Korpsånd gir lynch
Fra : Bo Warming

Dato : 25-12-05 06:41

Ventegodt og Tønder-glædespigen er ofre for psykologer og
journalister.
Han slog med flad hånd, symbolsk og let, og patienterne vender tilbage
til ham -de indfanges ikke med lasso.
Det behøver de tvangsindlæggende psykiatere, som derfor er misundelige
på Ventegodt.
Hun forsvarer sin far, for før hans hjælp, onanerede hun meget og
livet blev rigere med kunder, hun gjorde glade.
Første februar starter tilsvarnede hekseproces mod mig, idet et falsk
vidne har anmeldt, at jeg skulle have blottet mig, og i forvejen
hærværkes mod mig af de autonome og efter sexisme justitsmord vil
dette kommunens tæskehold nok skærpe angrebene

"Det er letttere at narre mange end en enkelt. Herodot
" The mob gets out of hand, runs wild, worse / than
raging fire, while the man who stands apart / is called a coward.
Euripides

"The mob has many heads but no brains.
Thomas Fuller

Mobs in their emotions are much like children, / subject to the same
tantrums and fits of fury. Euripides

In the hands of vicious men, / a mob will do anything. But under good
leaders / it's quite a different story.
Euripides

Medlidenhed stinker af pøbel - det er næsten som dårlige manerer.
Nietzsche

Tilhører idag ikke pøbelen? Men pøbelen ved ikke hvad der er stort og
lille og ligefremt og redeligt. Den er uskyldigt krumt og lyver altid.
Nietzsche Zarathustra bog4 13, 8

Where there is a crowd, there is untruth . Søren Kierkegaard

Og på markedet overbeviser man med fagter. Men grunde gør pøbelen
mistroisk. . Nietzsche

Med venlig hilsen Bo Warming, Bjelkes Alle 46, 2200 N, 35861000