Nul politikerløn. Min nevø finansierer ter~
Fra : Bo Warming

Dato : 26-12-05 09:45

Nul politikerløn. Min nevø finansierer terror.

Glistrup har altid ønsket al honorar, ben-indtægt og løn til de
folkevalgte VÆK - der er rigelig motivation og vilje til politikermagt
uden, at de skal kompenseres for at hyggesnakke i byråd og på tinge.

Yderst få kandidater vil ikke have råd at være folkevalgt, fordi de
går ned i indtægt - de kan jo spare op inden, når de ser chance for
prestige-guleroden - som er lækker, lækker, lækker, syns næsten alle,
at dømme efter det meget, der investeres i rænkespil.

Jeg er stolt af, at min nevø har kæmpet hårdt for at blive borgmester,
selvom det betyder INDTÆGTSNEDGANG, fordi EL tænker glistrupsk og
konfiskerer det meste politikerløn til partiformål.

Men så var der engang , grundlovsdag 1992, hvor Den Danske Forening
holdt møde med Glistrup som taler i Hillerød.

Pludselig passeredes den sløve politimand, der holdt opsyn, af en "tom
bus" med 20 maskerede autonome der sad på knæ under vindueshøjde, og
da bussen standsede tæt ved det velbesøgte foredrags-møde, sprang
disse velbevæbnede, stenkastende EL-voldsmænd ud af bussen for at
sabotere "racist-mødet" Uden held - Glistrup talte videre med din
stentor-røst.

Til alt held var der blandt vore tilhørere 15 NPD-tilhængere, nogle
velsoignerede, korthårede, højreorienterede, kelterkors-tatoverede
lærlinge, hvoraf een har været set hos Jonni i Greve, og de var
kampvant og greb forhåndenværende tomme ølflasker - det var nemlig et
hyggeligt mormorskolonihavehus-møde , for dengang turde mange komme
til DDF-møder og FRP-møder, ved at BZ-terroren ikke havde sat sig i
respekt som farlige mødeforstyrrere. Det skete nu.

De arbejdsløse bistandsnassende, magre autonom-skrællinger og
BoMM-flippertyper blev vildt overraskede, for de troede, at det var
kun pensionister de skulle stene .

De flygtede tilbage til deres bus, hvis ejer holdt parat med tændt
motor, men de idealistiske højreorienterede for på dem og fik
tilføjet nogle af dem sår - og 13 af dem blev pågrebet af politiet og
fik bødedomme og betinget fængsel, fordi de var kendt af politiet for
politisk vold.

En af de højreorienterede måtte på skadestuen med slemme tapblødende
flaskesår.

Aviserne skrev alle, at DDF var voldeligt og havde medbragt et
bevæbnet tæskehold til kødet.

TV2 bragte særprogram der løj om nazisme og sadistisk livsstil hos
lærlingene - der solgte T-shirts med HC Andersen billede og teksten "I
Danmark er jeg født, der har jeg hjemme" og nogle andre med
kelterkors, der jo ligner et hagekors.

Hvem havde lejet bussen - det havde Enhedsliste-partikassen (eller VS
hed kommunist-antidemokraterne måske dengang).

Vi ved alle, at Pernille Rosenkranz-Theil(MF, EL) var meddelagtigt i
svinsk fascistisk attentatforsøg på statsministeren (maling) ved at
smugle voldsmænd ind i vor parlamentsbygning.

Min idealistiske nevø, der afgiver halvdelen af sin løn til partiet,
var ikke vælgerbedrager, da han svigtede SF som han først var valgt
for. Her skrev jeg , hvad kunne tolkes forkert, under
kommunalvalgkampen i JP m.m.. Men han finansierer terror, som EL står
bag - og den grundlovsstridige mødeforstyrrelse som den slags
kommunist-MF&borgerrepresentanter stod bag i 1992, kan han ikke
pludselig trække sine penge væk fra, når de i fremtiden nok vil kæmpe
muslimernes sag med værre antidemokratisk terror, end denne afskyelige
i Hillerød og forsøgene på at smide Glistrup i søen.

Selvfølgelig er jeg ikke til "stolthed". Jeg har ingen ære for de
sporadisk gode sider, der er ved min nevøs helligkrig.

En jyde spurgtes af en fynbo, om han var stolt af at være jyde. Svaret
lød - og sådan tænker jeg også - "A er itte stolt , a er taknemlig!"

Mikkel Warming er trods alt ikke radigal eller SF. Da min bror skrev
sin første bog, udtrykte han skam over, at jeg havde plettet
familieæren ved at blive fremskridtsmand og ved, at min far havde
ladet sig fyre fra Radiometer. Jeg føler ingen skam over Mikkel, som
jeg ser meget godt i - men i håb om at få den vildledte ungdom på
rette kurs, lever jeg (verbalt) efter biblens ord "Den man elsker,

Bo Warming, Bjelkes Alle 46, Nørrebro - rediger frit