lidt guf til landsforræderne
Fra : Henri Gath

Dato : 02-01-06 01:51

Fra : Ole Kreiberg

Dato : 03-01-06 12:27

On Mon, 2 Jan 2006 01:50:40 +0100, "Henri Gath" <gath@mail.dk> wrote:

Her er endnu et interessant link, men jeg advarer: Det er ikke for
frelste sjæle, der tror, at de har check på fjendebillederne.

http://www.agentofchaos.invisionzone.com/index.php?s=b756d5e0a32ff16635125c59d07ecc85&showforum=57

Fra : Alucard

Dato : 03-01-06 15:46

On Tue, 03 Jan 2006 12:27:22 +0100, Ole Kreiberg <kreiberg15@yahoo.dk>
wrote:

> Her er endnu et interessant link, men jeg advarer: Det er ikke for
>frelste sjæle, der tror, at de har check på fjendebillederne.

> [...]

Hahahaha....

Den klaphat får jo Wilstrup til at virke intelligent... ))))))

Fra : Ole Kreiberg

Dato : 03-01-06 20:13

On Tue, 03 Jan 2006 15:45:44 +0100, Alucard <alucard44@hotmail.com>
wrote:

>Hahahaha....
>
>Den klaphat får jo Wilstrup til at virke intelligent... ))))))

Se også nedenstående billede:

http://www.patriot.dk/muslimnazis.jpg

Fra : Alucard

Dato : 03-01-06 21:43

On Tue, 03 Jan 2006 20:13:11 +0100, Ole Kreiberg <kreiberg15@yahoo.dk>
wrote:

>Se også nedenstående billede:
>
>http://www.patriot.dk/muslimnazis.jpg

Den er gammel.....

Fra : Ole Kreiberg

Dato : 04-01-06 10:54

wrote:

>Hahahaha....
>
>Den klaphat får jo Wilstrup til at virke intelligent... ))))))

Ja hvordan var nu filosoffen A. Schopenhauer sagde om hvordan den
uønskede sandhed modtages: Først forsøges den latterliggjort, dernæst
bliver den bekæmpet voldeligt for til sidst at blive accepteret som
selvindlysende.