Thai-hoteller ser stort på gæsters sikkerh~
Fra : Bo Warming

Dato : 28-12-05 07:36

Thai-hoteller ser stort på gæsters sikkerhed
Hotellerne i det vestlige Thailand vil hverken advare eller instruere
deres gæster om en mulig ny tsunami, mener meteorolog.
http://politiken.dk/nsf/henvis.asp?PageID=426596

BW: Tsunami som sidste års har ikke ramt Fjernøsten i årtusinder
Pludselig er det uansvarligt at der ikke er obligatoriske kurser til
hver korttids-turist om hvad man gør.
De allerfleste der døde sidste år, kunne INTET have gjort - vupti og
de var skyllet ud i verdenshavet.
Politikens overskrift viser et SINDSYGT SAMFUND, hvis
TRYGHEDSNARKOMANI slet ikke er om effektive sikkerheds-bestræbelser
men om at få ansat magthavere til at pussenusse om hovsaløsninger vedr
de myter som løgnemedierne har opblæst.

Fra : Trans

Dato : 28-12-05 17:05

Bo Warming wrote:

> Thai-hoteller ser stort på gæsters sikkerhed
> Hotellerne i det vestlige Thailand vil hverken advare eller instruere
> deres gæster om en mulig ny tsunami, mener meteorolog.

Jeg kan da godt forstå, at hotellerne ille vil betale 77.000 DKK for
tilslutning til tsunami.advarselssystemet, for:
(1) systemets omkostninger kan umuligt begrunde en pris på DKK 77.000.
Der må være tale om korruption.
(2) hotellerne vil under alle omstændigheder bliver blive advaret i
tilfælde af en eventuel kommende tsunami via radio og TV.
(3) den næste tsunami kommer sandsynligvis først om 500 år.

Det er typisk for Politiken at spilde spalteplads på den slags
opdigtede problemer. Avisen burde i stedet advare danske
Thailand-turister om de virkelige farer, der venter dem i Thailand,
bl.a.:
- tyvagtige transvestitter.
- svindelen med værdiløse ædelstene.
- usikre og overlastede færgefartøjer og tour boats.
- håbløse inderskræddere, som ingen thailænder ville bruge, fordi
de ikke selv kan sy tøj, men lader andre gøre det og kun fungerer som
mellemmænd.
- paskistanske lomme-. og tasketyve.
- langtursbusser og tog med tyve, der hælder sovemidler i de rejsendes
soft drinks.
- bilister, som ikke respekterer fodgængerovergange.

Bent.

Bent

Fra : Tony

Dato : 28-12-05 19:25

"Trans" <kongaead@my-deja.com> skrev

[...]

Det er da en selverkendelse der vil noget. : o D

Tony

Fra : Poul Nielsen

Dato : 29-12-05 00:21

"Tony" <tony@carpediem.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> bl.a.:
> - tyvagtige transvestitter.
>
> Det er da en selverkendelse der vil noget. : o D

Ja jeg gloede også en ekstra gang, Bent Jensen med trans, den var god ikke.
Anyway jeg har gode erfaringer med de indiske skræddere og deres mellemmænd.
gode skjorter kan anbefales.

Fra : Tony

Dato : 29-12-05 01:22

"Poul Nielsen" <555@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> "Tony" <tony@carpediem.dk> skrev i en meddelelse

> Ja jeg gloede også en ekstra gang, Bent Jensen med trans, den var god
> ikke.

*G* Jo , jeg syntes den lå lige til højrebenet.

> Anyway jeg har gode erfaringer med de indiske skræddere og deres
> mellemmænd.
> gode skjorter kan anbefales.

Har endnu ikke selv været der,- jeg er nok mere til en flyvetid på mellem
tre og fire timer

Tony

Fra : Trans

Dato : 29-12-05 02:08

Poul Nielsen wrote:

> [...]

Ha,ha! Det kan jeg godt se. Men jeg er besk;ftiget med oversættelse i
flere forskellige sprogkombinationer, bl.a. thai-engelsk, og bruger
derfor translat1168@yahoo.com som email-adresse. Da Google
Beta-systemet spurgte mig om et nickname, opgav jeg derfor trans.

Jeg er tre gange blevet bestjålet af transvestitter. Anden gang fik
jeg stjålet en moniltelefon af en transvestit, som opererede ved
indgangen til Nana Plaza. Den blev senere pågrebet af nogle
australiensiske turister, som spærrede den inde i en telefonboks,
indtil politiet kom. Tredje gang var i 7-Eleven. Jeg havde lagt en pose
med noget, jeg allerede havde betalt, på disken og gik rundt og
kiggede, mens jeg ventede på, at en dybfrossen ret skylle blive varm i
mikrobølgeovnen. Så kom der en trans og stjal posen! Man skal
virkeligt passe på dem.

Med hensyn til skræddere, så har jeg dårlige erfaringer med
inderskræddere. De er for overfladiske. Derimod kan jeg anbefale
følgende kineserskrædder:

DOWMAN
2818 Sukhumvit Road (opposite Soi 103)
Udomsuk)