Laban-1991 og -2005
Fra : Bo Warming

Dato : 24-12-05 15:03

Ved ankomst så han sig omkring, talte med andre imamer og fastslog
triumferende

"Danmark er modent til Islam"

Imam Abu Laban, der efter 14 år stadig ikke taler dansk , erklærede
iår

"Skal vi undgå hævn, mener jeg løsningen er blodpenge"

(men da Antonio Curra etc var faldet for helligkrigerhånd, foreslog
han ikke blodpenge fra ungmuslimer til den italienske slægt. Medierne
spurgte ham heller ikke, for de er hans slaver. )

Når hans søn smides ud af gymnasiet, roser han rektor. Taquia er om at
bedrage vantro, indtil man kan gribe magten.

Fra : Tony

Dato : 25-12-05 00:08

> [...]
> ikke blodpenge fra ungmuslimer til den italienske slægt. Medierne spurgte
> ham heller ikke, for de er hans slaver. )

Vel talt Bo.

Tony

Fra : Bo Warming

Dato : 25-12-05 05:35

"Tony" <tony@carpediem.dk> wrote in message

> Vel talt Bo.
>
> Tony

En af mine 266b-bødesager kunne jeg have vundet, hvis jeg havde haft
Naser Khader som vidne, Og Naser ville gerne. Men min forsvarsadvokat
ville _ikke_,

for han EJES OGSÅ af Islam

Flere og flere højt på strå er slaver af de kommende magthavere, så
ikke deres børn skal blive narkomaner, hvad man jo let bliver, hvis
man ikke har forbindelser og dermed jobsikkerhed

Og derfor dømmes jeg utvivlsomt for blufærdighedkærnkelse 2.feb 2006,
for retfærdighed var bedre i NaziTyskland end i Godheds-Danmark

Fra : NoTrabajo

Dato : 25-12-05 20:33

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i

> Ved ankomst så han sig omkring, talte med andre imamer og fastslog
> triumferende
>
> "Danmark er modent til Islam"

Jamen, det havde han jo ret i. Danmark er et land fyldt med naive sjæle og
halalhippier. Det må han have set allerede dengang.

> [...]
> han ikke blodpenge fra ungmuslimer til den italienske slægt. Medierne
> spurgte ham heller ikke, for de er hans slaver. )

Medier og dommere har forlængst overgivet sig til muhamedanerne.

> Når hans søn smides ud af gymnasiet, roser han rektor. Taquia er om at
> bedrage vantro, indtil man kan gribe magten.

Ja, sådan er det bare, men den lalleglade dumme dhimmi-dansker fatter som
sædvanligt ingenting.
--
NoTrabajo