Nøgen-ideologi ej om blufærdighedskrænkels~
Fra : Bo Warming

Dato : 02-01-06 21:25

At komme op fra strandens vand med klamme bukser på er UBEKVEMT , og
solbadning med benklæder formindsker denne værdifulde naturens gratis
glæde, og avisdebat herom har fået alle landets politivedtægter til at
gøre alle landets strande til nøgenstrande vedr solbadning og
havbadning - men at promenere nøgen er stadig strafbart, for det kan
have ekshibitionistisk og blufærdighedskrænkende aspekt.

At være doven livsnyder i egen have og naturist-ideologisk pioner mht
nudisme-debat har intet overlap med sædelighedsforbrydelse.

At være dømt efter §266b vedr _kultur_racisme vedr Islam, der intet
har med afrikanerinders udseende at gøre, er heller ikke indicie på,
at man er motiveret for at sexchikanere en bolig-besigtende sort pige.

Nedenstående festlige citater rummer en del af det budskab, som det
er en del af min livsopgave at sprede - At Nietzsche-dyrkere som jeg
kan dyrke uhæmmetheden for uhæmmethedens skyld er eneste og meget
svage pointe, der kunne tale for, at jeg sku ha vist mit lem til den -
falsk - anmeldende boligbesigtiger.

Ser man på de 30 smadrede ruder i mit hus, som skyldes at mine
synspunkter gør mig til Nørrebros jøde udsat for godhedsindustriens
krystalnat, så bør der kunne føres en sag for, at antiracister kan
være stærkt motiveret for at opleve sædelighedskriminalitet hos en
person som jeg.

At jeg debatmæssigt taler _imod straf for pædofil-kærtegn_, er så
aparte og saftig sladder, at alle i kvarteret ved det.

Alle googler, og læser da OSS om mig , som er let-misforståelig vedr
megen sexisme - så nazismebeskyldningerne er snart den mindste årsag
til forfølgelse.

Året rundt går jeg i bare tær og shorts på gaden og en afrikanerinde
uden føling med danskeres frigjorthed, kan såmænd også opleve
perversion i det, når hun under boligbesigtelse efter
Berlingske-annonce pludselig ser at bolighajen er en aparte afviger
mht at fremvise bar hud fra lår og nedefter..

To butiksdetektiver i Silvan tilbageholdt mig alene for denne
fremtoning, og jeg har fået undskyldende brev, for min færden i
butikken blev videofilmet, og chefen kunne godt se, at jeg aldrig stak
noget i lommen, men blot hev op i mine løse shorts, mens jeg tog en
vare ned (og alt udført af butikken stod på bon'en), men de to
butiksdetektiver hade set sig sur på mig.

Politiets foragt for mig for at være den idealist, jeg er, deles af
mange internet-debatører, fx Jens Bruun, så det er naturligt, at en
politichef begærligt troede på anmeldersken, for endelig at have noget
på mig.

Deres jobbeskrivelse lyder "Bagateliser etnisk overkriminalitet og
sandsynliggør, at danske racister er fuldt så slemme"

Selv min japanske kone, der i julen løb ud på gaden og fik fat i
autonome, der havde smidt sten på vore ruder, mener at jeg selv er ude
om mig.

1972-76 bekæmpede jeg sult og sygdom for sorte og muslimer i Zambia
og Afghanistan, udsendt af det danske udenrigsministerium, og fik smag
for nøgenfodethed og at have egne spædbørn i bæresele på¨kroppen -
hvad politiet også har anholdt mig for og siden undskyldt.

Men hvad kan jeg gøre andet end at sige som Luther "Her står jeg, jeg
kan ikke andet"?

At være grænsesøgende vedr flest mulig aspekter af sit liv, indicerer
ikke at man er motiveret for fremvisning af genitalier når man tilmed
er gift og overvægtig (og min kone var i hjemmet under
bolig-besigtigelsen)

At der ved påstand mod påstand er berammet byretssag 1 feb 2006 er så
grotesk, at man må formode at jeg også kendes skyldig den dag. Risiko
for at stenkastvold, der har været livstruende, bliver optrappet hvis
jeg efter justitsdmord-dom er kendt som sexist-forbryder af den mest
ynkelige type, er stor.
Med venlig hilsen Bo Warming, Bjelkes Alle 46, Nørrebro

" Den største fordel ved at være skaldet er, at man kan høre
snefnuggene lande. R.C. Daniels

"Al anden påklædnintg end hvad holder varmen, er udtryk for
forfængelighed. Ambroce Bierce, Satans Bibel,

"Jeg tager kun tøj på for ikke at være nøgen, når jeg går ud og
køber ind. Julia Roberts

"Hjemmet er et sted , hvor du kan kradse dig, overalt hvor det
klør. Henry Ainsley

"Jeg kan ikke tænke med tøj på. Florence Allen

"Mange mennesker bliver muligvis deprimerede ved synet af
menneskelig nøgenhed. Personligt kan jeg ikke se, at en grim krop er
mere anstødelig end et grimt sæt tøj. Evelyn Waugh

" At tie sandhed, er at begrave guld.Danske Ordsprog

"Det er et interessant spørgsmål, hvor mange der ville beholde
deres position i samfundet, hvis de blev berøvet deres tøj.
Henry Davis Thoreau

"Modesty died when clothes were born.Mark Twain

"Vi burde tænke, som om enhver kunne se ind i vor inderste
bevidsthed. Lucillius Seneca (B.C. 3-65 A.D)

"Klæder er kroppens bedrag. Hans Lohberger

"I legen står mennesket nøgent foran sin gud. Platon

" Uden er stort, ja eventyrligt mod til at ville sig selv i
guddommelig nøgenhed, når ingen til virkelig frigjorthed.
Henrik Pontoppidan

" Vi starter spædbarnets liv med at svøbe det, det er en form for
trældom". Rousseau(og læger har idag kortlagt enorme skader af
fortidens brug af svøb)(At han så kister som unødvendige ved
begravelse, er en sund spire til "nudisme", som var ukendt før
Rousseau.)