Canadierne går foran igen
Fra : Knud Larsen

Dato : 04-01-06 18:18

Endda måske en indvandrer fra en dansk familie

Dr. Bruce Gregersen, a General Council Minister of the United Church of
Canada, told the crowds.

Dr. Gregersen surprised many at the convention when he said that the United
Church of Canada is inviting its congregations and will recommend to its
General Council to affirm the prophetic witness of Muhammad.

"As Christians, we cannot say that Muhammad is the seal of the prophets,
that would make us Muslims and we're not. But we can speak with utmost
respect about Muhammad speaking to the world, and the justice and mercy and
compassion of God through the Qur'an," he said.

The event was held in the prestigious National Trade Center in Toronto, the
largest tradeshow facility in Canada and the sixth largest in North America.

Hvorfor ikke tage skridtet fuldt ud og konvertere alle sammen, det kommer jo
til at ske før eller siden alligevel?

Fra : Henri Gath

Dato : 03-01-06 18:29

> Hvorfor ikke tage skridtet fuldt ud og konvertere alle sammen, det kommer
> jo til at ske før eller siden alligevel?

Ja....der er ikke megen kampånd tilbage i Europå....eller skal jeg sige
Eurabia?
Men vent du og se hvordan, de hyler, den dag Sharia bliver indføret...

Fra : Kurt Harald Nedergaa~

Dato : 04-01-06 20:00

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Eurabia?
> Men vent du og se hvordan, de hyler, den dag Sharia bliver indføret...

*LOL*

Fra : contra@tdcspace.dk

Dato : 05-01-06 16:01

Knud Larsen wrote:
> [...]
>

> Hvorfor ikke tage skridtet fuldt ud og konvertere alle sammen, det kommer jo

Nej, det gør det ikke. Det modsatte vil ske: at muslimer i stort tal
vil blive sekulariserede og i hastigt stigende grad vil finde fælles
fodslag med os andre - i anledning af den tilstundende ETI-kontakt og
devaluering af "Gud" til bare en ETI - gennem nøjagtig samme proces,
som vi selv er en del af. Vi skal om få årtier være "Gud" og etisk
opdrager for babycivilisationer i Mælkevejen i bevidstheden om, at vi
sgu ikke er Gud men bare en ETI for dem også, når deres civilisation
når til skelsår og alder.

Solsystemerne i vores galakse er struktureret efter alder. Vi har
(efter alt hvad vi ved og kan gætte os til) forældre-civilisationer
og børne-civilisationer i meget stort antal i Mælkevejen.

Det vil om kort tid gå op for muslimer, at den totale underkastelse
over for vores ETI ikke mere rigtig er "in", ligesom voksne mænd
forstandigvis heller ikke bryder sig om at slå panden i gulvet for
"bedstefar".

Og det jeg glæder mig mest til er at det danske folk besinder sig på
den kommende nye situation og finder ud af at byde vores nye landsmænd
velkommern på et nyt grundlag, så vi bliver fri for den omsiggribende
morbide racistiske hetz mod muslimer.

Steen Hjortsø