SR og VK's regeringspolitik mht. straffe
Fra : René Madsen

Dato : 06-01-06 17:44

Hej NG,

Jeg har ledt lidt for at se om jeg kunne finde et sted, hvor der står,
hvad SR's og VK's regeringspolitik er mht. straffe.

Er der nogen som har et link til et sted. hvor der står noget om det?
eller lige kan deres politikke på det område?

René Madsen

Fra : Jim

Dato : 06-01-06 17:55

"René Madsen" <rene@removeschultzconsult.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der nogen som har et link til et sted. hvor der står noget om det?
> eller lige kan deres politikke på det område?

Prøv at læse lidt på deres respektive websites.
Her er Venstres retspolitik beskrevet:
http://www.venstre.dk/index.php?id=505

Mvh. Jim.

Fra : René Madsen

Dato : 07-01-06 14:31

Jim wrote:
> Prøv at læse lidt på deres respektive websites.
> Her er Venstres retspolitik beskrevet:
> http://www.venstre.dk/index.php?id=505

Tak, kan se at jeg glemte at skrive at det ikke er det nuværende
partiprogram, men det program de havde dengang det var en SR regering
før den nuværende VK regering.

René Madsen

Fra : Jim

Dato : 07-01-06 14:58

> Tak, kan se at jeg glemte at skrive at det ikke er det nuværende
> partiprogram, men det program de havde dengang det var en SR regering før
> den nuværende VK regering.

Jeg tror ikke, du skal regne med, at de radikales retspolitik er ændret med
så meget som et komma siden de giftede sig med sosserne.
Måske en anelse som korrigering for at kunne deltage mere bredt.
Og jeg kan sige, at heller ikke DF har ændret retspolitik, siden partiet
blev stiftet i 1995.
Det grundliggende partiprogram ligger fast for de fleste partier, måske lige
med undtagelse af de radikale, som shopper rundt alt efter, hvor de kan få
indflydelse.
Ellers tror jeg, at du skal prøve at skrive til de forskellige partier og
spørge efter oplysningerne.

Mvh. Jim.