At bøje sig for pøbelvold(EL) er at være m~
Fra : Bo Warming

Dato : 01-01-06 15:38

At bøje sig for pøbelvold(EL) er at være medskyldig.

Hannah Arendt står ubestridt med sin "ondskabens banalitet" synspunkt
om, at "alle er vi skyldige i holocaust", når vi selv ville have bøjet
nakken under et Hitler-regime.

Da EL-pøblen i sommers smed brosten så langt ind i min lejlighed, at
min kone eller jeg kunne være blevet dræbt, foreslog min empatiske
bror i bedste mening, at jeg burde flytte fra Nørrebro.

Mit synspunkt om, at jeg så ville fremme voldspsykopatien besvarede
han med ironi om, at jeg #måske så mig selv som "frihedskæmper".

Jeg foragter de danske frihedskæmpere for deres naive tro, at sabotage
kunne forkorte krigen, og især deres dusinvis af mord og langt flere
mordforsøg på tyske soldater, der havde søgt til "Flødeskums-fronten"
her, for ikke at forlænge krigen ved at bruge deres idealisme på
Øst-Fronten.

Men inden jeg indså, hvor vildledt vor modstandsbevægelse var, var "Citronen"
og "Flammen" mine idoler, der fik mig til at rejse til ulandene.

Ingen af de såkaldte stikkerlikvidationer var anstændige eller
berettigede, og jeg er ked af, at jeg gjorde min far vred i min
studietid ved, at bebrejde ham, at han ikke var sabotør.

Når jeg skriver sandheder om min ældste nevø, nu EL-borgmester, for at
skade EL-kommunevalg, er det fordi EL stod bag at lukke
maling-voldsmænd ind i vort folketing imod Fogh, og min ældste nevø
har opflammet til stenkast imod ytringsfriheds-helten Thies
Christoffersen, tidligere SS, _i fredstid_, og min yngste nevø har
været med til stenkast imod Den Danske Forening, en afstumpet,
følelseskold, led forbrydelse mod demokratiet.

Mine læserbreve imod EL fik min bror til at ringe og true mig, at "du
er ikke min bror" hvis jeg gentog at nævne slægtskab til Mikkel, og i
følgende læserbrev kritiserede jeg derfor uden navns nævnelse.

"Der er ingen anden synd end dumhed" mente Oscar Wilde, og jeg
foragter ikke nogen levende person for at være Danmarks-skadelig fx
EL-politikere. De er vildledte/dumme, men hæderlige politiske
modstandere, der bør have fair play.

De er idealister ligesom Gestapo, der torturerede mildt for at hindre,
at deres kammerater blev skudt bagfra af lusepusterne fra BOPA og
Holger Danske. Fredsbesættelsen gør det tvivlsomt, at krig kan
undskylde vore "frihedskæmperes" aflivninger imod den tyske værnemagt,
som vi faktisk havde inviteret hertil, for at slippe let gennem
krigen.