Brixtofte-syndrom hos politi og kreditfore~
Fra : Bo Warming

Dato : 04-01-06 08:27

Brixtofte-syndrom hos politi og kreditforeninger

Normale butikstyve får bøde, men er man mistænkt for at være
psykiatrisk afviger, så indstilles til behandlingsstraf.

http://politiken.dk/visartikel.iasp?pageid=427752

Dette og hundredvis af lignende og nu granskede sager anerkendes som
et kæmpe problem -

- alle chikanerer psykose-ramte, og det vidste jeg godt, så
jeg har konsekvent undgået kontakt med psykiatriske
hospitalsafdelinger og al psykofarmaka, for at kunne gøre mig håb om
fair play trods min Emil fra Lønneberg adfærd. Forgæves.

- NB Jeg har aldrig haft psykose, selvom sådan snak bidrog til
at min knægigt gav mig førtidspension, da jeg giftede mig i 1993.

Avisnyheden om ulighed for loven hos bourgeousiets politi og
dommerstand svarer til samme avis's overskrift, også idag,
"Brixtofte valgte altid de dyreste vine"

http://politiken.dk/visartikel.iasp?pageid=427706

(og senere i denne morgenavis kan læses om enormt salg på internettet
af verdens dyreste kaffe, hvis bønner har været spist og skidt ud af
en indonesisk desmerkat! Verden vil bedrages - smagspaneltest tør
ingen vedr vin eller kaffe-snobberi.)

Usikre betjente og vin&kaffe-smagsdommere er undergivet politisk
korrekt psykologiserende HELHEDSSSYN om, at når noget er billigt dvs
taber-agtigt, så er det asocialt og skal kues.

Er kreditforeningerne saglige, når de beslutter hvilke
ejerlejligheder, de tør give lån i?

Nej, de er til helhedssyn - - også de er ynkelige slaver af et
KejserensNyKlær syndrom, og det kan jeg bevidne efter i årevis at have
søgt lån i mine to ubelånte ejerlejligheder, der med have nær centrum
har cirka landets største værdi pr m2 grund udenfor centrum.

At tabe penge på et encifret millionlån med pant i mit hus er nok
umuligt - allerede før VVS-renoveringen af den øverste af de to
ejerlejligheder vurderede Nybolig, at de kunne sælgte den for 2750000
kroner, og denne hus-halvdel er ikke nær så attraktiv som den
nederste, som Noriko og jeg bor i.

Ejerlejligheder med areal som en af mine og med udsigt til
SctHans-torv sælges for 5 millioner -

- og har ikke have , tagterasse, stillevej og villa-ugenerthed som mit
hus - kun en baggård med lys som i en brønd.

Intet er uistandsat så risiko for forfald fx svamperisiko i
undertegnede fysik-kemi-gymnasielærers hus, hvor jeg i 29 år har malet
med træbeskyttelse, hvor mindste anomali dukkede op. Men det ser
Pippi Langstrømpet ud, og er man ikke christianit, så er det stemplet
som skitzofreni, af mange, desværre.

Alle huse i nabolaget har bredrammede termoruder(små glughuller) og
har udskiftet den ægte norske naturskiffer fra 1800-tallet med
kunst-skifer - mit totalt tætte hus underkaster sig ikke
nazi-uniformstvangen som HeltSolgtHammerslag-TV står for. At moden er
på vej tilbage til gammeldags fortsatsruder, indser ikke alle.

2004 sagde Realkredit Danmark, at de ville låne op til 80% af den
offentlige vurdering, der er 1 mio kr pr lejlighed. Jeg satte det i
bero for at forbedre forholdene og få bedre bud....

2005 maj ankom en ny besigtigende sippet fr.Prusselusken fra RD og
forstyrrede min skjorteløse solbadning i min have, og brevet lød nu,
at det er ikke nok, at de to ejerlejligeheder har perfekt badeværelse
til deling, de skal have *hvert sit*, for afslappet livsstil skræmmer
nogle.

VVS-ekspertise bekostede jeg derfor, og lod indrette
badeværelse-som-krævet og en erfaren mand fra RD ulejligedes til ny
besigtigelse - og så vredt på mit slot som en nazi på en synagoge, og
fandt en rude, der var revnet pga seneste angreb fra (RD's ?)
tæskehold i Ungdomshuset på Jagtvej, og hoverende besluttede
krystalnats-syndromet i hans underbevidsthed, at der nu skal kræves
Husbuk&Svamp-forsikringspolice, for at RD overhovedet ville låne de
sølle 80% af vurderings-summen.

Selvfølgelig var der ikke problem med at få udvidet husets
forsikringer med det krævede, men jeg afventer nu spændt om ny
opfindsomhed hos min krystalnat-modpart.

Min bankrådgiver har uden forbehold givet mig ret i, at jeg er offer
for uforståelig og gentagen inkonsekvens, men er bureaukratisk nok til
ikke at besvare spørgsmål herom i min email til hende, for hun tror
vel, at båndoptagelser af vor telefonsnak ikke har retsgyldighed (
hvilket gjaldt før det blev umuliggjort at klippe uafslørligt i
bånd.)

Men som jøder engang, er jeg på Herrens Mark - politiet ser mig som en
tosse, som de autonome skal have lov at afreagere imod, og bankers
totale infiltration i statsbureaukratiet ændrer intet ved, at de kan
nægte lån alene udfra kvindesagens antipati imod folk som mig.

Af e-mail fra min bank fremgår,at de (uberettiget) tror at jeg ikke er
så sympatisk stemt overfor kvinder som for mænd, og sådant
sladderrygte er belastende efter, at snob-psykologi har erstattet
objektivitet i dagens Danmark incl pengeverdenen, der engang arbejdede
materialistisk dvs forudsigeligt og retfærdigt.