Bilerne blusser i Paris' forstæder
Fra : Jesper

Dato : 01-01-06 22:01

http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageid=328122

Muhamedanerne har haft travlt med at brænde biler af Nytårsfaften.

--
Jesper
DVD samling -> http://dvd.tradewho.com/

Fra : Henri Gath

Dato : 31-12-05 22:08

> http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageid=328122
>
> Muhamedanerne har haft travlt med at brænde biler af Nytårsfaften.

Lede racistsvin! de er bare stakkels arbejdsløse og
misforståede..........

Fra : Tony

Dato : 01-01-06 22:27

> http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageid=328122
>
> Muhamedanerne har haft travlt med at brænde biler af Nytårsfaften.

Det kunne vel også tænkes, at der var en hel del bilforhandlere blandt dem.

Tony.

Fra : Bo Warming

Dato : 02-01-06 06:37

"Tony" <tony@carpediem.dk> wrote in message
> Det kunne vel også tænkes, at der var en hel del bilforhandlere
> blandt dem.

Tænkbart er også at imamer har skrevet de unges drejebog - vent ikke
med at handle til DINbil/DITbarn forgår i flammerne.

Sten mod min familie vil nogen kalde "ulykkesfugl-agtigt opsøgende
martyrium"

Modstandsbevægelsen i DK klippede håret af tyskertøse og stjal fra
tyskervenlige og ildspåsatte FOR AT VÆKKE DANSKERNE TIL AT SKIFTE
SIDE, og hvis jeg kan vise de autonomes sande ansigt og vække danskere
til dåd, er det vigtigere end at være beskytter for min kone.

Hun var oversygeplejerske i Tokyo og droppede det, fordi landsbytossen
Bo Warming var interessantere - Jens Bruuns gammeldags ridderlighed
overfor svage kvinder er malplaceret. Skal de der gør mandeliv pakkes
ind i vat?
Da hun i stedet for at blande mig ind i stenkast løb ud og sagde noget
til hovedet af voldsmændene, var det hendes "finest hour", og hun er
jo netop flygtet fra kedelige Japan.
At hun helt som Bruun ser mig som sindsyg og selv ude om volden,
skyldes at hun tænker så lidt klart som han.
På Bispebjerg Hospital udviste hun så selvdestruktiv mangel på
situationsfornemmelse mht at kræve hygiejneregler overholdt, at hun
blev fyret
Jeg var en latterlig flinkeskolet hykler , da jeg pr refleks udtrykte
medlidenhed med hende vedr denne indbildske kamikaze-handlings
forudsigelige resultat..

Fra : Bo Warming

Dato : 02-01-06 06:21

"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> wrote in message
> http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageid=328122
>
> Muhamedanerne har haft travlt med at brænde biler af Nytårsfaften.

At bilforhandlere har gavn af helligkrigernes hærværk, ændrer ikke ved
at muslimer er værre end Gestapo var

Om de p.t. måske ikke har fortsæt til at dræbe os eller om de havde
underpriviligeret barndom er helt ligegyldigt