Dansk dreng eller muhamedanerdreng?
Fra : NoTrabajo

Dato : 23-12-05 17:20

Er nedenstående mon en forrykt dansk dreng eller en muhamedaner?

(Jeg tror selv mest på dansk dreng, men vil ikke blive forbavset, hvis det
er en muhamedanerunge)
------------------------------
Fra Lolland-Falsters Folketidende 23.12.2005:

DRENG VILLE KVÆLE FORSTANDER
16-årig blev fredag formiddag fremstillet i grundlovsforhør,
siget for forsøg på manddrab.

NØRRE ALSLEV En 16-årig dreng forsøgte torsdag eftermiddag
klokken 16 at kvæle forstanderen på institutionen Braruphus i Brarup.

Forstanderen havde taget noget ulovligt fyrværkeri fra drengen,
der er anbragt på Braruphus. Sagen var blevet meldt til politiet, og
landbetjenten havde også været på besøg på institutionen.

Det gjorde den 16-årige rasende. Og da han var blevet alene med
den 50-årige forstander på dennes kontor, slog han flere gange forstanderen
og tog derefter kvælertag på ham.

Forstanderen bed drengen i hånden, så han blødte og måtte
slippe. Derefter fik han med hjælp af en anden ansat pacificeret drengen,
indtil politiet nåede frem og anholdt drengen.

En lægeundersøgelse har vist punktformede blødninger i
forstanderens øjne, så han har været i livsfare. Til politiet har han
fortalt, at han mente, at han var tæt på døden.

Den 16-årige dreng blev i formiddags fremstillet i
grundlovsforhør og sigtet for forsøg på manddrab.

--
NoTrabajo

Fra : Tveskaeg

Dato : 23-12-05 17:47

On Fri, 23 Dec 2005 17:20:23 +0100, "NoTrabajo"
<trabajono@hotmail.com> wrote:

>Er nedenstående mon en forrykt dansk dreng eller en muhamedaner?
>
>(Jeg tror selv mest på dansk dreng, men vil ikke blive forbavset, hvis det
>er en muhamedanerunge)

Hvis han er det skal forstanderen så ikke arresteres, han bed jo
drengen og det kunne der jo være racistiske motiver bag.

Hvor er rådgivnings og dokumentations centret om racediskrimination i
denne helt oplagte sag?