Skånes Självständighetsparti Förbundsprogr~
Fra : K.W. Persson v4.11

Dato : 06-01-06 19:06

Självständigt Skåne 1 januari 2011

Skånes Självständighetsparti (förkortat SSP) kommer efter grundliga studier i
bl.a. Estland, Island och Tjeckien i början av 2008 lägga fram ett detaljerat
förslag angående Skånes utropande till självständig stat. Den skånska
självständigheten baseras på, att skåningarna har andra ståndpunkter än
svenskarna. Skånsk folkomröstning om förslaget hålls hösten 2009. Efter
folkomröstningen vidtar förhandlingar mellan regionstyrelsen och regeringen
avslutade senast 1 augusti 2010. Valet i september 2010 blir till vad
skåningarna kallar det skånska parlamentet men som 1/11-31/12 fortfarande
fungerar som regionfullmäktige. Däri förklaras nyårskvällen 31 december 2010
Skåne självständigt från och med den 1 januari år 2011. Därefter blir Skåne en
förebild för Sverige.

http://www.skanepartiet.org/ssp/ssp_forbundsprogram.htm

--
This row is intentionally left blank.

"Jag ser inte mig själv som rasist eller nazist.
Jag tyckte bara inte om invandrare."
- John Ausonius "Lasermannen"

Fra : Analyzer

Dato : 06-01-06 19:16

K.W. Persson v4.11 rapade ljudligt 2006-01-06 19:06:
> [...]
> Skåne självständigt från och med den 1 januari år 2011. Därefter blir Skåne en

Om vi är snabba så kan vi ge tillbaka skåne till danmark och
få närmare att köpa billig öl, inga färjor eller broar.
Dom pratar ju nästan på samma sätt så integrationen går
nog snabbt!

--
Analyzer

Fra : Robsten

Dato : 06-01-06 19:15

Skribent 2006-01-06, K.W. Persson v4.11 :

> http://www.skanepartiet.org/ssp/ssp_forbundsprogram.htm

Ja, de här är väl inget du gillar om man läser partprogrammet, du får
väl flytta från Kävlinge då, du är välkommen till STHLM.

--
http://web.comhem.se/~u85329080/
http://robsten.blogspot.com/

Fra : K.W. Persson v4.11

Dato : 06-01-06 19:22

"Robsten" ha scritto nel messaggio news:<mn.34837d61ae9478aa.27902@min.com>

>Skribent 2006-01-06, K.W. Persson v4.11 :

>Ja, de här är väl inget du gillar om man läser partprogrammet,

Det är tvärtom myckat jag gillar, förbud mot pälsdjursuppfödning, startande av
Barsebäck, införande av Euro mm gillar jag starkt. Det jag ogillar mest är deras
islamofobi och deras vurmande för NATO.

>du får
>väl flytta från Kävlinge då, du är välkommen till STHLM.

Jag bor en bra bit norr Kävlinge men mitt pendeltåg stannar i Kävlinge varje
dag. Det var kanske det du menade?

Fra : Robsten

Dato : 06-01-06 19:28

> [...]

> startande av Barsebäck, införande av Euro mm gillar jag starkt. Det
> jag ogillar mest är deras islamofobi och deras vurmande för NATO.

Jag uppfattade programmet som ganska konservativt, men OK.

> Jag bor en bra bit norr Kävlinge men mitt pendeltåg stannar i
> Kävlinge varje dag. Det var kanske det du menade?

Jasså, det bor en Kent Persson i Kävlinge, mellan vattentornet och
gymnastiksalen, BjörkV eller Granv, trodde det var du, sorry!

Fra : Henry

Dato : 06-01-06 19:33

Robsten <finns.pa.hemsidan@min.com> skrev i meddelandet <mn.34907d61de6777de.27902@min.com>:
> Skribent 2006-01-06, K.W. Persson v4.11 :

> Jasså, det bor en Kent Persson i Kävlinge, mellan vattentornet och gymnastiksalen, BjörkV eller Granv, trodde det var du, sorry!

Det har nog TN kollat upp tidigare.

Fra : Robsten

Dato : 06-01-06 19:40

Skribent 2006-01-06, Henry :
> Robsten <finns.pa.hemsidan@min.com> skrev i meddelandet

> Det har nog TN kollat upp tidigare.

Säkert, en fin representant för KD.

Fra : Pierre

Dato : 06-01-06 21:21

Det är SD han gjort reklam för.

Fra : Robsten

Dato : 06-01-06 22:24

Skribent 2006-01-06, Pierre :

> Det är SD han gjort reklam för.

Han finns med tydligen med på KDs lista, om han inte manipulerat den.
Han har lämnat länk till KDs lokala hemsida där han tydligen fanns med.
Fråga inte mig hur det gått till.

Fra : Pierre

Dato : 06-01-06 22:36

On Fri, 06 Jan 2006 21:23:49 GMT, "Robsten"
> [...]

>Han finns med tydligen med på KDs lista, om han inte manipulerat den.
>Han har lämnat länk till KDs lokala hemsida där han tydligen fanns med.

Tja, "vår" Thomas Nord heter tydligen Carl Thomas Nord. KD:s heter
Thomas Göran Paul Nord. Det är tydligen frågan om att någon utger sig
för att vara någon annan. Igen.

Fra : Robsten

Dato : 06-01-06 22:59

Skribent 2006-01-06, Pierre :

> Tja, "vår" Thomas Nord heter tydligen Carl Thomas Nord. KD:s heter
> Thomas Göran Paul Nord. Det är tydligen frågan om att någon utger sig
> för att vara någon annan. Igen.

Tja, så var det mysteriet löst, tack! Dock måste han väl på något sätt
sympatisera, eller identifiera sig med KDs politik om han utger sig för
att vara på deras lista.

Fra : Pierre

Dato : 06-01-06 23:11

On Fri, 06 Jan 2006 21:58:36 GMT, "Robsten"
> [...]

>Tja, så var det mysteriet löst, tack! Dock måste han väl på något sätt
>sympatisera, eller identifiera sig med KDs politik om han utger sig för

Jag tvivlar. Förmodligen är det bara ett sätt att försöka få folk att
tro att det är "någon annan". Kanhända KD-Thomas har sagt eller gjort
något som retat SD-Thomas varvid den senare skall svärta den förre.
Exempelvis ett uttalande i invandrarfrågan som inte faller den senare
på läppen.

Fra : K.W. Persson v4.11

Dato : 07-01-06 11:09

"Robsten" ha scritto nel messaggio news:<mn.34907d61de6777de.27902@min.com>

>Skribent 2006-01-06, K.W. Persson v4.11 :

>Jag uppfattade programmet som ganska konservativt, men OK.

Njaa, det är väl mest ett populistiskt hopkok av populära idéer från både
vänster och höger. Islamofobin är uppenbarligen starkt inspirerad av folkparitet
och inte minst timbrolakejen Per Ahlmark.

Det finns dock vissa formuleringar som jag av olika anledningar gillar:

4. Islam:
Den som inte vill avlägga trosbekännelsen ”Jag tror på Skåne och inte på islam,
skål” och då skåla i lättöl, får flytta härifrån.

(Jag gillar denna mening eftersom jag inte kan parsa den. Om man inte vill skåla
i lättöl måste man flytta från Skåne då eller måste man flytta från Skåne om man
skålar i lättöl i samband med trosbekännelsen?)

7. Energiförsörjning:
"Skånska staten löser in alla kraftledningar så att elförsörjningen tryggas även
under stormar."

(Klockrent, mitt i prick!)

9. Utbildning:
"Bärande av kepsar och andra huvudbonader inomhus [i skolan] förbjuds."

(Neutral formulering dock, men alla fattar väl vad de är ute efter? Blir det
verklighet kommer Republiken Skånes skolor att ha Skandinaviens mest patetiska
luciatåg den 13:e december varje år.)

>Jasså, det bor en Kent Persson i Kävlinge, mellan vattentornet och
>gymnastiksalen, BjörkV eller Granv, trodde det var du, sorry!

Enligt Eniro bor det 55 i Helsingborg med omnejd.

Fra : Tamuel

Dato : 08-01-06 13:47

"K.W. Persson v4.11"
<svalbardifast@abcdefghijklmnopqrstuvwxyzabcdefghijklmnopqrstuvwxyzabcdefghi
jk.com> skrev i meddelandet
> Enligt Eniro bor det 55 i Helsingborg med omnejd.

Fast enligt källor från 2000 så bor det över 100 000 i Helsingborg med
omnejd. Du tror alltså att 55>100 000.

Fra : Henry

Dato : 08-01-06 13:53

Tamuel <bwestling.NOSPAM@comhem.se> skrev i meddelandet <7R7wf.153652$dP1.511685@newsc.telia.net>:
> [...]
> jk.com> skrev i meddelandet
>
> Fast enligt källor från 2000 så bor det över 100 000 i Helsingborg med

Helsingborg är väldigt stort om bara 55 personer bor där.
Då är Borås större!

--
Henry

"When a new empire rises we won't forget the man
who took a stand for europe when everybody ran.
Fulfillment of this mission it's now our destiny
to purify our nations and to set our people free."

(Saga - Son Of Britain)

Fra : K.W. Persson v4.11

Dato : 08-01-06 14:56

"Tamuel" ha scritto nel messaggio news:<7R7wf.153652$dP1.511685@newsc.telia.net>

> [...]
>jk.com> skrev i meddelandet
>
>Fast enligt källor från 2000 så bor det över 100 000 i Helsingborg med

Då är dessa 2000, alla dina personligheter förmodar jag, ganska grovt
felinformerade.

Fra : Tamuel

Dato : 10-01-06 15:07

jk.com> skrev i meddelandet
> "Tamuel" ha scritto nel messaggio

><svalbardifast@abcdefghijklmnopqrstuvwxyzabcdefghijklmnopqrstuvwxyzabcdefgh

> Då är dessa 2000, alla dina personligheter förmodar jag, ganska grovt
> felinformerade.

"Källor från 2000" betyder att källan var daterad år 2000.

Statistik för Helsingborg. Invånare, 121 865.
www.kommunernaskalender.com/kommun.php?Kommunval=127

Folkmängd:
År 1997, 117.737 inv.
År 2002, 118.512 inv.
http://www.skanerunt.se/helsingborg.html

Varken mina källor eller jag var således speciellt felinformerade. Det bor
alltså sisådär 120 000 människor i Helsingborgs kommun.
Och 120 000 är bevisligen "över 100 000".

Du som trodde att det bara bodde 55 invånare i Helsingborg var den som var
mycket grovt felinformerad.

BORTGJORD, KW!

Fra : Henry

Dato : 10-01-06 15:12

Tamuel <bwestling.NOSPAM@comhem.se> skrev i meddelandet <WbPwf.153787$dP1.512172@newsc.telia.net>:
> [...]
> jk.com> skrev i meddelandet

> "Källor från 2000" betyder att källan var daterad år 2000.
>
> Statistik för Helsingborg. Invånare, 121 865.

Lilla Borås har inte kommit över 100.000 än.
Men snart!

Btw: Alingsås gick tidigare ut på sin hemsida att de skulle ha 40.000 inv.
till år 2010, tillåt mig skratta.

Fra : K.W. Persson v4.11

Dato : 10-01-06 17:09

"Tamuel" ha scritto nel messaggio news:<WbPwf.153787$dP1.512172@newsc.telia.net>

> [...]
>År 2002, 118.512 inv.
>http://www.skanerunt.se/helsingborg.html
>
>Varken mina källor eller jag var således speciellt felinformerade.

Jo, eftersom 55 ovan inte är det totala invånarantalet som du misstolkat det
som, utan det antal personer med namnet "Kent Persson" som bor i Helsingborg med
omnejd och är registerade på Eniro.se. Det framgick förresten av den text som du
trimmade bort.

Dina 2000 personligheters påstående om att det skulle bo över 100 000 "Kent
Persson" i Helsingborg med omnejd är således ej styrkt så du får panikgoogla
lite till.

Fra : Tamuel

Dato : 11-01-06 20:14

jk.com> skrev i meddelandet

> Jo, eftersom 55 ovan inte är det totala invånarantalet som du misstolkat
det
> som ...

Nu kommer din efterhandskonstruktion fram!

Du skrev, vilket enkelt kan konstateras här ovan att de källor som påstod
att det bodde över 100 0000 människor i Helsingborg med omnejd var gravt
felinformerade.
Det innebär alltså att du anser att det bor betydligt färre än 100 000
människor i Helsingborg med omnejd.

Läs själv:
"T: enligt källor från [år] 2000 så bor det över 100 000 i Helsingborg med
omnejd.
K: Då är dessa 2000, alla dina personligheter förmodar jag, ganska grovt
felinformerade."

Ditt förmodande var dessutom baserat på en löjeväckande misstolkning av en
art som är mycket typisk för just dig. Det var helt otroligt att du inte
visste att 2000 var ett årtal, och en källa från 1964 betyder alltså att
källan trycktes 1964, inte att 1964 personer svarat för källan. Det är
mycket tydligt att dina fantasier om universitetsstudier är just fantasier.
Ingen vettig människa skulle göra den feltolkning du bevisligen gjorde.

Tyvärr för dig så styrks mitt påstående av officiella uppgifter, medan inget
stöder ditt påstående.

> [...]
"Kent
> Persson" i Helsingborg med omnejd är således ej styrkt så du får

Ingen har någonsin påstått att det skulle bo över 100 000 Kent Persson i
Helsingborg med omnejd.
Jag upplyste dig om att det bor över 100 000 m'änniskor i Helsingborg med
omnejd, ett påstående som du _tydligt_ förnekade.

Och att du är så blåst att du inte fattar att "källor från 2000" betyder att
källorna är *daterade* till år 2000 visar att din hjärna är felkonstruerad.

Låt detta bli dig en läxa!
Innan du kommenterar något - be någon förklara för dig vad det står, så
slipper du göra sådana där grodor igen.

Hade du haft en fungerande läsförstelse hade du sluppit vara utsedd till
diverses egen byfåne.

Intressant också att du fortfarande inte klarat av att förstå den enkla
mening jag skrev, trots att du till och med fått den förklarad för dig!

Fra : Henry

Dato : 11-01-06 20:49

Tamuel <bwestling.NOSPAM@comhem.se> skrev i meddelandet <LNcxf.42372$d5.198532@newsb.telia.net>:
> [...]
> Ingen vettig människa skulle göra den feltolkning du bevisligen gjorde.

Så år 2000 betyder 2000 personer och Yokohama är en tidpunkt innan 2000 personer?

Observera att jag har tittat på "Twelve Monkeys" tidigare på kvällen - där fanns det (fejkade) psykfall.

Fra : Tamuel

Dato : 11-01-06 22:26

"Henry" <usenet@snyggast.se> skrev i meddelandet
> Så år 2000 betyder 2000 personer och Yokohama är en tidpunkt innan 2000
personer?

Bortsett från att skämtet inte var så roligt så var det farligt eftersom det
kan tänkas ge KWP ett stöd att hans vansinniga tolkning skulle ha något med
verkligheten att göra.

Fra : K.W. Persson v4.11

Dato : 12-01-06 19:40

"Tamuel" ha scritto nel messaggio news:<nJexf.42386$d5.198577@newsb.telia.net>

> [...]
>kan tänkas ge KWP ett stöd att hans vansinniga tolkning skulle ha något med

Dina 2000 personligheters påstående om att skulle bo över 100 000 "Kent Persson"
i Helsingborg med omnejd har jag redan vederlagt. Det är enbart din matematiska
analfabetism som hindrar dig att se det helt absurda dina personligheters
påstående.

Du har ju även presenterat ett flertal tillsynes panikartade försök till "bevis"
på att det rent faktiskt skulle bo över 100 000 "Kent Persson" i Helsingborg med
omnejd men dessa har ju bara utmynnat i tafatta slingringsförsök.

Försök nu inse att du och dina 2000 personligheter hade fel. 2000 personligheter
utgör ju inte ens en majoritet av din rika flora av personligheter så redan där
borde du, om du nu varit utrustad med vett och reson, ha insett att någonting
var fel.

Fra : Tamuel

Dato : 11-01-06 22:19

> "K.W. Persson v4.11"
> det

I själva verket rörde det sig om en kreativ klippning.
Jag klippte bort sammanhanget men lät KWs mening stå kvar.
Detta klippande är helt i enlighet med de regler som KWP hittat på.
Han har heller aldrig klagat, då det drabbat någon annan.
KWP har också i flera år konstant hittat på åsikter åt andra och sedan
gnällt över att de som han hittat på åsikterna åt protesterat. Han har till
och med hävdat att protesterna är bevis för att han inte hittat på det hela.

KW får helt enkelt acceptera att arga katter får rivet skinn.

Notera också att han gjorde sig skyldig till flera misstolkningar och nu
försöker försvara sig genom att hitta på åsikterna som kommit från hans
misstolkningar och pådyvla mig dem. Sorgligt!

Fra : K.W. Persson v4.11

Dato : 12-01-06 19:40

"Tamuel" ha scritto nel messaggio news:<JCexf.42385$d5.198747@newsb.telia.net>

>"Tamuel" <bwestling.NOSPAM@comhem.se> skrev i meddelandet

>I själva verket rörde det sig om en kreativ klippning.
>Jag klippte bort sammanhanget men lät KWs mening stå kvar.

Det är mycket vanligt att kookar sysslar med denna typ av "argumentering" mot
ett lösryckt citat så att ett sådant korkat inlägg kom från dig överraskade inte
någon. Du behöver av samma anledning heller inte ursäkta ditt klandervärda
beteende då obegåvad citering av alla de slag är något som du medvetet eller
omedvetet sysslar med för jämnan.

Fra : K.W. Persson v4.11

Dato : 12-01-06 19:32

"Tamuel" ha scritto nel messaggio news:<LNcxf.42372$d5.198532@newsb.telia.net>

>"K.W. Persson v4.11"
><svalbardifast@abcdefghijklmnopqrstuvwxyzabcdefghijklmnopqrstuvwxyzabcdefghi
>jk.com> skrev i meddelandet

>det

Notera här att den sinneslöa Aspergerhaveristen "Tamuel" på ett sant kookaktigt
manér trimmat bort godtyckliga delar av det jag skrev utan att markera det på
ett tillbörligt vis.

>Nu kommer din efterhandskonstruktion fram!

Det som 55 syftade på (det du panikartat kallar "efterhandskonstruktion")
framgår i sin oförvanskade form tydligt, iaf för personer som inte lider av
Aspergers, i mitt inlägg i news:<7i4vr1179t942ehiitms131d2jrupnsssp@4ax.kom>.

Att du trimmar bort det som "55" syftar på förändrar inte den ursprungliga
betydelsen, det framhäver enbart din dokumenterade oförmåga att tillgodogöra dig
texter.

Fra : Tamuel

Dato : 07-01-06 10:03

jk.com> skrev i meddelandet
> Jag bor en bra bit norr Kävlinge men mitt pendeltåg stannar i Kävlinge
varje
> dag. Det var kanske det du menade?

Hur fan kan du vara så korkad att du inbillar dig att du äger ett pendeltåg?

Fra : Henrik Bengtsson

Dato : 07-01-06 11:22

> varje
>
> Hur fan kan du vara så korkad att du inbillar dig att du äger ett pendeltåg?

Björn! HÅLL KÄFTEN och ner i källaren med dig igen!!! Jag säger till när du är
välkommen upp.
--
Henrik Bengtsson
---

Fra : Tamuel

Dato : 08-01-06 14:02

"Henrik Bengtsson" <reklamfella@hotmail.com> skrev i meddelandet

> "Tamuel" <bwestling.NOSPAM@comhem.se> skrev i meddelandet

> Björn!

Forstätt sug, byfåne!

Fra : K.W. Persson v4.11

Dato : 07-01-06 11:21

"Tamuel" ha scritto nel messaggio news:<VsLvf.42156$d5.198260@newsb.telia.net>

> [...]
>varje
>
>Hur fan kan du vara så korkad att du inbillar dig att du äger ett pendeltåg?

Aspergermiffot "Björn Trögling" har slagit till igen. Det finns absolut inga
gränser för vad denna dokumenterat sinnesslöa imbecills okunskap om svenska
språket kan leda till för missförstånd.

Fra : maria

Dato : 08-01-06 15:42

"Tamuel" <bwestling.NOSPAM@comhem.se> wrote:
> [...]
>jk.com> skrev i meddelandet

>Hur fan kan du vara så korkad att du inbillar dig att du äger ett pendeltåg?

Det är verkligen synd att ingen av er två är kvinna så att ni kunde dejta
varandra. Tänk vilket fantastiskt "jag hade rätt, nej jag hade rätt" sex ni
skulle kunna ha.

Fra : K.W. Persson v4.11

Dato : 08-01-06 17:20

"maria" ha scritto nel messaggio news:<43dc24b9.131502390@news1.telia.com>

>Det är verkligen synd att ingen av er två är kvinna så att ni kunde dejta
>varandra.

Aspergermiffot "Björn Trögling" är redan en neurotisk praktfitta så det blir
säkert verklighet en dag.

Fra : Tamuel

Dato : 10-01-06 15:12

jk.com> skrev i meddelandet

> Aspergermiffot "Björn Trögling" är redan en neurotisk praktfitta så det
blir
> säkert verklighet en dag.

Varför plockar du fram dina påhittade låtsaskompisar hela tiden?

Och nu har vi den nya stora frågan. Hur många människor bor det i
Helsingborgs kommun?
Jag har sagt "över 100 000".
KWP har sagt "55"
KWP har också hävdat att SCB och andra idioter som hävdar "över 100 000" är
grovt felinformerade, så det skall bli intressant att få se hans källor för
sitt mycket uppseendeväckande påstående!

Fra : K.W. Persson v4.11

Dato : 10-01-06 17:09

"Tamuel" ha scritto nel messaggio news:<BgPwf.153788$dP1.512247@newsc.telia.net>

> [...]
>pendeltåg?

>blir
>
>Varför plockar du fram dina påhittade låtsaskompisar hela tiden?

Du är inte min låtsaskompis.

Fra : Tamuel

Dato : 11-01-06 20:15

jk.com> skrev i meddelandet
> "Tamuel" ha scritto nel messaggio

><svalbardifast@abcdefghijklmnopqrstuvwxyzabcdefghijklmnopqrstuvwxyzabcdefgh

Kävlinge

> Du är inte min låtsaskompis.

Det har heller ingen påstått.
Så, när vi rett ut det kan du kanske besvara frågan, ägghuvud!

Fra : Bjorn Olsson d.ä

Dato : 06-01-06 19:18

In article <9bctr1t577kp52l8os3l12mpc4s020u9t5@4ax.kom>,
efghijk.com> wrote:

> [...]
> Skåne självständigt från och med den 1 januari år 2011. Därefter blir Skåne en

Lycka till!

Fra : Analyzer

Dato : 06-01-06 19:34

> [...]
> Skåne självständigt från och med den 1 januari år 2011. Därefter blir Skåne en

Har läst partiprogrammet.
Fasen, det är så långt ifrån sossarna i bersjön man kan komma.
Nu får man seröst fundera på om man inte skall flytta till skåne!
Har tillbringat några sommrar utanför Barsebäck, i kävlinge, inget
dumt ställe...

--
Analyzer

Fra : Henry

Dato : 06-01-06 19:35

Analyzer <baklyzet@gmail.com.127.0.0.1> skrev i meddelandet <427rfdF1i0t31U1@individual.net>:

> [...]
> Nu får man seröst fundera på om man inte skall flytta till skåne!
> Har tillbringat några sommrar utanför Barsebäck, i kävlinge, inget

Du skriver som en blatte.

Fra : Analyzer

Dato : 06-01-06 19:44

Henry rapade ljudligt 2006-01-06 19:35:
> Analyzer <baklyzet@gmail.com.127.0.0.1> skrev i meddelandet

> Du skriver som en blatte.

Det är mitt tangentbord som är dåligt, kan du inte hota det så
det blir skrämt och börjar fungera igen?

--
Analyzer

Fra : Henry

Dato : 06-01-06 19:50

Analyzer <baklyzet@gmail.com.127.0.0.1> skrev i meddelandet <427s1bF1h3tkdU2@individual.net>:
> Henry rapade ljudligt 2006-01-06 19:35:

> Det är mitt tangentbord som är dåligt, kan du inte hota det så
> det blir skrämt och börjar fungera igen?

BU!

Fra : Henry

Dato : 06-01-06 19:54

Henry <usenet@snyggast.se> skrev i meddelandet <43bebbee$1@usenet.zapto.org>:

> BU!

Fan menade du gubbjävel?

Fra : Henry

Dato : 06-01-06 19:58

> [...]
> Henry rapade ljudligt 2006-01-06 19:35:

> Det är mitt tangentbord som är dåligt, kan du inte hota det så
> det blir skrämt och börjar fungera igen?

Är det lika lättskrämt som dig, så kan jag säkert det, helt säkert.

Fra : Analyzer

Dato : 06-01-06 21:41

Henry rapade ljudligt 2006-01-06 19:58:
> Analyzer <baklyzet@gmail.com.127.0.0.1> skrev i meddelandet

> Är det lika lättskrämt som dig, så kan jag säkert det, helt säkert.

Henry, glöm det, du kan inte ett skit, din ynkliga parasit.

--
Analyzer

Fra : Analyzer

Dato : 06-01-06 22:04

Henry rapade ljudligt 2006-01-06 19:35:
> Analyzer <baklyzet@gmail.com.127.0.0.1> skrev i meddelandet

> Du skriver som en blatte.

Och du viker ut dig som en blatte.

Vad har du på www.snyggast.se att göra?
Raggar du fjortisar?
Gammal lönnfet arbetsoförmögen skattefinanserad utlänning som bor
hos mamma viker ut sig på snyggast.se
Vet skäms!

--
Analyzer

Fra : Henry

Dato : 06-01-06 22:10

Analyzer <baklyzet@gmail.com.127.0.0.1> skrev i meddelandet <42846hF1hco6cU1@individual.net>:
> Henry rapade ljudligt 2006-01-06 19:35:

> Och du viker ut dig som en blatte.
>
> Vad har du på www.snyggast.se att göra?
För jag känner för att vara där.

> Raggar du fjortisar?
Tittar på dom.

> Gammal lönnfet arbetsoförmögen skattefinanserad utlänning som bor
> hos mamma viker ut sig på snyggast.se
> Vet skäms!

Det var värst vad du var moralisk och TYKEN också.
Det kanske börjar trilla in anon....

--
Henry

"When a new empire rises we won't forget the man
who took a stand for europe when everybody ran.
Fulfilment of this mission it's now our destiny

Fra : Henry

Dato : 06-01-06 22:32

> [...]
>
> Vad har du på www.snyggast.se att göra?
> Raggar du fjortisar?
> Gammal lönnfet arbetsoförmögen skattefinanserad utlänning som bor

tog bort mitt föregående svar - du är ju rädd för mig - får tänka på stackars liten wingsen.

Fra : Analyzer

Dato : 07-01-06 01:00

Henry rapade ljudligt 2006-01-06 22:32:
> Analyzer <baklyzet@gmail.com.127.0.0.1> skrev i meddelandet

> tog bort mitt föregående svar - du är ju rädd för mig - får tänka på
> stackars liten wingsen.

Rädd för en som bor hemma?
Fick denna, är det du?
http://img405.imageshack.us/img405/5452/eviltrash4az.jpg

Du är äcklig, bor hos mor och ragga fjortishor...

--
Analyzer

Fra : Henry

Dato : 07-01-06 11:22

Analyzer <baklyzet@gmail.com.127.0.0.1> skrev i meddelandet <428eeoF1h3hptU1@individual.net>:
> Henry rapade ljudligt 2006-01-06 22:32:

> Rädd för en som bor hemma?

Att du blev utstött redan som tonåring kan väl inte jag rå för, ditt eget fel.
Lilla stackare har du förresten någon kontakt alls med föräldrar eller släkt?

Be din fru krama om snoppen, knulla är du för gammal för.
Eller har frugan yngre älskare som tillfredställer henne när du arbetar på
ditt älskade jobb.

Fra : Analyzer

Dato : 07-01-06 18:35

Henry rapade ljudligt 2006-01-07 11:21:
> [...]
>
> Be din fru krama om snoppen, knulla är du för gammal för.
> Eller har frugan yngre älskare som tillfredställer henne när du arbetar på

Henry, när knullade du din mor sist?
Eller rättare sagt din lata tablettmissbukare, när knullade din
mor dig sist?

--
Analyzer

Fra : K.W. Persson v4.11

Dato : 07-01-06 11:13

"Analyzer" ha scritto nel messaggio news:<427rfdF1i0t31U1@individual.net>

>K.W. Persson v4.11 rapade ljudligt 2006-01-06 19:06:

>Har läst partiprogrammet.
>Fasen, det är så långt ifrån sossarna i bersjön man kan komma.
>Nu får man seröst fundera på om man inte skall flytta till skåne!

"Dem" (fast under beteckningen Skånepartiet) fick 1,3 % i valet 2002 så hoppas
inte för mycket.

Vinhandlaren Harry Franzén är dock med igen och "dem" har dessutom "värvat"
Jan-Erik Brogren till partiet så "dem" har två "skåneprofiler" med i "partiet".

>Har tillbringat några sommrar utanför Barsebäck, i kävlinge, inget
>dumt ställe...

Det är alltid strålande i Barsebäck.

Fra : Pierre

Dato : 07-01-06 11:56

On Sat, 07 Jan 2006 11:13:27 +0100, K.W. Persson v4.11
wrote:

> [...]
>Jan-Erik Brogren till partiet så "dem" har två "skåneprofiler" med i "partiet".

Ett ställe att bo på för den riktiga kärnfamiljen.

Fra : Robsten

Dato : 07-01-06 12:24

Skribent 2006-01-07, Pierre :

> Ett ställe att bo på för den riktiga kärnfamiljen.

Ha, ha, där fick du till det :D

Fra : Pierre

Dato : 07-01-06 16:12

On Sat, 07 Jan 2006 11:23:59 GMT, "Robsten"
<finns.pa.hemsidan@min.com> wrote:

>Skribent 2006-01-07, Pierre :

>Ha, ha, där fick du till det :D

Jo, ibland händer det. Visste du att kärnfamiljerna inte läser
tidningar eller ser på tv så mycket? De är mest radioaktiva.

Fra : Robsten

Dato : 07-01-06 16:56

Skribent 2006-01-07, Pierre :

> Jo, ibland händer det. Visste du att kärnfamiljerna inte läser
> tidningar eller ser på tv så mycket? De är mest radioaktiva.

Nä, det visste jag inte, däremot vet jag att klyver man en kärnfamilj
så kan en tradegi vara ett faktum.

Fra : K.W. Persson v4.11

Dato : 08-01-06 00:19

"Pierre" ha scritto nel messaggio

>On Sat, 07 Jan 2006 11:13:27 +0100, K.W. Persson v4.11
><svalbardifast@abcdefghijklmnopqrstuvwxyzabcdefghijklmnopqrstuvwxyzabcdefghijk.com>

>Ett ställe att bo på för den riktiga kärnfamiljen.

Såvida den inte genomgår en familjefission.

(Jo, jag är medveten om att den är krystad.)

Fra : Analyzer

Dato : 08-01-06 03:58

K.W. Persson v4.11 rapade ljudligt 2006-01-08 00:19:
> "Pierre" ha scritto nel messaggio

> Såvida den inte genomgår en familjefission.

Lätt att se lösningar men ni har glömt avfallsfrågan!
Vem ta hand om Bitchan?

--
Analyzer

Fra : Pierre

Dato : 08-01-06 09:42

SAKAB lär inte befatta sig med slikt.

Fra : Robsten

Dato : 08-01-06 07:02

Skribent 2006-01-08, K.W. Persson v4.11 :

> Såvida den inte genomgår en familjefission.

> (Jo, jag är medveten om att den är krystad.)

Nä, men det var väl i princip en upprepning av vad jag skrev?

Fra : Tamuel

Dato : 08-01-06 13:48

"Pierre" <x@y.z> skrev i meddelandet
> [...]
Efter
Skåne en

> Ett ställe att bo på för den riktiga kärnfamiljen.

Om man kommer väl övernes med uranvånarna.

Fra : Robsten

Dato : 08-01-06 13:53

Skribent 2006-01-08, Tamuel :
> "Pierre" <x@y.z> skrev i meddelandet
>>
> <svalbardifast@abcdefghijklmnopqrstuvwxyzabcdefghijklmnopqrstuvwxyzabcdefghi
> jk.com>

> Om man kommer väl övernes med uranvånarna.

Jag tror att en fussion mellan nyinflyttade och den lokala
kärnbefolkningen är det vanliga.

Fra : Anneli

Dato : 06-01-06 20:41

""Självständigt Skåne 1 januari 2011....""

Skulle det inte vara bättre att följa Ålands modell? Frihandel,
rått till egna språket, hemortsrätt med mera?

Anneli

Fra : Crister Sporrong

Dato : 06-01-06 21:02

Anneli wrote:
> ""Självständigt Skåne 1 januari 2011....""
>

> Skulle det inte vara bättre att följa Ålands modell? Frihandel,
> rått till egna språket, hemortsrätt med mera?
>
> Anneli

Nej fan! Då gäller inte EU's kvoter om hur mycket brännvin vi svenskar får
bärga hem från EU-land. Då blir det samma ynkliga ranson som på
ålandsfärjan - nästan nada.
Vad gäller språket, de talar ju redan danska, vad mer kan de begära? Och
hemorten, ingen tänker stjäla Skåne av dem.

--
Reply to: crister (at) minister (dot) com

EU-medborgare och V8-partist - "Rör inte mina V8-or".

Detta inlägg omfattas av lagen om upphovsrätt, nu för stunden
och fram till 70 år efter min död.

Fra : K.W. Persson v4.11

Dato : 07-01-06 11:16

"Anneli" ha scritto nel messaggio

>""Självständigt Skåne 1 januari 2011....""
>

>Skulle det inte vara bättre att följa Ålands modell? Frihandel,
>rått till egna språket, hemortsrätt med mera?

Inför en förhandling är det ofta klokt att kräva mer än man egentligen vill ha
för då kommer kompromissen att ligga närmare det man rent faktiskt önskar.

Fra : Sten Schou

Dato : 06-01-06 22:08

skrev i en meddelelse news:9bctr1t577kp52l8os3l12mpc4s020u9t5@4ax.kom...

> [...]
> 2010
> Skåne självständigt från och med den 1 januari år 2011. Därefter blir

Ligesom Palæstina er Skåne besat område!

Hilsen Sten

Fra : Pierre

Dato : 06-01-06 22:26

On Fri, 6 Jan 2006 22:08:16 +0100, "Sten Schou" <rabin@planetwave.net>
wrote:

>"K.W. Persson v4.11"
><svalbardifast@abcdefghijklmnopqrstuvwxyzabcdefghijklmnopqrstuvwxyzabcdefghijk.com>

>Ligesom Palæstina er Skåne besat område!
>
>Hilsen Sten

Visst är skkkåne besatt. Alla skkkåningar är besatta också.

Fra : ACL

Dato : 06-01-06 22:48

"Pierre" <x@y.z> wrote in message

> Visst är skkkåne besatt. Alla skkkåningar är besatta också.

Skåningar är sinnesjuka - vad hade ni tänkt leva av? Det finns ju i princip
ingen industri alls därnere--en massa åkrar + boskap blir man inte fet av.
Volvo Ericsson SAAB IKEA H&M etc etc ligger ju i SVERIGE era jävla
dumbommar. Danmark vill garanterat inte heller ha tillbax en massa jävla
extremister, ni pratar ju trots allt INTE danska och har INTE dansk kultur,
inte ens en gnutta... Good luck dårfinkar.¨

Jag vet detta eftersom jag är uppvuxen i DK, man ser i det närmaste ner på
Skånigar. Så slå nu denna idotin ur hågen en gång för alla. Eller gå med
Jämtland i deras önskan att bli fristat också. Well ni ses som sinnesjuka
galnigar av alla ändå...(båda sidor av sundet + NATO etc etc etc)

Fra : Pierre

Dato : 06-01-06 23:24

On Fri, 06 Jan 2006 21:48:09 GMT, "ACL" <Va?@töntar.com> wrote:

> [...]
>Jämtland i deras önskan att bli fristat också. Well ni ses som sinnesjuka
>galnigar av alla ändå...(båda sidor av sundet + NATO etc etc etc)

Jämtlands separationsönskan är av det mer skämtsamma slaget. Varför
tror du att Jämtland har en befrielsearmé som heter JRA (Jämtländska
republikanska armén)? Varför tror du att presidenterna varit och är
Yngve Gamlin, Moltas Eriksson och Evert Ljusberg? Här får du länken
till hemsidan:

http://www.republikjamtland.org/

Och här är ministerskaran:

Ewert Ljusberg President
Kim Anderzon Vice president
Mikael Tornving Lillprins
Kjell-Albin Abrahamsson Utrikesminister
Sören Wibe Ekonomiminister
Margareta Winberg Omvärldsminister
Malcolm Dixelius Chef för kustbevakningen
Kristina Persson Inrikesminister
Henning Mankell Ambassadör i Afrika
Carl-Göran Ekerwald Nationell kunskapskälla
Bodil Malmsten Ordbruksminister
Sven Wollter Motståndsminister
Nils Simonsson Medicinman
Emma Warg Rovdjursminister
Olof Johansson Renhållningsminister
Kjell Höglund Visionär & Chefsideolog
Lars "Svenne Rubin" Vanfors Kronjuvel
Ronny Eriksson Ideologisk Bärsärk
Rebecka Törnqvist Jamtlandstaus
Halvar Björk † Kulturminister
Merit Hemmingsson Bitädande kulturminister
Rolf Lassgård Länsman
Bo Oscarsson Kabinettssekreterare
Torsten Föllinger Invandrarminister
Erik Persson Parkförvaltare
Hans Peter Burman Nationsfusse
Ulf Dahlén Utvisningsminister
Torgny Mogren Glidmedelsminister
Tycho Loo Vakthund
Stig Vig Tunggungsminister

Expertrådgivare i knepiga frågor:
Ulf Lundell Folkhemsbygge
Arne Rubensson Världsliga ting
Lennart Jähkel Fjäll och Pist Off
Anders Lundin Kvinnor och andra knepiga saker

Källa: http://www.republikjamtland.org/

Så var det med den separatiströrelsen, men det är en trevlig hop.

Fra : tgpedersen@hotmail.c~

Dato : 07-01-06 11:02

ACL skrev:

> [...]
> Jämtland i deras önskan att bli fristat också. Well ni ses som sinnesjuka
> galnigar av alla ändå...(båda sidor av sundet + NATO etc etc etc)

Problemet är att en stor del av Köpenhamns befolkning är etniska
tyskar. Enligt Jørgen Nash på Drakabygget är skåningar de sanna
danskar.

Torsten