Vil måske opgive kampen mod uvidenheden
Fra : Per Hagemann

Dato : 28-12-05 23:53

Efter næsten 20 års indsats med at slå i en dyne af uvidenhed især på
fremmedstatistikområdet udsendte Jørn Ebbe Vig 24 dec kl. 21.19 følgende
mulige tilbagetrædelseserklæring:

citat start

Information om Danmark
Glædelig Jul og Godt Nytår ønskes alle, der har noget at gøre her i Norden

Danskerne tror på denne verden - derfor er de på spanden
Flere danske statsborgerskaber tildeltes i 2005 end i 2004.
www.lilliput-information.com/fle.html

"...Hvis vi går ud fra, at mønstret svarer til, hvad der var gældende i året
2004, hvor tildeltes 5.739 til voksne, der blev til 14.976, når børnene
medregnedes, så er der klart sket en stigning. 5.899 naturalisationer til
voksne i 2005, hvilket med forventeligt godt 2,6 barn pr. ansøger (som i
2004) bliver til i alt ca. 15.393 i 2005, når børnene medregnes..."

...og danskerne er ligeglade

Eurabia formgives www.lilliput-information.com/mani.html

"19.11.2005 blev der i Landstingssalen, Christiansborg, af Jyllands-Posten
og Trykkefrihedsselskabet arrangeret en konference om ytringsfriheden. En af
foredragsholderne gjorde opmærksom på, at den allerede før oliekrisen i 1973
oprettede Europæisk-Arabiske Dialog, som sikrede rimelige oliepriser for
imødekommenhed over for islamisk kultur og indvandring, i år er blevet
afløst af "The Anna Lindh Foundation for the Dialogue between the Cultures"
(ALF). Dens mål er den kulturelle videreudvikling af "Euro-Mediterranien",
et i 1995 vedtaget åbent økonomisk, politisk og kulturelt fællesskab uden
"dem" og "os", omfattende de 25 EU-lande og 10 lande fra Mellemøsten og
Nordafrika.Tyrkiets EU-optagelse er et skridt i denne retning..."

....og danskerne er ligeglade

De er tre gange dyrere www.lilliput-information.com/velind.html

"...Dette er officielt korrekt i følge Velfærdskommissionen. Så er det vi
mener, at relevante udgifter må deles i forholdet 1 til 3 under hensyntagen
til deres andel. D.v.s. de fremmede koster den offentlige sektor 3 gange
mere end svarende til deres andel. Så er det matematikken fortæller, at de
står for opimod 25% af de relevante udgifter, selv når der regnes efter det
officielle (læs: stærkt fejlbehæftede) antal her i landet..."

....og danskerne er ligeglade

Svenskerne slået om 45 år www.lilliput-information.com/lindh.html

"...Hævder den svenske nationaløkonom Jan Lindh, ledende forsker i
Instituttet for Fremtidsstudier i Stockholm..."

....svenskerne er ligeglade, og danskerne er ligeglade

Danskerne er slået om 30, 40, 50, måske 100 år
www.lilliput-information.com/prolek.html

Officielle danske prognose fra 1999 viser 10,9% fremmede i år 2050 (og cirka
8% i 2005) (OFFICIELT!! - selv de svageste i Folketinget fik den galt i
halsen).
Ved begyndelsen af 2005 havde vi kun 270.000 fremmede statsborgere. Det er
fordi der er sket en forvandling med indtil nu mere end 400.000 og fortsat
forudsættes at ske forvandlinger eller mirakler med de naturaliserede og
deres børn fremover. Det vil faktisk sige, at danskerne kommer i mindretal,
før de fremmede udgør 11%, men som konstitueret professor kunne man ikke
tillade sig at afsløre, at dette vil ske før århundredet er omme.

Forvandlingen illustreret for læsere uden tal- og kategoritræning :
www.lilliput-information.com/forvandling/index.html

....og danskerne er ligeglade

De fremmede rejser hjem (....nej, de vælter ind i landet)
www.lilliput-information.com/vild.html

"...Jyllandsposten løj groft om fremmedtilstrømningen den 9. august 2005.
Den hævdede det var ud af landet de strømmede; det var altså fortsat ind i
landet..."
Havde denne betydelige avis overset, at naturalisationerne fuldstændig
udvisker væksten i antallet fremmede i begge de offcielle optællinger?
Vi nægter at tro det. I øvrigt forudså vi allerede i december 1989, at netop
denne metode ville blive anvendt :
http://www.lilliput-information.com/nyrekord.html

....og danskerne er ligeglade

Kriminaliteten overdrives i de officielle opgørelser
www.lilliput-information.com/sandfrem.html

Overkriminaliteten blandt indvandrerne måles til 17,4 gange mere kriminelle
end danskerne i Ringkøbing Politikreds, til 10 gange mere i Assens
Politikreds; men til godt 5 gange mere på landsplan. Det er selvfølgelig
ikke korrekt. Fejlen skyldes at de naturaliserede og deres børn ikke indgår
i fremmed-populationen. Overkriminaliteten er 2-4 gange på landsplan. Dette
problem påviste vi for mere end 10 år siden.

.....og danskerne er ligeglade

Børnefødslerne lyves der groft om, både i Danmark og i EU
www.lilliput-information.com/euarb.html
Økonomi- og Erhvervsminister Bendt Bendtsen løj ligeledes groft herom den 2.
november 2004: www.lilliput-information.com/bendt.html
Rigsstatistiker Jan Plovsing bearbejdede kriminaliteten blandt de fremmede
videnskabeligt uredeligt den 12. december 2004:
www.lilliput-information.com/plov.html

.....og danskerne er ligeglade

Professor kan ikke bruge det officielle befolkningsmodel i sin forskning
http://www.lilliput-information.com/forehel.html

Vi har forlængst foreslået en anden mere retvisende model:
http://www.lilliput-information.com/atda.html

.....og danskerne er ligeglade

Vi indså fra starten, at det for mange er uhyre vigtigt at have deres sikre
netværk at trække på, hver gang de vil noget i enhver sammenhæng. Dette
bliver i de fleste tilfælde til noget, der har logepræg. Ja, vi kender
såmænd fænomenerne helt fra barndommen/ungdommen/ studietiden, hvor større
og mindre børne- og ungdomskredse/grupperinger/bander i by og på land kunne
komme til at præge opvæksten/udviklingen for de svageste. I voksenlivet er
disse netværker/kredse/grupperinger/ foreninger/loger/partier videreført, og
er de blevet antalsmæssigt af en vis betydning og omtaleværd, tilstræbes de
sat op med det formål at opsamle modstanden mod den satte dagsorden, for
netop at uskadeliggøre modstanden.

Debatten har ikke danskernes interesse:

http://informationomdanmark.blogspot.com

http://nytdanmark.blogspot.com

http://modstandskamp.blogspot.com

På blandt andet på denne baggrund overvejer Information om Danmark at
indstille sine aktiviteter fremover. Det betyder samtidig, at resultater af
kritisk analyse-aktivitet fremover skal søges indhentet hos andre
analytikere. Oplysning i de former, som valgt herfra igennem mere end 18 år,
først i papirformat siden på Nettet, har ikke danskerens interesse.

http://www.exilen.org/debatt/index.php?f=11 kan man skrive til og debattere
på; men er emnet aktuelt for svenskerne tilrådes det at skrive på engelsk,
for svenskerne er også ligeglade, hvis det er skrevet på dansk.

Fjordman: http://fjordman.blogspot.com meddeler at han legger ned sin blog
ved årsskiftet.

citat slut

Fra : Henri Gath

Dato : 29-12-05 02:45

"Per Hagemann" <perhag@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Danskerne tror på denne verden - derfor er de på spanden
> Flere danske statsborgerskaber tildeltes i 2005 end i 2004.

Har nu læst de referede links...............det er noget af det mest
skræmmende, jeg nogensinde er stødt på.....Kære Gud, lad det ikke være
sandheden...