nu er der mange måder at tolke ordet 'knægte', så det lader vi
> domstolene om.

Nej der er da ikke, ordet har en betydning og ikke flere.

> Jeg ville nu ikke have noget imod, at de anvendes, som de høres.

Derfor er vi mange herinde der har det fint med at du må nøjes med dine
udgydelser her.

--
Allan Riise
"Demokratiets ånd kan ikke indpodes udefra. Det skal vokse indefra."

Fra : Jim

Dato : 10-01-06 12:31

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Knægtet, ved du egentlig hvad ordet betyder?

Ja.

> Hærværk giver sjældent fængsel, medmindre det er meget groft og man bliver
> dømt gentagne gange.

Hvis det er lømler af anden etnisk herkomst end dansk, så er fængsel og
efterfølgende udvisning af Danmark den eneste løsning, og er det eneste, de
har respekt for.

> Bevis at det er det der sker, lav lovgivningen om, så kan det ske du får
> din vilje.

Det er da bevist.
Vi mangler bare en retsag.

> Nej der er da ikke, ordet har en betydning og ikke flere.

> Derfor er vi mange herinde der har det fint med at du må nøjes med dine
> udgydelser her.

Nå nå..

Fra : Allan Riise

Dato : 10-01-06 12:37

Jim wrote:

> Ja.

Du bruger ordet i en kontekst, der i sig selv gør det ulovligt at "knægte",
men det skider du vel på?

> Hvis det er lømler af anden etnisk herkomst end dansk, så er fængsel
> og efterfølgende udvisning af Danmark den eneste løsning, og er det
> eneste, de har respekt for.

Næ, de skal dømmes efter lovgivningen, og det er kun for grov
vold/kriminalitet at udvisning kan komme i tale.

> Det er da bevist.

Næ, det er det ikke.

> Vi mangler bare en retsag.

Og så kan man sige det er bevist, ikke før.
Du spænder vognen for hesten.

Dybt.

Fra : Kurt Harald Nedergaa~

Dato : 10-01-06 10:46

"NoTrabajo" <notrabajo@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> muhamedanere her i landet.
>
> Det er på tide at Danmark igen bliver muhamedanerfrit!

Pia Kjærsgaard udtalelser er i overensstemmelse med landets traditioner, og
har den fulde opbakning af en stor del af befolkningen. De formørkede
muhamedanere kommer ikke til at stille dagsorden her i Danmark, derfor skal
dem som åbenlyst driver 5 kolonne virksomhed udvises øjeblikkeligt. Anders
Fogh Rasmussen bliver nød til at gå i TV. og bekendt gøre at de navngivende
imamer og deres følge skal forlade Danmark inden for 24 timer

Danmark som muhamedaner frit område.

Fra : Jim

Dato : 10-01-06 10:49

"Kurt Harald Nedergaard" <kurtnedergaard@privat.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:43c38238$0$196$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> [...]
> Anders Fogh Rasmussen bliver nød til at gå i TV. og bekendt gøre at de
> navngivende imamer og deres følge skal forlade Danmark inden for 24 timer

Hvad der undrer mig meget er, at de overhovedet fik lov at rejse ind i
Danmark igen.
Grænsen skulle have været lukket.

J.

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 10-01-06 13:02

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> on tirsdag 10. januar 2006 at
12:30 +0100 wrote:
>Hvis det er lømler af anden etnisk herkomst end dansk, så er fængsel og
>efterfølgende udvisning af Danmark den eneste løsning, og er det eneste,
> [...]

Retssag - jamen det er der jo ingen grund til - du har jo lige peget på
hvad du anser for det eneste rigtige. Og lad mig gætte: Hvis der kommer en
retssag, hfvor dommen går i mod dine ønsker, så er det på grund af
halalhippier og meget andet, men i hvert fald ikke udtryk for jura?

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Sten Schou

Dato : 10-01-06 19:37

"Frank Løkkegaard" <fl@net.dialog.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> retssag, hfvor dommen går i mod dine ønsker, så er det på grund af
> halalhippier og meget andet, men i hvert fald ikke udtryk for jura?

Retssager i dag drejer sig ikke kun om jura, de drejer sig også om politik.
Ihvertfald udtalte statsadvokaten i Viborg den anden dag, da han havde ikke
mente der var noget at komme efter vedr. de famøse Muhammedtegninger i JP,
at det var en juridisk afgørelse, ikke en politisk. Det var ihvertfald nyt
for mig.

Hilsen Sten

Fra : NoTrabajo

Dato : 11-01-06 08:55

"Sten Schou" <rabin@planetwave.net> skrev i
> [...]
> Muhammedtegninger i JP, at det var en juridisk afgørelse, ikke en
> politisk. Det var ihvertfald nyt for mig.

Formelt set er alle retsafgørelser juridiske, og ikke politiske.
Vi, der har øjnene åbne, kan dog godt se at der er i tidens løb er afsagt
en del retsafgørelser, der "lugter af politik".

Retsvæsenets "høje herrer" er nødt til at påstå at retsvæsenet kun opererer
ud fra jura. Det ville ikke se så godt ud, hvis man indrømmede at
retsvæsenets afgørelser også kan være af politisk art.
--
NoTrabajo

Fra : Konrad

Dato : 11-01-06 09:06

> [...]
> for at unge muhamedanermænd ikke skal gå amok og hærge Danmark som de har

De benyttede sig jo blot af den ukrænkelige ytringsfrihed.