Farvel racisme
Fra : contra@tdcspace.dk

Dato : 05-01-06 16:47

Solsystemerne i vores galakse er struktureret efter alder. Vi har
(efter alt hvad vi ved og kan gætte os til) forældre-civilisationer
og børne-civilisationer i den beboelige zone på planeter i en
passende afstand fra solen i et meget stort antal solsystemer i
Mælkevejen.

Vi skal om få årtier være "Gud" og etisk opdrager for
babycivilisationer i vor egen galakse, Mælkevejen, i den klare
bevidsthed om, at vi sgu ikke er Gud men bare en af mange ETI'er.
(ETI = extraterrestrial intelligence).

Den nye situation vil bevirke, at muslimer i stort antal vil blive
sekulariserede ligesom os selv og i hastigt stigende grad vil finde
fælles fodslag med os andre - i anledning af den tilstundende
ETI-kontakt og devaluering af vores "Vorherre" til blot og bar en
ETI.

Det vil om kort tid gå - pinligt klart - op for muslimer, at den
totale underkastelse over for vores ETI ikke mere rigtig vil være
"in", ligesom voksne mænd forstandigvis heller ikke bryder sig om
at slå panden i gulvet for "bedstefar".

Det, jeg glæder mig mest til, er, at det danske folk besinder sig på
den kommende nye situation og finder ud af at byde vores nye landsmænd
velkommen på et nyt grundlag, så vi bliver fri for den omsiggribende
morbide - og dybt uværdige - racistiske hetz mod muslimske
landsmænd.

Steen Hjortsø

Fra : Jim

Dato : 05-01-06 17:53

<contra@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse

[...]

********************

Rolig nu... Der er hul i din sølvpapirshat...
Skynd dig at lave en ny..

J.

Fra : Jesper

Dato : 05-01-06 17:53

<contra@tdcspace.dk> wrote:

> [...]
> velkommen på et nyt grundlag, så vi bliver fri for den omsiggribende
> morbide - og dybt uværdige - racistiske hetz mod muslimske

Er Gud bare én af mange ETI'er? Er Gud marsmand?

Er sølvpapirshatten faldet af?
--
Jesper
DVD samling -> http://dvd.tradewho.com/

Fra : Martin K

Dato : 05-01-06 18:13

<contra@tdcspace.dk> wrote in message

> [...]
> velkommen på et nyt grundlag, så vi bliver fri for den omsiggribende
> morbide - og dybt uværdige - racistiske hetz mod muslimske

Hvor er jeg glad for at have sådan nogen som dig, Arne Gammelkommunist og
Kim "det kan du selv være" Larsen på "antiracist-fløjen". Det opvejer næsten
Bo Wamling.

--
Martin K

Progressiv, frisindet, tolerant, miljøbevidst og pro-life
Ja til forståelse og mangfoldighed, nej til hetz

Fra : contra@tdcspace.dk

Dato : 05-01-06 18:31

Hvis jeg var dig, ville jeg klemme narrehatten godt og kraftigt ned
over skamrødmen, som vel for helvede på et eller andet tidspunkt må
brede sig uimodståeligt over hele femøren. Så kan omgivelserne i det
mindste ikke få øje på d e n, og det vil omgivelserne givetvis
være dig ret så taknemmelig for.

Gud er en absolut struktur, som en opadstræbende planetær
civilisation som vores egen har behov for sådan ca. fra og med
romerrigets blomstringstid omkring år 0, hvor Jesus sjovt nok blev
født (egentlig vistnok ca. i år 5 AD).

Vores civilisation har haft et naturligt behov for en monoteistisk gud
til at hæve sig op over det etiske niveau, som Romerriget
repræsenterede, og som ikke ville være i stand til at bære en global
civilisation. Dejen eller makronbunden ville så at sige ikke være i
stand til at hæve, hvis den nye etiske dimension og de værdier, som
Jesus introducerede, ikke var blevet udbredt i middelhavsområdet,
senere i den kristne, europæiske og amerikanske verden og på mange
måder også globalt.

'Gud' er formentlig en abstraktion, men de værdier, der fremføres i
Bibelen, er dybt nødvendige for den senere fremvækst og koalescens af
en global civilisation. ETI'er som har lidt mere erfaring end vores
egen civilisation (og har oplevet Dommedag ligesom vi selv kommer til)
ved, hvad baby har brug for for at blive en stor stærk global
civilisation, der har sat sig ud over at ødelægge sig selv i et
globalt nukleart ragnarok.

Steen Hjortsø

Fra : Kim2000

Dato : 05-01-06 19:25

[...]

-----

Det må siges at være noget af et indlæg i en dansk nyhedsgruppe ikke kun at
hævde at have svaret på Guds eksistens og hvordan universet er skruet
sammen, men også gøre det så skråsikkert at det fremstår som et faktum.

mvh
Kim

--
Her kan du finde blade, bøger og hæfter, noget skal du betale for, men det
meste er gratis.

Fra : Jesper

Dato : 05-01-06 23:02

<contra@tdcspace.dk> wrote:

> [...]
> ved, hvad baby har brug for for at blive en stor stærk global
> civilisation, der har sat sig ud over at ødelægge sig selv i et

Hvem taler om den kristne Gud? Er muhamedanernes også en marsmand?
Måske skulle du beholde alufoliehatten lidt endnu...og tage den medicin
loftdesinfektøren har udskrevet til dig!

Fra : Jim

Dato : 05-01-06 23:40

> Hvem taler om den kristne Gud? Er muhamedanernes også en marsmand?
> Måske skulle du beholde alufoliehatten lidt endnu...og tage den medicin
> loftdesinfektøren har udskrevet til dig!

Muhammedanerne kommer selvfølgelig fra Mummidalen, altså den på Melmac.
Det er John Travolta, der er fra Mars.

J.

Fra : Henri Gath

Dato : 05-01-06 00:14

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> skrev i en meddelelse

> Muhammedanerne kommer selvfølgelig fra Mummidalen, altså den på Melmac.
> Det er John Travolta, der er fra Mars.

Ja, og han styrer!

Fra : E.M.

Dato : 06-01-06 14:33

> Muhammedanerne kommer selvfølgelig fra Mummidalen, altså den på Melmac.
> Det er John Travolta, der er fra Mars.
>
> J.

Så er det derfor de er her allesammen, Melmac er jo som bekendt eksploderet
:,))

E.M.

Fra : Jim

Dato : 06-01-06 14:52

"E.M." <em@dbmail.dk> skrev i en meddelelse

> Så er det derfor de er her allesammen, Melmac er jo som bekendt
> eksploderet :,))

Nemmerlig.

Fra : contra@tdcspace.dk

Dato : 05-01-06 20:39

Jeg tror, jeg kan sige, at jeg forstår din forargelse.

Det er godt at blive forarget. Men der er fan'me langt imellem, at
nogen når s å langt her i gruppen.

Er der andet, du kan ?

Steen Hjortsø

..

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 06-01-06 17:42

> [...]

> bevidsthed om, at vi sgu ikke er Gud men bare en af mange ETI'er.
> (ETI = extraterrestrial intelligence). <snip>

Det får mig til at tænke på,,
http://home19.inet.tele.dk/fs2002/McKenna1.wma (1,5Mbytes)

Jan Rasmussen

Fra : contra@tdcspace.dk

Dato : 07-01-06 13:15

Det, kan jeg godt forstå, du kommer til at tænke på.

Amerikanerne er ved gud ikke fantasiforladte, når det gælder om at
forestille sig en strålende galaktisk fremtid, galaktiseringen af
Mælkevejen som en for evigt ekspanderende amerikansk legeplads.

Derimod synes jeg det kniber gevaldigt med den politiske intuition og
realitetssans, der burde fortælle dem, at vi ikke kommer dertil for
alvor eller bare noget, der ligner, før et down-to-earth og særdeles
politisk opgør med den kriminelle amerikanske regering og den
Pentagon-styrede verdensorden har fundet sted.

Steen Hjortsø
..