Gade vide.... (lærerinde sammen med elev)
Fra : Kim2000

Dato : 06-01-06 19:14

om vi nu igen vil høre landets aviser med mærkværdig ryst vil skrive "det
uhyrligheder drengen blev tvunget til var....."?

Da lærerinden var en svensk godte hørte vi fra flere af landets aviser
(mellem linierne) at det nærmest ikke kunne være et problem, men nærmere en
teenagedrøm der var gået i opfyldelse. Det samme hørte vi her i gruppen, da
vide om det er samme indstilling der lægges for dagen, nu da lærerinden
ligner en bulldog??

http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=328965

Min indstilling er at uanset hvad, så må en lærer ikke dyrker noget som
helst med en elev, uanset om denne så er 14, 15 eller 18 år. Det er
elev-lærer forholdet der er problemet, uanset om der så er kærlighed
indblandet eller ej.

mvh
Kim

Fra : Anders B. Hyltoft

Dato : 06-01-06 19:46

"Kim2000" <kim2000@surfmail.dk> skrev i en meddelelse
SNIP
> [...]
> en teenagedrøm der var gået i opfyldelse. Det samme hørte vi her i
> gruppen, da vide om det er samme indstilling der lægges for dagen, nu da

Jamen, smukke kvinder skal jo bare have lov til mere end de grimme, sådan er
det jo. FAKTUM!!!

> [...]
> helst med en elev, uanset om denne så er 14, 15 eller 18 år. Det er
> elev-lærer forholdet der er problemet, uanset om der så er kærlighed

Jeg er for så vidt enig med dig i problematikken mellem lærer/elev forholdet
i gymnasie alderen (og før), men jeg vil nu sige at hvis en ung voksen
universitetsstuderende har lyst til at slå pjalterne sammen med sin
underviser, så for min skyld ingen alarm. På et eller andet tidspunkt så
bliver folk jo ansvarsbevidste og skal have lov til at bestemme over deres
eget (kærligheds)liv. Jeg vil også synes det var mærkeligt hvis en 18 årig
gymnasieelev fandt sammen med sin lærer, men det er jo selvfølgelig lovligt
nok. Men mon ikke det vil føre til en fyring af gymnasielæreren alligevel?

Mvh Anders

Fra : Wilstrup

Dato : 06-01-06 21:50

"Anders B. Hyltoft" <dslFJERNDETTE142221@vip.cybercity.dk> skrev i
en meddelelse
> [...]

Det gælder i Danmark -bortset fra det sidste -er eleven 18 år
gælder det ikke -her må læreren godt dyrke sex med eleven. Men
etisk er det forkert.

I Sverige må en elev på 15 godt have et forhold til en lærer - det
må man ikke i Danmark. Jeg er enig i at lærere skal holde deres
fingre for sig selv -uanset hvor fristende det kan være for dem.

Jeg synes mere at det er ubehageligt at man næsten undskylder den
kvindelige lærer fordi "drengen nok har fået en god oplevelse som
teenager og har lært af det" , medens det samme ikke gælder når
det er en pige, der er involveret. Måske hænger det sammen med at
det mest er mænd, der udtaler sig og de har det jo med at få
testosteronen op at køre i fuldt flor når det drejer sig om ting,
de selv gerne vil, men ikke tør - og mænd er jo ofte konkurrenter
til hinanden, så mon ikke der også ligger lidt misundelse deri?

Jeg mener ikke at en dreng eller en pige på 15 år nødvendigvis
tager skade af et seksuelt samkvem med en ældre, men jeg mener at
det skal være forbudt alligevel når vedkommende er lærer eller
pædagog. Her må etikken vige for hensynet til retten til at have
sex når den unge er "buksemyndig" - det er et etisk spørgsmål.

> [...]
> årig gymnasieelev fandt sammen med sin lærer, men det er jo
> selvfølgelig lovligt nok. Men mon ikke det vil føre til en

Ikke sikkert - hvis gymansielæreren imidlertid skal have eleven op
til eksamen, kan det være et problem.
--
Wilstrup

Fra : Tim

Dato : 07-01-06 00:47

"Wilstrup" <nix@invalid.dk> wrote in message

> [...]
> ikke -her må læreren godt dyrke sex med eleven. Men etisk er det forkert.

Hvorfor er det etisk forkert, hvis nu eleven (over 18) faktisk elsker sin
lærerinde/lærer på 22?

Det er da netop etisk forkert, at forbyde to, der elsker hinanden, at være
sammen!?!

Eller hvad?

> I Sverige må en elev på 15 godt have et forhold til en lærer - det må man
> ikke i Danmark. Jeg er enig i at lærere skal holde deres fingre for sig
> selv -uanset hvor fristende det kan være for dem.

Hvad så med eleverne? Skal de også holde fingrene for sig selv, og lade være
med at flirte? Det er jo ikke dem, der bliver dømt, når alt kommer til
alt!?!

Det kan dog _sagtens_ være dem, der ønsker at forføre forføre
lærerne/lærerinderne.

Har du aldrig været teenager, menneske?

Et styk lækker lærerinde, der faktisk har lyst til at babbe gren, er sgu' da
enhver teenagerdrengs drøm. Hold nu op med alt det fis.

> [...]
> flor når det drejer sig om ting, de selv gerne vil, men ikke tør - og mænd
> er jo ofte konkurrenter til hinanden, så mon ikke der også ligger lidt

Hold da kæft... nævn een teenagerdreng (normal), der ikke har kunnet tænke
sig at ondulere sin lækre matematiklærerinde (såfremt hun da faktisk _var_
lækker), og vind en gåtur til Sønderomme. Sikke noget akademisk sludder du
lukker ud!

Med mindre du da forelskede dig i din matematiklærer?

> [...]
> vige for hensynet til retten til at have sex når den unge er
> "buksemyndig" - det er et etisk spørgsmål.

BUKSEMYNDIG???????????

Nu flipper du da.

> Ikke sikkert - hvis gymansielæreren imidlertid skal have eleven op til
> eksamen, kan det være et problem.

Hvis det da ikke lige er i fransk.

Tim

Fra : Kim2000

Dato : 07-01-06 01:42

> [...]
>
> Et styk lækker lærerinde, der faktisk har lyst til at babbe gren, er sgu'
> da enhver teenagerdrengs drøm. Hold nu op med alt det fis.

Jeg gad vide om du ville sige det samme hvis det var en mandlig lærer med en
skolepige?

Fra : Wilstrup

Dato : 07-01-06 03:12

> Jeg gad vide om du ville sige det samme hvis det var en mandlig
> lærer med en skolepige?

Jeg venter også på svar - men mon ikke han vil finde det ulækkert?
Noget svineri etc.? akkurat som jeg tidligere skrev: mange mænd
kan sagtens forestille sig hvordan det ville være at have et
teenageforhold til en lækker lærer af hunkøn og kan sagtens sætte
sig ind i "hvor godt det ville være for drengen at få den "revet
af" af en "moden" kvinde- for det kunne han lære meget af" -men de
samme mandfjols vil ikke acceptere at en pige på samme alder
oplever det samme hvis en smækker mandling lærer kan "gøre hende
til kvinde" - (for det er jo ikke dem selv der nu er tilbage i
teenageårene og kan forestille sig selv i den rolle - misundelse?)

jeg tror dog at du må vente længe på svar.
--
Wilstrup

Fra : Tim

Dato : 07-01-06 04:14

> [...]
> teenageårene og kan forestille sig selv i den rolle - misundelse?)
>
> jeg tror dog at du må vente længe på svar.

Du er så primitiv.

Tim

Fra : Anders B. Hyltoft

Dato : 07-01-06 10:18

SNIP

> Du er så primitiv.

Hmmm, baseret på Wilstrups tidligere indlæg og dine svar, så er det ikke ham
der fremstår som primitiv.

Slå ordet op før du bruger det igen...

Mvh Anders

Fra : Tim

Dato : 07-01-06 12:51

"Anders B. Hyltoft" <dslFJERNDETTE142221@vip.cybercity.dk> wrote in message
> SNIP

> Hmmm, baseret på Wilstrups tidligere indlæg og dine svar, så er det ikke
> ham der fremstår som primitiv.
>
> Slå ordet op før du bruger det igen...

Lige over.

Du er en af de få, der ikke har æren af at ligge i Arnes kill-filter, din
nar )

Det er faktisk ikke ønskværdigt, ikke at ligge i Arnes kill-filter.
Tværtimod.

Tim

Fra : Allan Riise

Dato : 07-01-06 12:58

Tim wrote:
> [...]
>>

> Lige over.
>
> Du er en af de få, der ikke har æren af at ligge i Arnes kill-filter,

Det var da noget man kan kalde for et primitivt svar!

--
Allan Riise
"Demokratiets ånd kan ikke indpodes udefra. Det skal vokse indefra."

Fra : Anders B. Hyltoft

Dato : 07-01-06 16:00

SNIP

> Det var da noget man kan kalde for et primitivt svar!

Ja, det er skønt at man ikke behøver at argumentere for at bevise sin
pointe. Han klarer det helt selv

Mvh Anders

Fra : Wilstrup

Dato : 07-01-06 16:31

> SNIP

> Ja, det er skønt at man ikke behøver at argumentere for at
bevise sin
> pointe. Han klarer det helt selv

Hvad har du gang i? jeg må sige at jeg ikke forstår hvad du mener
her -men det er måske heller ikke meningen?
--
Wilstrup

Fra : Allan Riise

Dato : 07-01-06 16:53

Wilstrup wrote:
> "Anders B. Hyltoft" <dslFJERNDETTE142221@vip.cybercity.dk> skrev i
> en meddelelse

> Hvad har du gang i? jeg må sige at jeg ikke forstår hvad du mener
> her -men det er måske heller ikke meningen?

Det er såmænd bare Tim der mener at du er primitiv, hvor Anders B Hyltoft så
mener, qua læsning her i NG, at det er Tim der er primitiv, så tim
svarer......

"Du er en af de få, der ikke har æren af at ligge i Arnes kill-filter, din
nar )"

Og det var det Anders kommenterede!

Fra : Tim

Dato : 07-01-06 20:45

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> wrote in message

> [...]
> svarer......
>
> "Du er en af de få, der ikke har æren af at ligge i Arnes kill-filter, din

Hvad er det da forkert i den kommentar?

Tim

Fra : Allan Riise

Dato : 07-01-06 20:51

Tim wrote:
> "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> wrote in message

> Hvad er det da forkert i den kommentar?

Det er da primitivt at karakterisere en person udfra hvad andre mener, og så
samtidigt kalde ham for en nar!

Fra : wilstrup

Dato : 08-01-06 01:20

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Det er da primitivt at karakterisere en person udfra hvad andre
mener, og så
> samtidigt kalde ham for en nar!

jeg så ikke sammenhængen, da Jim er i mit filter - derfor
misforståelsen - men jeg forstår at Jim mener der er mange i mit
filter - det er sært at han siger noget sådant, for det er jo ikke
rigtigt - det er stadig lettere for mig at sige hvem der er i mit
filter fremfor hvem der ikke er det.

Men lad mig da bare remse det op: BW- selskrevet - Jim, PN og
Jesper (Ørsted) samt Alucard.

P.t. ligger Tom L på køl, men han har dog en chance for at komme
frem igen - jeg orker ham blot ikke i øjeblikket af hensyn til mit
blodtryk

Så det er da relativt få i forhold til alle dem der ellers skriver
herinde.

Men som jeg skrev: der kom intet svar på mit spørgsmål - nemlig
hvordan reaktionen havde været hvis det havde været en mandlig
lærer der havde haft sex med en kvindelig elev. Mon man så havde
talt om at hun havde fået en god oplevelse, lært noget af en ældre
mand etc.? Næppe.
--
Wilstrup

--
Wilstrup

Fra : Per Rønne

Dato : 09-01-06 15:25

> [...]

> lærer der havde haft sex med en kvindelig elev. Mon man så havde
> talt om at hun havde fået en god oplevelse, lært noget af en ældre

Fuldstændigt enig.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Anders B. Hyltoft

Dato : 08-01-06 10:09

"Wilstrup" <nix@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> bevise sin
>
> Hvad har du gang i? jeg må sige at jeg ikke forstår hvad du mener
> her -men det er måske heller ikke meningen?

Jo, jeg vil da helst være forståelig

Jeg synes blot at Tim selv bekræftede min tidligere påstand om hans
primitivitet. Derfor er det jo dejligt at man ikke behøver argumentere
yderligere for sin egen påstand.

Mvh Anders

Fra : wilstrup

Dato : 08-01-06 16:20

> Jeg synes blot at Tim selv bekræftede min tidligere påstand om
> hans primitivitet. Derfor er det jo dejligt at man ikke behøver
> argumentere yderligere for sin egen påstand.

nåeh, på den luskede måde - så forstår jeg.
--
Wilstrup

Fra : Anders B. Hyltoft

Dato : 08-01-06 17:21

> "Anders B. Hyltoft" <dslFJERNDETTE142221@vip.cybercity.dk> skrev i en
> meddelelse news:43c0d696$0$67264$157c6196@dreader2.cybercity.dk...

> nåeh, på den luskede måde - så forstår jeg.

Nej hvor pinligt. Der skulle selvfølgelig stå: "...sin primitivitet".
Nå, men man har lov at have fri i weekenden

Anders Hyltoft

Fjern "FJERNDETTE" ved svar på email. Eller lad være, men så får jeg den
ikke

Fra : Joakim Von And

Dato : 09-01-06 14:29

"wilstrup" <nix@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> nåeh, på den luskede måde - så forstår jeg.

Arne, du er og bliver en enfant terrible.

Fra : Wilstrup

Dato : 09-01-06 17:04

"Joakim Von And" <ncm_ab@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Arne, du er og bliver en enfant terrible.

øeh - hvordan?
--
Wilstrup

Fra : Joakim Von And

Dato : 10-01-06 12:18

"Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

> "Joakim Von And" <ncm_ab@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> øeh - hvordan?

Nåh. Det var ellers min klare fornemmelse, at du udmærket godt var klar over
sammenhængen i denne tråd. Under alle omstændigheder plonker man halvdelen
af denne gruppes debatører, skal der vel ikke megen fantasi til at
forestille sig, at der ind imellem dukker lidt usammenhængende tekst frem på
skærmen, eller?

Fra : Wilstrup

Dato : 10-01-06 23:53

> [...]
> af denne gruppes debatører, skal der vel ikke megen fantasi til at
> forestille sig, at der ind imellem dukker lidt usammenhængende tekst frem

hvis godt fem personer er halvdelen i denne gruppe, så står det sgu sløjd
til med debattørerne her.

--
Wilstrup

Fra : Joakim Von And

Dato : 09-01-06 14:31

Fra : Tim

Dato : 07-01-06 04:13

"Kim2000" <kim2000@surfmail.dk> wrote in message

> Jeg gad vide om du ville sige det samme hvis det var en mandlig lærer med
> en skolepige?

Selvfølgelig ville jeg det. Jeg har ikke den slags fordomme.

Jeg var som13 årig været sammen med en 25 årig smuk pige. Jeg fik sex. Det
var FEDT!!! )))

Alle I opstødsmoralske røvhuller kan da rende mig et langt stykke

I den her diskussion er det _kun_ fordomme det drejer sig om. Det er
_faktisk_ ligegyldigt, om det drejer sig om drenge eller piger... hvis
han/hun /lærer/elev bliver forelsket, er al teori, retspraksis og folks
selvfede moral ligegyldig. Enhver der har været forelsket, VED det!!

Jeg har da selv prøvet det.... altså har selv været så heldig, at få lov til
at kysse den folkeskolelærer jeg var forelsket i. Jeg nåede desværre aldrig
at bolle hende. Dammit, den lækre sild!

Jeg nakkede istedet den næste voksne kvinde jeg kunne få fingrene i.

..................... Er JEG KRIMINEL... ER DE KVINDER JEG BOLLEDE da jeg var
< 15 KRIMINELLE????????

Jeg NØD det, og ville ikke være mine erfaringer foruden... synes du de var
kriminelle, din formynderiske halunk????

> Jeg gad vide om du ville sige det samme hvis det var en mandlig lærer med
> en skolepige?

Sig mig, har du ingen føling overhovedet med, hvordan piger og drenge har
det...? Tror du virkelig, at drenge er de eneste der er seksuelt fremmelige
når de går i folkeskole?.... det er dog det mest arrogante og gammeldags jeg
længe har læst.....

At drengene er de eneste der praler med deres seksuelle erobringer gør ikke,
at de er de eneste, der faktisk _har_ erfaringer med sex. Wake up!

Tim

Fra : Kim2000

Dato : 07-01-06 23:16

"Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "Kim2000" <kim2000@surfmail.dk> wrote in message

> Selvfølgelig ville jeg det. Jeg har ikke den slags fordomme.

Så du ville ikke se noget forkert i at din 14-15 årige datter kommer hjem
med dansklæreren?

Lad mig gætte på du ikke har børn?

> Jeg var som13 årig været sammen med en 25 årig smuk pige. Jeg fik sex. Det
> var FEDT!!! )))

Lad det nu ligge at det rent faktisk var ulovligt, men som du selv skriver
så var det en smuk pige, altså _ikke_ din lærerinde. Som elev vil man have
et afhængighedsforhold til sine lærere, _derfor_ dur den slags bare ikke.
Hvis der endelig skulle ske det at en lærer og en elev bliver forelsket i
hinanden, så er der altså kun den løsning at:
1) Man laver intet, før eleven har afsluttet skolegangen
2) Eleven eller læreren skifter skole

Jeg mener vist nok der er en eller anden periode, hvor man faktisk ikke må
indlede et forhold til en tidligere elev, men jeg tvivler lidt på hvor meget
man (=samfundet) går op i det?

> Alle I opstødsmoralske røvhuller kan da rende mig et langt stykke

Hvordan kan det være at du sætter smily efter alle dine
fornærmelser/udbrud?? Står du ikke ved dem? Er de ironiske eller hvad?

> [...]
> til at kysse den folkeskolelærer jeg var forelsket i. Jeg nåede desværre
> aldrig at bolle hende. Dammit, den lækre sild!

Nogle fantasier skal ikke leves ud, jeg havde også en engelsklærer jeg gerne
var hoppet på (og det endda i 7. kl.), og jeg er sikker på at der nok skal
være en pige eller to der har synes jeg er en steg, men den slags fantasier
skal have lov til at forblive lige præcis det - fantasier.

> .................... Er JEG KRIMINEL... ER DE KVINDER JEG BOLLEDE da jeg
> var < 15 KRIMINELLE????????

Juridisk set - uden tvivl.

Moralsk set ser jeg heller ingen problemer ved det, så længe du ikke havde
et afhængigshed forhold til dem, dvs. forældre, pædagoger, lærere, søskende
eller anden familie - bare nu for at komme hele vejen rundt (smiler)

Det var den der med at nogle fantasier og tanker skal forblive fantasier og
tanker.

> [...]
>
> At drengene er de eneste der praler med deres seksuelle erobringer gør
> ikke, at de er de eneste, der faktisk _har_ erfaringer med sex. Wake up!

Det er rigtigt der også er pædofile der er kvinder, men det var naturligvis
ikke det du mente. Det er da "interessante" holdninger du har, jeg er sikker
på de vil ændre sig i det sekund du får børn, og du vil sikkert stå med
jagtgeværet i hånden, hvis din 14-årige datter kommer hjem med en 18-årig,
og helt sikkert hvis det er hendes 45-årig lærer??

Fra : Per Rønne

Dato : 09-01-06 15:25

Tim <thpetersen@hotmail.com> wrote:

> At drengene er de eneste der praler med deres seksuelle erobringer gør ikke,
> at de er de eneste, der faktisk _har_ erfaringer med sex.

Da jeg læste engelsk sad jeg i et hjørne, og hørte uset pigerne tale
sammen om drengene på studiet. Minsandten om de ikke sad og pralede med
deres erobringer, ligesom de sammenlignede de enkelte drenges
præstationer i sengen.

Ja, de havde alle været i seng med /alle/ drengene, så de kunne rigtigt
grine sammen om dem ;-(.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Knud Larsen

Dato : 09-01-06 19:14

> [...]
> præstationer i sengen.
>
> Ja, de havde alle været i seng med /alle/ drengene, så de kunne rigtigt

I følge en islamisk kilde har kvinder ni gange så stor sexlyst som mænd, og
kun fordi de har ni gange større "skyhed", går det ikke helt galt. Disse
studerende havde måske kun første del af ligningen

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 08-01-06 02:05

On Fri, 06 Jan 2006 21:50:16 +0100, Wilstrup wrote:

> [...]
> de selv gerne vil, men ikke tør - og mænd er jo ofte konkurrenter
> til hinanden, så mon ikke der også ligger lidt misundelse deri?

Næh, det er nok nærmere mænd der har den opfattelse at kvinder i
virkeligheden ikke bryder sig om sex på samme måde som mænd gør.
Det er så deres tab....

Fra : Per Rønne

Dato : 09-01-06 15:25

> Ikke sikkert - hvis gymansielæreren imidlertid skal have eleven op
> til eksamen, kan det være et problem.

Det samme gælder altså også hvis det drejer sig om en
universitetsstuderende, og læreren skal have /ham/ op til eksamen.

Og er det så eleven der udnytter læreren {for at få en bedre karakter}
eller læreren der udnytter eleven {for at få noget ellers ikke
tilgængelig sex)?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : HrSvendsen

Dato : 10-01-06 00:47

Kim2000 wrote:
> om vi nu igen vil høre landets aviser med mærkværdig ryst vil skrive
"det
> uhyrligheder drengen blev tvunget til var....."?

Drengen blev vist ikke tvunget til noget som helst.

> Da lærerinden var en svensk godte hørte vi fra flere af landets aviser
> (mellem linierne) at det nærmest ikke kunne være et problem, men
nærmere en
> teenagedrøm der var gået i opfyldelse.

Det var det temmelig sikkert også.

> Det samme hørte vi her i gruppen, da
> vide om det er samme indstilling der lægges for dagen, nu da lærerinden
> ligner en bulldog??
>
> http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=328965

Det var måske ikke så overfedt rent statusmæssigt overfor kammeraterne,
som hvis det havde været en starlette; men det var nok stadigvæk fedt
nok - for dem begge. De blev i hvert fald ved og intet tyder på tvang.

> [...]
> helst med en elev, uanset om denne så er 14, 15 eller 18 år. Det er
> elev-lærer forholdet der er problemet, uanset om der så er kærlighed

Problemet er der reelt kun, når den yngre er af hunkøn. Et sekstenårigt
hankøn kan ikke presses af en kvinde. Han gør det (helt overvejende) med
største fornøjelse. Hvad enten der lokkes med højere karakterer eller ej.

Det skyldes kortslutningerne i ligestillingsdebatten, at der overhovedet
kommer en sag ud af det her; men der forskel mellem kønnene (også) i det
her respekt. Himmelvid forskel.

Fra : Per Rønne

Dato : 10-01-06 06:30

HrSvendsen <HrSvendsen@msn.com> wrote:

> Det skyldes kortslutningerne i ligestillingsdebatten, at der overhovedet
> kommer en sag ud af det her; men der forskel mellem kønnene (også) i det
> her respekt. Himmelvid forskel.

Der er rent faktisk også store individuelle forskelle; langt fra alle
16-årige drenge er modne til noget sådant.

Mens der naturligvis er masser af piger der ikke ville tage skade af
det.

Mon ikke du har dine forestillinger tilbage fra salig Dronning Victorias
tid?

Uanset hvad, så skal en lærer holde nalderne væk.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : HrSvendsen

Dato : 10-01-06 10:45

Per Rønne wrote:

> Der er rent faktisk også store individuelle forskelle; langt fra alle
> 16-årige drenge er modne til noget sådant.

Snak. Sex er ikke en traumeøvelse for dem der virkelig meget gerne vil,
og den slags er der ikke mangel på blandt 16-årige unge mænd.

> Mens der naturligvis er masser af piger der ikke ville tage skade af
> det.

Nu taler vi jo også 16-årige, ikk'? Keine probleme probleme i det med
sex. Det er sex mellem lærer og elev, der forsøges problematiseret for
de unge mænds vedkommende. Og der er ikke noget problem. Rent vanvid at
ville straffe en kvindelig lærer for at have sex med en ung mandlig elev
på 16 år.

> Mon ikke du har dine forestillinger tilbage fra salig Dronning Victorias
> tid?

Jeg anede ikke, de havde så meget sex dengang; men det kan da godt ske,
og så er det vel egentligt guf for en royalist som du, at der kan sættes
lidt kongerøgelse henover affæren?

> Uanset hvad, så skal en lærer holde nalderne væk.

Nånå - er det en troslære for dig?