USA skrider fra regningen.
Fra : Zeki

Dato : 02-01-06 20:41

Der bør være god grund til at være fortørnet over dette:

De indleder en ulovlig angrebskrig, hærger og ødelægger, og vil nu skride
fra regningen, som skal tørres af på andre lande.

"Bush vil stoppe bistanden til genopbygning i Irak, fremgår det ifølge en
avis af hans kommende budgetforslag. Andre lande og Irak selv skal tage
over. "
http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=411304/

Hvad blev der af "stay the course" og "we will build a stable Iraq"?

Mvh
Zeki

Fra : Sten Schou

Dato : 02-01-06 21:00

"Zeki" <zeki@_.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=411304/
>
> Hvad blev der af "stay the course" og "we will build a stable Iraq"?

Mon ikke vi skulle starte en indsamling?

Hilsen Sten

Fra : #2066

Dato : 02-01-06 22:40

Zeki wrote:
> [...]
> http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=411304/
>
> Hvad blev der af "stay the course" og "we will build a stable Iraq"?

Det er da meget venligt at det ikke kun er USA's skatteborgere der faar lov
til at spytte i Haliburton's boesse...

Fra : Henri Gath

Dato : 01-01-06 23:24

> [...]
> http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=411304/
>
> Hvad blev der af "stay the course" og "we will build a stable Iraq"?

Det er vel meget meget rimeligt, at irakerne selv opbygger deres land? Eller
skal de nu også have hjælp til det? Der er da snart ingen grænser for, hvad
muslimer skal have hjælp til...

Fra : Jim

Dato : 03-01-06 00:25

> [...]
> http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=411304/
>
> Hvad blev der af "stay the course" og "we will build a stable Iraq"?

Hvad er det for en ulovlig angrebskrig du fabler om?
Og har du ikke nogle pizzaer, du skal bringe ud?

http://sadic.dk/cv.htm

J.

Fra : Henri Gath

Dato : 02-01-06 00:39

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> skrev i en meddelelse
> "Zeki" <zeki@_.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad er det for en ulovlig angrebskrig du fabler om?
> Og har du ikke nogle pizzaer, du skal bringe ud?

6. kolonne har altid travlt med deres landsskadelige virksomhed,,,,

Fra : Zeki

Dato : 03-01-06 15:59

"Henri Gath" <gath@mail.dk> wrote in message

> 6. kolonne har altid travlt med deres landsskadelige virksomhed,,,,

Hmm...

"Jeg fordømmer enhver udtalelse, handling eller tilkendegivelse, som
forsøger at dæmonisere grupper af mennesker på baggrund af deres religion
eller etniske baggrund. Den slags hører ikke hjemme i et samfund, som netop
bygger på respekten for det enkelte menneske." (statsminister Anders Fogh
Rasmussen i sin nytårstale)

Hvordan føles det ikke at føle sig velkommen her i landet, hr Gath?

Fra : Wilstrup

Dato : 03-01-06 20:16

> [...]
> nytårstale)
>
> Hvordan føles det ikke at føle sig velkommen her i landet, hr

Det er nok derfor han lukker så meget lort ud af gattet
--
Wilstrup

Fra : Sten Schou

Dato : 03-01-06 01:37

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> skrev i en meddelelse

> Hvad er det for en ulovlig angrebskrig du fabler om?
> Og har du ikke nogle pizzaer, du skal bringe ud?
>
> http://sadic.dk/cv.htm

Efter at have studeret hans CV må jeg medgive, at han ikke har ligget/ligger
på den lade side.

Hilsen Sten

Fra : Henri Gath

Dato : 02-01-06 01:42

"Sten Schou" <rabin@planetwave.net> skrev i en meddelelse

> "Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> skrev i en meddelelse

> Efter at have studeret hans CV må jeg medgive, at han ikke har
> ligget/ligger på den lade side.

Nej, han har haft travlt med sin 5. kolonne virksonhed efter arbejdstid.....

Fra : Jim

Dato : 03-01-06 11:23

"Sten Schou" <rabin@planetwave.net> skrev i en meddelelse

> "Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> skrev i en meddelelse

> Efter at have studeret hans CV må jeg medgive, at han ikke har
> ligget/ligger på den lade side.

Så burde han vel heller ike brokke sig på udlændinges vegne, hvad jeg har
kunne konstatere.
Hvis Zeki kan få job med dét navn, så kan alle udlændinge få et job, om så
det er som pizzabud eller luftkaptajn hos 4x35.
Og Zeki skal da være glad for, at USA gider beskæftige sig med et
tilbagestående og muhamedansk land som Irak.
Hvis ikke USA bruger sin styrke til noget fornuftigt som at bekæmpe
diktatorer rundt om i verdenen, så ville Zeki have talt tyski en kz-lejr et
sted i Neuropa.

J.

Fra : Sten Schou

Dato : 03-01-06 12:20

> [...]
> Hvis ikke USA bruger sin styrke til noget fornuftigt som at bekæmpe
> diktatorer rundt om i verdenen, så ville Zeki have talt tyski en kz-lejr

Naturligvis kan de få et job, selv om de har et sjovt navn. Byggeriet
skriger på arbejdskraft, men lige netop dem med de sjove navne ønsker ikke
job inden for denne branche, da der ikke er "prestige" i det.

Hilsen Sten

Fra : Alucard

Dato : 03-01-06 15:26

On Tue, 3 Jan 2006 12:20:01 +0100, "Sten Schou" <rabin@planetwave.net>
wrote:

>Naturligvis kan de få et job, selv om de har et sjovt navn. Byggeriet
>skriger på arbejdskraft, men lige netop dem med de sjove navne ønsker ikke
>job inden for denne branche, da der ikke er "prestige" i det.

Præcis.... Jeg kender 2 smedemestre der ville antage dem på stedet
hvis bare hænderne var "ordentligt skruet på" (de behøvede ikke engang
være uddannet svend) og var "rimelige" til dansk, uanset om de så var
blå og hed "xvtmxhkd" til efternavn...