Allan Riise lever livet farligt!
Fra : Jesper

Dato : 28-12-05 01:04

http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=327583

http://dvd.tradewho.com/

Fra : Bo Warming

Dato : 28-12-05 03:18

"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> wrote

> http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=327583

Hvis nu du skrev din joke om, at
_kvinder lever længere end mænd ,
også når arbejdsløse
i egne ord,
og Allan er arbejdsløs, ha ha, så slap vi for at bruge tid på at åbne
et link?
Bare et forslag til netikette anstændighed

Fra : GB

Dato : 28-12-05 23:01

spambuster@users.toughguy.net (Jesper) wrote in

> http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=327583

Narj. Han er jo veteran fra Panserværnet, så han klarer sig nok. En pryd
for korpset, If I May.

GB

Fra : #2066

Dato : 29-12-05 15:28

GB wrote:
> spambuster@users.toughguy.net (Jesper) wrote in

> Narj. Han er jo veteran fra Panserværnet, så han klarer sig nok. En
> pryd for korpset, If I May.

Ligesom Hjemmevaernets pryd, vores allesammens drukmaas og telefonterrorist?

---

Newsgroups: dk.politik
Subject: Re: Arne Wislstup-effekten!
From: "G.B." <non...@nospam.invalid.com>
Date: 24 Aug 2004 01:14:18 GMT

"Arne H. Wilstrup" <k...@utroligsmart.dk> skrev i meddelelsen news:412a2802
$0$176$edfad...@dtext01.news.tele.dk:

> alt, kære GB, alt - jeg blander mig hele tiden i dine indlæg - du kan

Ja, det ser jeg. Du er en pissemyre, men du har desværre ikke længere
Tovaritsch Stalin eller KGB i baghånden mere.

Pas hellere på, dit røvhul - det er bl. a. MIG som står for lokalforsvaret
i din region (Amager), så jeg skal hurtigt gøre sådan nogle som dig helvede
hedt.

--
"We all have private ails. The troublemakers are they
who need public cures for their private ails." Eric Hoffer

begin 666 dot_clear.gif
K1TE&.#EA`0`!`( ``/___P```"'Y! $`````+ `````!``$```("1 $`.P``
`
end

Fra : Konrad

Dato : 30-12-05 11:04

#2066 wrote:

> Ligesom Hjemmevaernets pryd, vores allesammens drukmaas og
> telefonterrorist?

Ja. Man sender en varm tanke til Hjemmeværnet. Man ved, at når slidsomme og
dedikerede kapaciteter som omtalte holder stand, og stovt værner Hovedlandet
imod de barbariske horder, så sover man roligt om natten, og pludselig
indser man, hvor væsentligt og livsvigtigt hjemmeværnet er. Som en anden
Holger Danske våger GB over os, som en far, en nationalfader, der smiler til
sine sovende børn, medens de trygt er faldet i søvn, mætte og tilfredse, i
skæret af hjemstavnsarnens hygge og varme.

Fra : Wilstrup

Dato : 30-12-05 14:09

"Konrad" <david@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> sine sovende børn, medens de trygt er faldet i søvn, mætte og
> tilfredse, i
> skæret af hjemstavnsarnens hygge og varme.

Fint med mig, sålænge også MINE børn får lov til at sove i fred
fra hjemmeværnets ypperste repræsentants misbrug af min telefon om
natten.
--
Wilstrup