Godt nyt i Irakkrigen
Fra : Jesper

Dato : 27-12-05 18:26

Dn ny konservative polske regeringen har omgjort den tidligere
venstrefløjsregerings beslutning om straks at trække polske tropper ud.
Der står 1650 polske soldater i Irak, det er den største styrke fra et
ikke-NATO land.

http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/4562838.stm

http://dvd.tradewho.com/

Fra : Allan Riise

Dato : 27-12-05 18:29

Jesper wrote:
> [...]
> venstrefløjsregerings beslutning om straks at trække polske tropper
> ud. Der står 1650 polske soldater i Irak, det er den største styrke

Og jeg som troede at krigen var slut og Irak var så godt som et Demokrati!

--
Allan Riise
Life is like a box of Chocolates

Fra : E.M.

Dato : 27-12-05 18:45

> [...]
> venstrefløjsregerings beslutning om straks at trække polske tropper ud.
> Der står 1650 polske soldater i Irak, det er den største styrke fra et

Hvad mener du med ikke-nato land? mig bekendt er Polen medlem af nato, eller
husker jeg forkert?

E.M.

Fra : Allan Riise

Dato : 27-12-05 18:53

E.M. wrote:

> Hvad mener du med ikke-nato land? mig bekendt er Polen medlem af
> nato, eller husker jeg forkert?

Selvf. er Polen det, men forlang endelig ikke fakta fra Jesper.

Fra : Tony

Dato : 27-12-05 21:52

"E.M." <em@dbmail.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad mener du med ikke-nato land? mig bekendt er Polen medlem af nato,
> eller husker jeg forkert?
>
> E.M.

Men alligevel ændrer det da ikke ved, at den ny regering, indtil videre har
besluttet, at lade tropperne blive.

Tony

Fra : Henri Gath

Dato : 27-12-05 22:13

"Tony" <tony@carpediem.dk> skrev i en meddelelse

> "E.M." <em@dbmail.dk> skrev i en meddelelse

> Men alligevel ændrer det da ikke ved, at den ny regering, indtil videre
> har besluttet, at lade tropperne blive.

Det er ligegyldigt for debile rødskrigere som Allan....han VIL have Saddam
tilbage....

Fra : Allan Riise

Dato : 27-12-05 22:14

Tony wrote:
> "E.M." <em@dbmail.dk> skrev i en meddelelse

> Men alligevel ændrer det da ikke ved, at den ny regering, indtil
> videre har besluttet, at lade tropperne blive.

Det er tilgengæld korrekt, men lad os se om samme regering kan stå for et
evt. folkeligt pres om at trække troppere hjem!

Fra : Tony

Dato : 27-12-05 22:30

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Det er tilgengæld korrekt, men lad os se om samme regering kan stå for et
> evt. folkeligt pres om at trække troppere hjem!
>
> --
> Allan Riise

Ja, det vil tiden jo vise.

Tony

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 27-12-05 19:02

http://users.skynet.be/pldel/homeen.html

Fra : Allan Riise

Dato : 27-12-05 19:05

Jan Rasmussen wrote:

> http://users.skynet.be/pldel/homeen.html

Nemlig og så er der en del samarbejdslande....

Albanien
Armenien
Azerbadjan
Finland
Georgien
Hvide-Rusland
Irland
Kazakhstan
Kirgisistan
Moldovien
Rusland
Schweitz
Sverige
Yugoslavisk republik (tidligere) Makedonien
Tjadekistan
Tyrkmenistan
Ukraine
Uzbekistan
Østrig

Fra : Zeki

Dato : 28-12-05 03:44

> Der står 1650 polske soldater i Irak, det er den største styrke fra et
> ikke-NATO land.

"South Korea's contingent of 3,600 troops is the largest in Iraq after those
of allies the US and Britain"
http://news.bbc.co.uk/2/hi/asia-pacific/4448336.stm