DF tar initiativet, gør du?
Fra : Bo Warming

Dato : 28-12-05 12:15

Nedenfor kan læses, at DF groft håner muhamedaner-diplomatiet - "så
kan de lære demokrati, de uciviliserede"
Det gir kamp mod med lidt frisk aggression på det verbale civiliserede
plan, så da min Fakta-nøglemand datter viste mig Fakta-butik her igår,
og der var 4 formummede kassedamer, besluttede jeg "Jeg vil ikke
handle i en kæde , der er så landsforrædderisk" (og de var udgået for
verdens bedste (Bommerlunder-)snaps, de amatører)

"Liden hævn er også hævn, sagde bonden og spyttede på naboens svin".

Christiansborg, onsdag den 28. december 2005

PRESSEMEDDELELSE

DF: Muslimske ambassader i Danmark

skal lære om demokrati

Dansk Folkepartis udenrigsordfører Søren Espersen har bedt
undervisningsminister Bertel Haarder om til de muslimske ambassader at
fremsende diverse materiale fra folkeskolens samfundsundervisning, som
på et let og pædagogisk måde forklarer magtens tredeling i Danmark -
samt hvorledes et demokrati i øvrigt er skruet sammen.

Det er Søren Espersens håb, at ambassaderne herefter vil
oversætte materialet og sende det hjem til deres hjemlandes
nyhedsmedier.

- Ambassadørerne fra de muslimske lande udfører deres arbejde
amatøragtigt. I stedet for at loyalt og ordentligt at orientere deres
respektive regeringer om, hvordan det danske samfund fungerer - om
Danmarks tredeling af magten - puster de til ilden, og er dermed
direkte ansvarlige for en evt. muslimsk boykot af danske varer, siger
Søren Espersen.

- Flere af de muslimske ambassadører har været her i landet i
adskillige år, og har ført hundredvis af samtaler med diverse danske
ministre og folketingsmedlemmer, så disse ambassadører ved præcis,
hvordan Danmark er skruet sammen, og de ved præcis hvorfor
statsministeren hverken vil, kan eller må blande sig i, hvordan aviser
bliver redigeret - eller hvilke tegninger, de evt. vælger at bringe.

Derfor er det ganske forargeligt, at diplomatiske veteraner som
den ægyptiske eller tyrkiske ambassadør puster til ilden overfor deres
regeringer og deres folk - frem for at fortælle den sande historie om
hvordan et ægte demokrati fungerer. Man kan næsten få den tanke, at
det, som de to ambassadører nu har gang i, er at fremme deres egen
politiske karriere derhjemme. Det er den eneste forklaring, jeg
umiddelbart kan finde - for jeg véd med sikkerhed, at de to nævnte
ambassadører er eksperter i danske samfundsforhold.

Såfremt du ikke længere ønsker at modtage nyhedsbreve fra Dansk
Folkeparti, kan du afmelde her

Fra : andropov

Dato : 28-12-05 13:40

On Wed, 28 Dec 2005 12:14:36 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

> [...]
>og der var 4 formummede kassedamer, besluttede jeg "Jeg vil ikke
>handle i en kæde , der er så landsforrædderisk"

Føtex og andre ansætter jo også indvandrere. Det er vel også bedre end
de render rundt på gaden og laver ulykker...
Nu tænker jeg specielt på de ansatte drengeindvandrere.

> [...]
>
> Det er Søren Espersens håb, at ambassaderne herefter vil
>oversætte materialet og sende det hjem til deres hjemlandes

Det var måske ikke så dum en ide. Bedre end at undskylde hvor der ikke
er noget at undskylde.

Fra : Bo Warming

Dato : 28-12-05 15:00

"andropov" <nospam@andropov.dk> wrote in message

> Føtex og andre ansætter jo også indvandrere. Det er vel også bedre
> end
> de render rundt på gaden og laver ulykker...
> Nu tænker jeg specielt på de ansatte drengeindvandrere.

Enhver muslim der ansættes, betyder en bedre kvalificeret dansker, der
uretfærdigt dømmes til arbejdsløshed.
Lad dem rende på gaden og vise deres sande ansigt, så folk kan forstå
hvor farlige de er, og dette chok ikke først kommer når de
uigenkaldeligt har sat sig på magten og sharia er uundgåelig.

> Det var måske ikke så dum en ide. Bedre end at undskylde hvor der
> ikke
> er noget at undskylde.

Mon ambassader begynder at opdrage deres hjemland?
At opdrage er at nedværdige.

Fra : andropov

Dato : 28-12-05 16:11

On Wed, 28 Dec 2005 15:00:24 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Enhver muslim der ansættes, betyder en bedre kvalificeret dansker, der
>uretfærdigt dømmes til arbejdsløshed.

Dansk Supermarked har vidst en rimelig hård personalepolitik så folk
bliver nok ikke ansat af medlidenhed.

>Lad dem rende på gaden og vise deres sande ansigt, så folk kan forstå
>hvor farlige de er, og dette chok ikke først kommer når de
>uigenkaldeligt har sat sig på magten og sharia er uundgåelig.

Jo, det kan nok være risikoen.

>Mon ambassader begynder at opdrage deres hjemland?
>At opdrage er at nedværdige.

Måske Søren Espersen blot vil udsende et signal om at ambassadørerne
er galt afmarcheret.

Fra : Bo Warming

Dato : 28-12-05 16:22

> Dansk Supermarked har vidst en rimelig hård personalepolitik så folk
> bliver nok ikke ansat af medlidenhed.

Når Fogh og diverse ministerier lægger generelt pres om at der skal
ansættes flere muslimer, så vil også Dansk Supermarked ofte være nødt
til at foretrække en dårligere kvalificeret muslim for en bedre
dansker
Ingen har talt om individuel medlidenhed.

Fra : andropov

Dato : 29-12-05 00:28

On Wed, 28 Dec 2005 16:21:31 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

> [...]
>til at foretrække en dårligere kvalificeret muslim for en bedre
>dansker
>Ingen har talt om individuel medlidenhed.

Mon Dansk Supermarked lader sig sådan presse af ministre. Det kan også
være at de vil tiltrække indvandrere som kunder.

Fra : Bo Warming

Dato : 29-12-05 06:21

> Mon Dansk Supermarked lader sig sådan presse af ministre. Det kan
> også
> være at de vil tiltrække indvandrere som kunder.

Din opfindsomhed mht at undskylde doghedsindustri er fantastisk.
Indvandrer er bevidst nærige og u-ideologiske og køber hvor varerne
er bedst og billigst, hvis ikke der er en butik, hvor netop deres
fætter er ejer og giver dem rabat.

Fra : andropov

Dato : 29-12-05 11:40

On Thu, 29 Dec 2005 06:20:53 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

> [...]
>Indvandrer er bevidst nærige og u-ideologiske og køber hvor varerne
>er bedst og billigst, hvis ikke der er en butik, hvor netop deres

Men jeg tror nu stadig ikke at butikker sådan lader sig påvirke af
hvad en tilfældig minister udtaler. Det er markedskræfterne som
spiller ind i erhvervslivet.

Fra : Snuden

Dato : 29-12-05 12:35

> [...]

>ansættes flere muslimer, så vil også Dansk Supermarked ofte være nødt
>til at foretrække en dårligere kvalificeret muslim for en bedre

Forkert. Som tidligere ansat i Dansk Supermarked kan jeg forsikre dig
andropov har ret i sin antagelse, når han skriver deres
personalepolitik er stram. Min ansættelse ligger godt nok 15 år
tilbage, men jeg kender min gamle personalechef privat, og der er
iflg. ham ikke slækket på noget af betydning. De ansætter dem de
finder kvalificerede, uanset hudfarve eller religion.
--
Snuden

Fra : Snuden

Dato : 29-12-05 12:30

On Wed, 28 Dec 2005 15:00:24 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>"andropov" <nospam@andropov.dk> wrote in message

Ja uha-da - det kunne jo være en af dem havde en bombe gemt i
gevandterne :P

Fakta-kæden begræder næppe tabet af dig som kunde...

>Enhver muslim der ansættes, betyder en bedre kvalificeret dansker, der
>uretfærdigt dømmes til arbejdsløshed.

Jeg kan naturligvis kun tale fra eget synspunkt, men set herfra er det
noget pladder du lukker ud her. Jeg både har og har haft adskillige
muslimske kolleger, og med en enkelt undtagelse har de alle været
fuldt ud kvalificerede til at udføre deres job. Og nej, det er ikke på
gadefejer-plan. Jeg taler om højt uddannede og knald-dygtige
mennesker.

Og husk så lige, at muslim/ikke muslim er et spørgsmål om religion,
ikke om nationalitet.
--
Snuden

Fra : Bo Warming

Dato : 29-12-05 16:24

"Snuden" <snudie@hotmail.com> wrote in message
> [...]

> mennesker.
>
> Og husk så lige, at muslim/ikke muslim er et spørgsmål om religion,

_Måske_ Dansk Supermarked lægger mest vægt på kvalifikationer,stadig

Slør er krigserklæring og udtryk for foragt mod os vantro, og Islam
har meget lidt med privat gudstro= religion at gøre.

Det er politik og erobrings-ideologi.

Fra : Bo Warming

Dato : 28-12-05 17:12

> "Liden hævn er også hævn, sagde bonden og spyttede på naboens svin".

Har boycot nogensinde ramt noget land hårdt)

Journalisterne siger nu at vi vil blive ramt hårdt af at muslimer ikke
vil købe danske varer pga JP-teginger af profeten. Mon?

Dansk fetaost jeg så i Teheran var pakket ud og skåret op og sat frem
i boder, og ingen kunne se om det var dansk.

Da Sydafrika havde apartheid og alle venstreorienterede påstod de
boycottede, så fik Koo orangemarmelade salget et opsving fordi den
havde en god "smag af negersved"

Jeg handler i muslimbutikker for de hårdtarbejdende fremmede kan
integreres, og lad os vise vort bedste ansigt til dem, når deres varer
er gode og prisen lav.

Men at holde op at handle hvor de ansætter mange somaliske "flodheste
med slør" kan vist gribe om sig og være et godt signal. Ihvertfald her
på Nørrebro, hvor der ikke er langt til den næstnærmeste butik, hvis
den nærmeste er en som din idalistiske moral kræver boycottet.

Fra : pm

Dato : 28-12-05 23:50

Bo Warming wrote:

> [...]
> på Nørrebro, hvor der ikke er langt til den næstnærmeste butik, hvis
> den nærmeste er en som din idalistiske moral kræver boycottet.

Ved Gud Bo Warming..... to indlæg fra dig, hvor det i det første mere end
antydes du fravælger butikker, hvor tørklædeklædte piger er ansat. Det næste
forsvarer du butikkerne ????
Du har sædvanligvis, synes jeg en skarp og god formulering, men ofte ser jeg
du roder rundt i begreberne og modsiger dig selv. Tidligere har jeg
tilskrevet det som værende på grund af de enorme mængder indlæg du jo laver,
og derfor kunne rode rundt, men nu må jeg revidere den opfattelse...til hvad
ved jeg dog ikke

PM

Fra : Bo Warming

Dato : 29-12-05 06:34

"pm" <ps98@tzeliamail.dk> wrote in message

> [...]
> jo laver,
> og derfor kunne rode rundt, men nu må jeg revidere den

Man må studere synden for at bekæmpe den, som biskoppen sagde da han
gik på massageklinik

Selvfølgelig er der intet forsvar for Islam i at jeg besøger og
studerer halal-slagterier,døgnkiosker og shawarma-barer.
Boycot har altid været til grin og intet påvirket - uenig?

Andropov har ret i at vi ikke slipper af med alle muhamedanerne.
Derfor bør dem der desværre skal være danskere, integreres, og vi bør
aldrig være racistisk nedladende, hvilket jegt aldrig er.

At undgå Fakta, der havde fire slør-indhyllede medarbejdere forleden,
er også om at jeg snakker godt med danske ekspedienter - og og med
pakistanske midaldrende butiksejere, der ikke har en krigserklæring
imod os vantro viklet om ansigtet.

Nuancer i st f een-årsag-een-virkning forenklinger er lige mig, så
forklar nærmere din oplevelse af selvmodsigelse.

Boede jeg i Ballerup, Glostrup eller Husum hvor en discount-butik kan
være eneste i kilometers afstand, så ville jeg afslappet handle rent
muslimsk - boycot er jo næsten som at spytte på naboens svin fordi
"liden hævn er også hævn".
Måske jeg ville kombinere mine taxa-ture med et stop ved en Aldi eller
en Irma og fylde bagagerummet op med billigvarer hhv. lækkerier.

Skolepige-kassedamer der lyser af at de har været dydsmønstre i skolen
(typisk fra pakistan), er ikke min kop te - kineser mænd er
butiksbestyrere jeg godt gider gå ekstra-skridt for at handle hos