O young Muslims
Fra : Knud Larsen

Dato : 09-01-06 13:15

En af "frihedskæmperne" har lige udsendt en tale på sin hjemmeside, iflg Al
Jazeera.

Abu Musab al-Zarqawi, al-Qaida's leader in Iraq, has said in an audio tape
put on the internet that rockets had been fired at Israel from Lebanon last
month "on the instructions" of Osama bin Laden.

"The rocket firing at the ancestors of monkeys and pigs from the south of
Lebanon was only the start of a blessed in-depth strike against the Zionist
enemy... All that was on the instructions of the shaikh of the mujahidin,
Osama bin laden, may God preserve him," said the voice attributed to
al-Zarqawi.

The tape was found on Sunday on the website normally used by his group, the
Organisation of al-Qaida in Mesopotamia, which had claimed responsibility
for the rockets in an online statement on 29 December.

"This commendable feat came in application by the mujahidin of the oath by
fighter Shaikh Osama bin Laden, emir of the al-Qaida network, may God
preserve him," al-Zarqawi said, referring to repeated statements by bin
Laden that the Israelis should not enjoy security as long as Muslims were
not safe.

"Forfædre til aber og svin" - mon ikke han mente "efterkommere efter . . .
" som man plejer at sige i de arabiske moskeer om jøderne. Men FN er vist
også inde i sagen nu Nej, de interesserer sig kun for tegninger af
Profetens hovedhår.

Al-Zarqawi also hit out at the Sunni Muslim Iraqi Islamic Party for having
taken part in the general elections last month and called on it to renounce
such actions.

"We call on the Islamic Party to abandon the road to perdition on which it
has embarked and which threatened to cause the loss of the Sunni community,"
al-Zarqawi said. He said that the party "should have called the people to
jihad".

The Iraqi al-Qaida leader then laid down two conditions for giving up the
jihad: "First, chase out the invaders from our territory in Palestine, in
Iraq and everywhere in Islamic land.

"Second, install sharia Islamic law] on the entire Earth and spread Islamic
justice there ... The attacks will not cease until after the victory of
Islam and the setting up of sharia.

"O young Muslims everywhere in the world, and in particular in the
neighbouring countries [of Iraq] and in Yemen, I recommend jihad to you ...
O nation of Islam, America is today drawing its last breath."

http://english.aljazeera.net/NR/exeres/F2ACCFD1-E24C-4670-87F0-A00EB4412595.htm

Så det eneste denne frihedskæmper og utrættelige fredsfortaler forlanger, er
sharia overalt i verden, SÅ får vi fred.

O al Zarqawi go to hell!

Fra : Per Rønne

Dato : 09-01-06 14:55

Knud Larsen <larsen_knud@hotmail.com> wrote:

> [...]

> Så det eneste denne frihedskæmper og utrættelige fredsfortaler forlanger, er
> sharia overalt i verden, SÅ får vi fred.

Det er jo det jeg siger. Islams formål, som defineret af Muhamed, er
indførsel af et verdensomspændende kalifat, hvor kaliffen er både kejser
og pave, og hvor han kun er bundet af ulemaen, de islamiske retslærde.

Så kan vi »vantro« kristne, jøder og zarathustraister allernådigst få
lov at få status som dhimmier, 2. klasses borgere der skal betale en
ekstra skat for kaliffens tolerance, og mod at vi ærbødigt viger ud til
siden, når en stolt muselmand går gennem gaden. Ja, så kan vi holde
vores egne gudstjenester, og slippe for fem gange om dagen at ligge med
numsen i vejret, parat til spanskrøret, for at tilbede Allah og hans
profet.

Men jer andre, hedninge og ateister [som dig og buddhisterne], I kan
naturligvis ikke regne med en så tolerant behandling. Som de uslinge I
er, må I naturligvis udryddes fra Jordens overflade ...

Lad os være glade for at kun et mindretal af Muhameds disciple i dag
følger ham /hele/ vejen .
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Trans

Dato : 09-01-06 15:49

Knud Larsen citerede ...:

> [...]
> al-Zarqawi said. He said that the party "should have called the people to

Men i stedet deltg partiet i valget, hvilket betød, at U.S.A. havde
haft succes med at etablere demokrati i Irak, og at al-Zarqawi havde
tabt krigen. Irakerne mødte i stort tal op for at stemme.

Bent

Fra : Knud Larsen

Dato : 09-01-06 18:17

"Trans" <kongaead@my-deja.com> wrote in message
Knud Larsen citerede ...:

> [...]

haft succes med at etablere demokrati i Irak, og at al-Zarqawi havde
tabt krigen. Irakerne mødte i stort tal op for at stemme.

Rigtigt, mest mærkeligt at nogle her i gruppen har mere eller mindre støttet
"frihedskæmperne", irakerne gør det ikke.

Fra : Croc®

Dato : 10-01-06 11:11

On Mon, 9 Jan 2006 18:17:16 +0100, "Knud Larsen"

> [...]
>

>Rigtigt, mest mærkeligt at nogle her i gruppen har mere eller mindre støttet
>"frihedskæmperne", irakerne gør det ikke.

Du følger sandelig gost med Knud. Selv USA er begyndt at skelne mellem
oprørere og El-Queda krigerne, nu hvor de har set en chance for at
drive en kile ind imellem de to parter.
Du ved Al-Queda som de selv sørgede for at Irak fik ind i landet, mens
"frihedskæmperne" er de irakere der ønsker amerikanerne smidt ud af
landet. Det ønske har Al-Queda krigerne ikke, da de har brug for deres
tilstedeværelse i deres specielle verden.

Regards Croc®

Fra : Knud Larsen

Dato : 10-01-06 23:52

"Croc®" <sbm@pc.dk> wrote in message

> [...]
> landet. Det ønske har Al-Queda krigerne ikke, da de har brug for deres
> tilstedeværelse i deres specielle verden.

Ja, netop, selv USA er begyndt at sondre mellem oprørere og AQ-folk, men
ingen mener jo, at disse oprørere er "frihedskæmpere", - de kæmper for at
deres egen etniske minoritetsgruppe skal overtage magten, og det kan "I" så
kalde frihedskamp, alt det I vil, det bliver det dog ikke til andet end
anti-frihedskamp af. Selvfølgelig ville folk gerne være fri for de
amerikanske tropper, hvis de selv kunne klare sikkerheden, det siger sig
selv, men det kan de jo som bekendt ikke endnu.

Fra : Croc®

Dato : 11-01-06 01:21

On Tue, 10 Jan 2006 23:52:10 +0100, "Knud Larsen"

> [...]
>amerikanske tropper, hvis de selv kunne klare sikkerheden, det siger sig
>selv, men det kan de jo som bekendt ikke endnu.

Du må vist hellere opdele problematikken. USA er årsagen til at
Al-Queda nu huserer i landet, så med andre ord skal de sørge for den
sikkerhed de selv er skyld i manglen på.
Den anden del er at et flertal på tværs af befolkningsgrupperne ønsker
amerikanerne ud af landet, og hvordan det ville påvirke sikkerheden i
negativ retning får du svært ved at forklare nogen der har fulgt
begivenhederne siden invasionen.

Regards Croc®

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 09-01-06 17:07

On Mon, 09 Jan 2006 13:15:07 +0100, Knud Larsen wrote:

> [...]
> " som man plejer at sige i de arabiske moskeer om jøderne. Men FN er vist
> også inde i sagen nu Nej, de interesserer sig kun for tegninger af

Jeg tror nu godt du kan få en del til at indvillige i at give JP's
chefredaktør samme opmærksomhed som al-Zarqawi får.

Fra : Knud Larsen

Dato : 09-01-06 18:21

"Frank E. N. Stein" <flatus@mail.is> wrote in message

> Jeg tror nu godt du kan få en del til at indvillige i at give JP's
> chefredaktør samme opmærksomhed som al-Zarqawi får.

FN og EU og Menneskerettighedskommissionen har aldrig sagt et ondt ord om de
racistiske artikler og taler man, i de arabiske lande, og i Iran,
skriver/laver om jøder. Men lidt sjov med Profetens skæg, - SÅ står verden
ikke længere, man er *chokeret* og rystet i sin grundvold.

Fra : Tveskaeg

Dato : 10-01-06 13:36

On Mon, 9 Jan 2006 13:15:07 +0100, "Knud Larsen"
> [...]

>" som man plejer at sige i de arabiske moskeer om jøderne. Men FN er vist
>også inde i sagen nu Nej, de interesserer sig kun for tegninger af

For god ordens skyld vil jeg lige pointere at at ancestors betyder
efterkommere, ikke forfædre.

Fra : Knud Larsen

Dato : 10-01-06 15:47

"Tveskaeg" <nobody@noone.com> wrote in message

> For god ordens skyld vil jeg lige pointere at at ancestors betyder
> efterkommere, ikke forfædre.

Hvor har du gået i skole, - for god ordens skyld?

Har du fx prøvet at søge efter dine "efterkommere" i den store
Mormon-database? Helt nye perspektiver, det lyder som science fiction, -
noget med guvernøren af Californien i hovedrollen.

Fra : Tveskaeg

Dato : 11-01-06 01:31

On Tue, 10 Jan 2006 15:46:39 +0100, "Knud Larsen"

>Hvor har du gået i skole, - for god ordens skyld?

Det rager sådan set ikke dig.

>Har du fx prøvet at søge efter dine "efterkommere" i den store
>Mormon-database? Helt nye perspektiver, det lyder som science fiction, -
>noget med guvernøren af Californien i hovedrollen.

Det ved du sikkert mere om jeg gør.

Fra : Per Rønne

Dato : 10-01-06 17:56

Tveskaeg <nobody@noone.com> wrote:

> For god ordens skyld vil jeg lige pointere at at ancestors betyder
> efterkommere, ikke forfædre.

Oxford American Dictionary:

Dictionary

ancestor
noun
a person, typically one more remote than a grandparent, from whom one is
descended : my ancestor Admiral Anson circumnavigated the globe 250
years ago.
• an early type of animal or plant from which others have evolved.
• an early version of a machine, artifact, system, etc., that later
became more developed.
ORIGIN Middle English : from Old French ancestre, from Latin antecessor,
from antecedere, from ante 'before' + cedere 'go.'

Thesaurus

ancestor
noun
1 he could trace his ancestors back to colonial Boston forebear,
forefather, predecessor, antecedent, progenitor, primogenitor. antonym
descendant, successor.
2 the instrument is an ancestor of the lute forerunner, precursor,
predecessor.

--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Tveskaeg

Dato : 11-01-06 01:25

On Tue, 10 Jan 2006 17:55:48 +0100, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
wrote:

> [...]
>a person, typically one more remote than a grandparent, from whom one is
>descended : my ancestor Admiral Anson circumnavigated the globe 250

Undskyld.

Fra : Knud Larsen

Dato : 14-01-06 09:54

> Undskyld.