Frevert går glip af attraktive poster
Fra : andropov

Dato : 23-12-05 13:17

Er DF ved at blive lidt for stuerene B. W. ...

Ritt Bjerregård har jo også haft en del sager og hun er jo trods alt
blevet overborgmester. Så lidt tolerance må man jo have :)

Det er jo befokningens stemmer som tæller og som Ritt Bjerregård også
siger.

http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=3459778/
Nu har partiet valgt at forbigå Louise Frevert i forbindelse med
uddeling af attraktive politiske ben på Københavns Rådhus. Det viser
en opgørelse over lønnede poster og hverv fra Borgerrepræsentationens
sekretariat.

Louise Frevert 7934 stemmer
Karin Storgaard 421 stemmer
Carl Christian Ebbesen 399 stemmer

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 23-12-05 14:38

"andropov" <nospam@andropov.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> uddeling af attraktive politiske ben på Københavns Rådhus. Det viser
> en opgørelse over lønnede poster og hverv fra Borgerrepræsentationens

hmmmm, hvordan kan det mon være?
Måske ønsker DF ikke at have damer med racistiske webmastere på poster i
KBH.
Måske er det også for DF gået op, at Louise Frevert er en meget kedelig
person at slå sig i hartkorn med.

Godt er det at hun er ude.

Tak Pia, der gjorde du noget godt

Michael

Fra : Bo Warming

Dato : 24-12-05 01:58

"Michael Kirkegaard" <flirtinggoose@hotmail.com> wrote in message
> hmmmm, hvordan kan det mon være?
> Måske ønsker DF ikke at have damer med racistiske webmastere på
> poster i KBH.

Måske Pia frygter at stå i skygge af den intelligentere og smukkere
Frevert

"Lille spejl på væggen der, hvem er smukkest i riget her"

Fra : Bo Warming

Dato : 24-12-05 01:43

"andropov" <nospam@andropov.dk> wrote in message
> [...]
> uddeling af attraktive politiske ben på Københavns Rådhus. Det viser
> en opgørelse over lønnede poster og hverv fra

Eneste grund til at Pia har Glistrups plads og mandatantal idag, er at
TV holdt mikrofon op til hendes mund og ikke Glistrups.

De vidste at hun er Gallup-politiker der aldrig kan få flertal - det
kunne Glistrup let få, hvis han havde fået fair play.

DF danser efter mediernes pibe når du nu chikanerer Frevert - og i
lang tid har mobbet "landsbytosser", der typisk er blevet ekskluderet
af DF.
At jeg aldrig har søgt optagelse i DF, er fordi det er forudsigeligt
at de ikke tør folk som mig.
Men jeg reklamerer på mit hus for dem.(og for the old man, Glistrup)
- hvilket har kostet mange smadrede ruder.

Fra : andropov

Dato : 24-12-05 02:12

On Sat, 24 Dec 2005 01:43:24 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Eneste grund til at Pia har Glistrups plads og mandatantal idag, er at
>TV holdt mikrofon op til hendes mund og ikke Glistrups.

Men der må vel også være en grund til at mikrofonen bliver holdt op
til Pia.

>DF danser efter mediernes pibe når du nu chikanerer Frevert - og i
>lang tid har mobbet "landsbytosser", der typisk er blevet ekskluderet
>af DF.

Det kan være at DF skulle sende Louise Frevert ned i EU. Sådan gik det
jo med Ritt Bjerregård da der blev ballade om hende.
Så kan det være Louise bliver overborgmester en dag :)

De fleste partier er nok noget påvirkelige af medierne.

>At jeg aldrig har søgt optagelse i DF, er fordi det er forudsigeligt
>at de ikke tør folk som mig.

DF kræver nok lidt mere kontrol med folk end Fremskridtspartiet
gjorde.

>Men jeg reklamerer på mit hus for dem.(og for the old man, Glistrup)
>- hvilket har kostet mange smadrede ruder.

Det må være noget ubehageligt. Kedeligt at nogen sådan går til
personligheder. Men man så jo også lige i TVAvisen hvordan en smadrede
et glas i hovedet på en anden på en bar.
Manden kunne jo risikere at få glasskår i øjnene. Han endte så med
hjernerystelse.
En god ting med overvågning på barer. Det kan måske begrænse det lidt.

Fra : Bo Warming

Dato : 24-12-05 14:36

> Men der må vel også være en grund til at mikrofonen bliver holdt op
> til Pia.

Som sagt: hun er så dum at hun ikke er en trussel. Glistrup nægtede
man at give reklame ved debatmæssig fair play, for han er farlig for
the establishment

> [...]
> Så kan det være Louise bliver overborgmester en dag :)
>
> De fleste partier er nok noget påvirkelige af medierne.

Meget. TV er mere regerende end departementschef Appleby i "Javel her
minister"

> DF kræver nok lidt mere kontrol med folk end Fremskridtspartiet
> gjorde.

Glistrup prioriterede personlig frihed - men havde ikke kunne redde Z
ved topstyring og eksklusioner
Han var provokatør, igangsætter, statsmand, filosof, mere end
politiker
Så langt frem, og skabte dermed DF

> [...]
> hjernerystelse.
> En god ting med overvågning på barer. Det kan måske begrænse det

På barer er folk selv ude om det. De kan blive hjemme
Men når Rikke Hvilshøjs hus nu er spækket med udadvendte
overvågningskameraer, så burde mit også være det.

Fra : andropov

Dato : 24-12-05 23:24

On Sat, 24 Dec 2005 14:36:15 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Som sagt: hun er så dum at hun ikke er en trussel.

Men almindelige ufaglærtes danskeres mulighed i folketinget er vel at
de kan gøre gavn af embedsmænd.
Nogle højtuddannede kan måske i højere grad klare sig selv.

> Glistrup nægtede
>man at give reklame ved debatmæssig fair play, for han er farlig for
>the establishment

Men det gavnede nok heller at han havde en retssag kørende.

>Meget. TV er mere regerende end departementschef Appleby i "Javel her
>minister"

Det må man nok leve med.

>Glistrup prioriterede personlig frihed - men havde ikke kunne redde Z
>ved topstyring og eksklusioner

Hvem ved hvis han tilligemed havde undgået retssag.

>Han var provokatør, igangsætter, statsmand, filosof, mere end
>politiker
>Så langt frem, og skabte dermed DF

Det havde nok være betydeligt sværere at få DF på benene hvis ikke
Glistrup havde været der som en motor i første omgang.
Men Glistrup stiftede jo nyt parti før DF blev startet så man kan vel
ikke sige at DF kørte Glistrup ud på et sidespor.
Der må jo have været flertal i Fremskridtspartiet for at give ham et
spark.

>På barer er folk selv ude om det. De kan blive hjemme

Jo, det kan man selvfølgelig. Men kærestepar møder jo nogen gange
hinanden i byen så deeet ..

>Men når Rikke Hvilshøjs hus nu er spækket med udadvendte
>overvågningskameraer, så burde mit også være det.

Nu er hun jo en agtværdig integrationsminister. Så der skal nok ofres
lidt mere på hende :)

Fra : Bo Warming

Dato : 25-12-05 00:28

> [...]
> Nogle højtuddannede kan måske i højere grad klare sig selv.

> Men det gavnede nok heller at han havde en retssag kørende.

Det justitsmord var en af hundrede strategier, hvormed han
mistænkeliggjordes

Klippeteknik som den der bruges mod Ventegodt, er et andet redskab

Engang var han i debat og efter han havde udtalt sig "skingert
racistisk" så man folk udvandre.
Det var klip fra da MØDET VAR SLUT!
Kun to udsendte DR-statister havde udvandret og de havde ikke fået
andre med dig

> Det må man nok leve med.

Ja, lissom tyskerne måtte leve med Hitler efter 1933?

> Hvem ved hvis han tilligemed havde undgået retssag.

Han kom frem ved mod, der lagde op til retssag

Der bør være lighed for loven

Fra : andropov

Dato : 25-12-05 01:11

On Sun, 25 Dec 2005 00:27:59 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Det justitsmord var en af hundrede strategier, hvormed han
>mistænkeliggjordes

Man kørte måske en prøvesag så den kunne danne præcedens.
En skal jo være prøveknud som skuespilleren Peter Mygind ville have
sagt.

>Klippeteknik som den der bruges mod Ventegodt, er et andet redskab

Men nu er der så kommet yderligere boller i suppen i form af
voldsvidner imod Ventegodt.
Om de så vidner i retten må tiden vise.

>Engang var han i debat og efter han havde udtalt sig "skingert
>racistisk" så man folk udvandre.

Jeg kan ikke lige huske den debat.
Men jeg kan godt huske han tidligere har været med i tvudsendelser før
vaginal akupressursagen.

>Det var klip fra da MØDET VAR SLUT!
>Kun to udsendte DR-statister havde udvandret og de havde ikke fået
>andre med dig

Surt show for dem :)

>Ja, lissom tyskerne måtte leve med Hitler efter 1933?

Men det var vidst noget med at tyskerne ikke havde haft demokrati før
og så havde de oplevet nederlag i første verdenskrig og så endte det
med at Hitler kom til. Sådan blev det forklaret på tv.

>Han kom frem ved mod, der lagde op til retssag

Jo, det var noget med at spare skat (fjernelse af indkomstskat) og
fjernelse af bureaukrati o.s.v.
Om det var nødvendigt at fortælle om sin trækprocent tør jeg ikke
sige.

>Der bør være lighed for loven

Men sådan er det ikke. De øverste inden for demokratiet: regering
folketing er vigtigst kan man se.

Fra : Bo Warming

Dato : 25-12-05 06:12

> Man kørte måske en prøvesag så den kunne danne præcedens.
> En skal jo være prøveknud som skuespilleren Peter Mygind ville have
> sagt.

Der var ingen overtrædelse af nogen skatte-§
Man måtte opfinde en fiktionsteori med tilbagevirkende kraft
Selskabstømmerne brød ikke loven for ny lov indførtes - men det var
venner af systemet så man dømte her kun de der havde tømt selskaber
efter lovens ikrafttræden

> Men nu er der så kommet yderligere boller i suppen i form af
> voldsvidner imod Ventegodt.
> Om de så vidner i retten må tiden vise.

Vidner der blev slået siger at ingen knytnæver. Det er EB-påfund
Han slog med flad hånd, måske kun med fingerspidserne, for at minde om
barndoms voldstraume
Vidner er der aldrig ved terapi der sker one on one

> Jeg kan ikke lige huske den debat.
> Men jeg kan godt huske han tidligere har været med i tvudsendelser
> før
> vaginal akupressursagen.

Og folk der har været patienter hos Ventegodt og prøver noget andet,
VENDER TILBAGE TIL VENTEGODT

'Det er det som psykiaterne er misundelige på - det oplever de aldrig.

> Surt show for dem :)

Men de opnåede løgn via klippeteknik, som den der er afsløret vedr
Ventegodt.

> Jo, det var noget med at spare skat (fjernelse af indkomstskat) og
> fjernelse af bureaukrati o.s.v.
> Om det var nødvendigt at fortælle om sin trækprocent tør jeg ikke
> sige.

Han vidste at de ville gå efter manden, når han fremlagde egne papirer
som bevis på systemets enorme fejl.
Men han er idealist og ofrede sig for os alle

> Men sådan er det ikke. De øverste inden for demokratiet: regering
> folketing er vigtigst kan man se.

Overvågningskameraer koster meget lidt, når man som politiet køber dem
i tusindvis. De burde tage mine anmeldelser, der har været
livstruende, så alvorligt som Hvilshøjs mediedækkede TINGSBESKADIGELSE

Ved at klage længe nok over mangler i tidligere rapport, jeg fik læst
op af vagthavende ved en af mine anmelder lige efter rudeknusning, så
opnåede jeg at de sendte en kriminalbetjent ud at tale med mig

For at læse om hans rapport er korrekt skal jeg rejse til Bellahøj -
de vil ikke emaile!

Fra : andropov

Dato : 25-12-05 12:26

On Sun, 25 Dec 2005 06:12:15 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

> [...]
>Selskabstømmerne brød ikke loven for ny lov indførtes - men det var
>venner af systemet så man dømte her kun de der havde tømt selskaber

Men måske man kaldte det en slags bedrageri. Nu er jeg ikke
juraekspert og ved hvor langt bedrageriparagraffer rækker.

> [...]

>barndoms voldstraume
>Vidner er der aldrig ved terapi der sker one on one

http://www.ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=326682
Ekstra Bladet har talt med øjenvidner, der bekræfter, hvordan han i
uge 30 sidste år på et kursus på Langeland slog en patient med
knytnæver i ansigtet. Han slog så hårdt, at hun faldt om på gulvet.
Kursister bekræfter desuden over for Ekstra Bladet, at kæben gik af
led. - Resten af kurset klikkede hendes kæbe, fortæller et øjenvidne.

>Og folk der har været patienter hos Ventegodt og prøver noget andet,
>VENDER TILBAGE TIL VENTEGODT

Nogle gør måske.

>Han vidste at de ville gå efter manden, når han fremlagde egne papirer
>som bevis på systemets enorme fejl.
>Men han er idealist og ofrede sig for os alle

En slags højrefløjsernes Jesus...

>Overvågningskameraer koster meget lidt, når man som politiet køber dem
>i tusindvis. De burde tage mine anmeldelser, der har været
>livstruende, så alvorligt som Hvilshøjs mediedækkede TINGSBESKADIGELSE

Men måske man er bange for at det griber om sig, så alle skal have
overvågningskameraer. Man hører jo også om unge som sms'er og hvor
kammerater bliver voldelige eller truer med vold.

>For at læse om hans rapport er korrekt skal jeg rejse til Bellahøj -
>de vil ikke emaile!

Måske politiet edbsystem er så forældet at de ikke kan få det til at
virke. Man hører af og til om problemer med politiets edb.

Fra : Bo Warming

Dato : 25-12-05 12:52

> Men måske man kaldte det en slags bedrageri. Nu er jeg ikke
> juraekspert og ved hvor langt bedrageriparagraffer rækker.

Selskabstømmerne slap billigt - det var ikke en politisk sag

> [...]
> Kursister bekræfter desuden over for Ekstra Bladet, at kæben gik af
> led. - Resten af kurset klikkede hendes kæbe, fortæller et

Men EB er ofte meget fjernt fra sandhed
Vi får se

> Nogle gør måske.

Hidtil vistnok alle

> En slags højrefløjsernes Jesus...

Glistrups offring af DEN DER BOR SKJULT BOR GODT, var egoistisk - han
ønskede at blive politiker og det var vejen.

At være egoistisk er en god ting, når blot man er ærlig

Jesus-nykker er til grin - mente også Nietzsche, der nærmest var
kulturkristen grundtvianianeragtig ligesom Glistrup
Ingen af dem siger Gud-er-død

> Men måske man er bange for at det griber om sig, så alle skal have
> overvågningskameraer. Man hører jo også om unge som sms'er og hvor
> kammerater bliver voldelige eller truer med vold.

Politiet er selv herre over om det griber om sig.

> Måske politiet edbsystem er så forældet at de ikke kan få det til at
> virke. Man hører af og til om problemer med politiets edb.

Jeg tror de er arrogante og hader åbenhed, selv hvor åbenhed er
uproblematisk

Fra : andropov

Dato : 25-12-05 13:06

On Sun, 25 Dec 2005 12:51:41 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Selskabstømmerne slap billigt - det var ikke en politisk sag

Mange er sikkert gået fri. Glistrup gik også fri i mange år og hvis
ikke han lige frem selv havde råbt op om 0 i trækprocent var han
såmænd nok også gået fri.
Man kan ikke afvise at andre politikere har anbefalet at skattevæsenet
skulle give den gas med hensyn til at undersøge Glistrups
skatteforhold. I politik gælder alle kneb.

>Men EB er ofte meget fjernt fra sandhed
>Vi får se

Interessant at se hvor mange som vidner i retten.

Dem som har klaget gør jo nok ikke.

Fra : Bo Warming

Dato : 25-12-05 14:01

> [...]
> skattevæsenet
> skulle give den gas med hensyn til at undersøge Glistrups
> skatteforhold. I politik gælder alle kneb.

Finansminister Poul Møller(K) satte alle sejl til at få fundet snyd
hos Glistrup og startede natten i Januar 1970 hvor Glistrup brød
gennem mediemuren
Det var en politisk sag,
- ikke upartisk retfærdighed efter bogen
Vi er en bananrepublik - retsvæsenet er ikke adskilt fra regerende
magt.

> Interessant at se hvor mange som vidner i retten.

Og om al rimelig tvivl skal komme anklagede til gode, gælder i sådan
sag

> Dem som har klaget gør jo nok ikke.

Hvormange? Og mon denne ene eller to er blevet betalt af psykiatere og
EB?

Fra : andropov

Dato : 25-12-05 15:42

On Sun, 25 Dec 2005 14:00:30 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

> [...]
>Det var en politisk sag,
>- ikke upartisk retfærdighed efter bogen
> Vi er en bananrepublik - retsvæsenet er ikke adskilt fra regerende

Sådan vil det nok altid være. Det er nok svært at få det mere adskilt
end vi har i forvejen. Man kan så trøste sig med at i nogle andre
lande er det værre.

>Og om al rimelig tvivl skal komme anklagede til gode, gælder i sådan
>sag

Det kommer måske an på hvordan man definerer rimelig tvivl.

>Hvormange?

Jeg kender ikke lige tallet på dem som har klaget.

Fra : Bo Warming

Dato : 25-12-05 15:55

> Sådan vil det nok altid være. Det er nok svært at få det mere
> adskilt
> end vi har i forvejen. Man kan så trøste sig med at i nogle andre
> lande er det værre.

Det er meget svært at gøre op

> Det kommer måske an på hvordan man definerer rimelig tvivl.

Det er let - hellere ti skyldige går fri, end een uskyldig bliver
straffet.
Det efterleves nok vedr vold, men BESTEMT IKKE VEDR KVINDESAGENS
SEXISME-hetz mod mænd: voldtægt, pædofili, blufærdighedskrænkelse osv
osv osv

> Jeg kender ikke lige tallet på dem som har klaget.

Jeg tror at to er max, og kun een fik man til at sige knytnæveslag -
og det blev rettet til flad hånd.½½

Fra : andropov

Dato : 25-12-05 16:26

On Sun, 25 Dec 2005 15:54:37 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Det er let - hellere ti skyldige går fri, end een uskyldig bliver
>straffet.

Beviser som ting fundet på gerningsted er jo nok det mest præcise at
bruge i retssag. Dernæst kommer nok vidneudsagn og så indicier til
sidst for at lave en prioriteringsrækkefølge.

>Det efterleves nok vedr vold, men BESTEMT IKKE VEDR KVINDESAGENS
>SEXISME-hetz mod mænd: voldtægt, pædofili, blufærdighedskrænkelse osv
>osv osv

Der har så været nogle falske voldtægstsanmeldelser på det seneste, så
måske anklagemyndigheden har fået skærpet sanserne overfor
matriarkatet.

>Jeg tror at to er max, og kun een fik man til at sige knytnæveslag -
>og det blev rettet til flad hånd.½½

Men stadigvæk er der jo vidner ifølge Ekstrabladsartikel.

Fra : Bo Warming

Dato : 25-12-05 16:36

> Beviser som ting fundet på gerningsted er jo nok det mest præcise at
> bruge i retssag. Dernæst kommer nok vidneudsagn og så indicier til
> sidst for at lave en prioriteringsrækkefølge.

Ja - og vedr idømning af vort broderfolk til skyld for 6 mio gasninger
er man på bar bund vedr spor fra gerningsstedet, fx lig eller våben,
og eneste indicier er vidneudsagn fra meget forudindtagne partiske
vidner
Undskyld sidesporet - men Ventegodtsag bliver nok også justitsmord

Fra : andropov

Dato : 25-12-05 20:07

On Sun, 25 Dec 2005 16:36:00 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

> [...]
>er man på bar bund vedr spor fra gerningsstedet, fx lig eller våben,
>og eneste indicier er vidneudsagn fra meget forudindtagne partiske

Men indicier bliver jo også brugt i retsvæsenet.

>Undskyld sidesporet - men Ventegodtsag bliver nok også justitsmord

Men mener du ikke at vidneforklaring er godt nok i retssager
generelt...
Der er jo vidner til volden.

Fra : Bo Warming

Dato : 26-12-05 04:35

> Men indicier bliver jo også brugt i retsvæsenet.

> Men mener du ikke at vidneforklaring er godt nok i retssager
> generelt...
> Der er jo vidner til volden.

HVIS Nørrebro prægedes af barnemordere og de ofte havde fortid som
blottere, så ville jeg bifalde en klapjagt hvor man dømte på vidnesnak
og andre svage indicier hvor kun een troværdig person har set noget og
det står påstand mod påstand

Men når ikke en sådan presserende krigssituation foreligger, mener jeg
LEV OG LAD LEVE, GÅ FORBI
og hellere ti skyldige får fri end een uskyldig dømmes.
Nejtak til dømmesyge USA-nævninger der ikke syns at tvivl der kommer
anklagede til gode er festligt nok
----------------------
Vedr krigsforbrydelser skal historikere forske og ingen, gentager
ingen, bør straffes

Der kom krig fordi regler brød sammen - og det mente begge.
At dømme efter regler bagefter er pjat og ækel sejrherre spark til
personer der ligger ned og aldrig for fair play forsvar.

Slog Milosovic eller Allende op i Nyrnberg-dom og så "hov tortur gir
den straf, jeg tør ikke tortuere". Nej, de er som voldtægtsmanden der
er sindsyg i gerningsøjeblikket og ligeglad med strafrisiko - de er
sikre på triumf og besjælet af fædrelandskærlighed.

Hvorfor lige straffe torturbødlen? Han gjorde sit speciale.
Uniformssyersken kunne man lige så godt straffe, mente japanerne da
USA hængte revl og krat i 1945. Læs bogen "Geisha" om den tid - slet
ikke anti-amerikansk, for japanere er slet ikke anti.

"...I Japan holder man sine meninger for sig selv, hvis man
overhovedet har nogen, eller lader omhyggeligt andre folks meninger
smitte af på sine egne /.../ Dette gør livet meget besværligt for
professionelle kritikere, og de har det da også med at udøve alt andet
end kritik. Hvis man virkelig ikke kan lide en eller andens værker,
afholder man sig som regel fra at skrive om den overhovedet".
Ian Buruma, britisk redaktør

Fra : andropov

Dato : 26-12-05 18:59

On Mon, 26 Dec 2005 04:35:21 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

> [...]
>blottere, så ville jeg bifalde en klapjagt hvor man dømte på vidnesnak
>og andre svage indicier hvor kun een troværdig person har set noget og

Men her drejer det sig om flere personer som har set Ventegodt slå:

> [...]

>At dømme efter regler bagefter er pjat og ækel sejrherre spark til
>personer der ligger ned og aldrig for fair play forsvar.

Det kan måske dæmpe interessen for at føre krig hvis hammeren falder
bagefter...

>Hvorfor lige straffe torturbødlen? Han gjorde sit speciale.

Alle som laver krigsforbrydelser skal vel straffes ligesom både
hovedmand og de små forbrydere skal straffes i hverdagens Danmark.

Fra : Bo Warming

Dato : 26-12-05 20:41

> [...]
> Ekstra Bladet har talt med øjenvidner, der bekræfter, hvordan han i
> uge 30 sidste år på et kursus på Langeland slog en patient med

Folk meldte sig frivilligt til Ventegodts kursus. Vold der sker
teatralsk med mange vidner, vil sjældent blive til noget farligt.
Kan man overhovedet kalde dette småpjat for vold? Lad os se hvad
dommeren får ud af at forhøre vidner.

> Det kan måske dæmpe interessen for at føre krig hvis hammeren falder
> bagefter...

Det er intet der tyder på at krigsforbrydre har været påvirket af
straffe givet efter foregående krige

> Alle som laver krigsforbrydelser skal vel straffes ligesom både
> hovedmand og de små forbrydere skal straffes i hverdagens Danmark.

Så bør du straffe alle hos fjenden, incl den dame der syede uniformen
til generalen. Alle kæmpede efter evne for en fælles sag. Du opnår
intet med sådan straffeliderlighed

Fra : andropov

Dato : 26-12-05 22:08

On Mon, 26 Dec 2005 20:41:20 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Folk meldte sig frivilligt til Ventegodts kursus. Vold der sker
>teatralsk med mange vidner, vil sjældent blive til noget farligt.
Det vil nok sjældent blive til den groveste art af vold i sådanne
forsamlinger.
Men hvis der er mange som møder op og vidner i retten kan han måske
nok risikere en mild voldstraf.

>Det er intet der tyder på at krigsforbrydre har været påvirket af
>straffe givet efter foregående krige

Der bliver sikkert ved med at være krige. Men om antallet af krige
bliver reduceret vil fremtiden vise. Det med at dømme krigsforbrydere
har jo ikke eksisteret så længe i historisk tid.

>Så bør du straffe alle hos fjenden, incl den dame der syede uniformen
>til generalen.
Det kan tages op til overvejelse.

> Alle kæmpede efter evne for en fælles sag. Du opnår
>intet med sådan straffeliderlighed

Det kan historieskrivere undersøge om måske 100 år.

Fra : Bo Warming

Dato : 26-12-05 23:02

> Det vil nok sjældent blive til den groveste art af vold i sådanne
> forsamlinger.
> Men hvis der er mange som møder op og vidner i retten kan han måske
> nok risikere en mild voldstraf.

De kom ikke på skadestue. Straf behøves ikke her. De meldte sig til et
meget alternativt kursus og trak sig ikke tilbage da Ventegodt viste
sin eksperimentelle side.
Journalisterne har udnyttet et tudefjæs, der er blevet godt betalt,
tror jeg.

> Der bliver sikkert ved med at være krige. Men om antallet af krige
> bliver reduceret vil fremtiden vise. Det med at dømme
> krigsforbrydere
> har jo ikke eksisteret så længe i historisk tid.

Som så meget straf, sker det kun fordi folk FØLER SIG GODE, når de
straffer.

Det er farisæismen om "TAk gud at jeg ikke er som toldere, skøger,
syndere"

> Det kan tages op til overvejelse.

Retsopgørene har altid været groteske hekseprocesser - svinsk
nedgørelse af en taber, som om vinderen var morask vinder.

> Det kan historieskrivere undersøge om måske 100 år.

Tænk selv. Handl nu.

Fra : andropov

Dato : 26-12-05 23:21

On Mon, 26 Dec 2005 23:02:24 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>De kom ikke på skadestue. Straf behøves ikke her. De meldte sig til et
>meget alternativt kursus og trak sig ikke tilbage da Ventegodt viste
>sin eksperimentelle side.

Men Ventegodt har tilsyneladende været voldelig i flere andre
tilfælde:

http://www.ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=326682
Ekstra Bladet kan nu afsløre, at politiet i øjeblikket efterforsker
adskillige voldsanmeldelser, hvor Søren Ventegodt angiveligt har slået
sine patienter. Det er anmeldelser, som Sundhedsstyrelsen har
modtaget, efter at Ekstra Bladet afslørede Søren Ventegodts
grænseoverskridende terapiform.
- Jeg kan bekræfte, at vi har fået en anmeldelse fra
Sundhedsstyrelsen omkring nogle voldsepisoder, og dem behandler vi
selvfølgelig. Vi er gået i gang med at undersøge det, og så længe det
står på, vil vi ikke sige mere. Herefter vil vi selvfølgelig finde ud
af, om der skal ske en sigtelse, siger kriminalkommissær Henning Schou
Kofoed i afdeling A.

Fra : Bo Warming

Dato : 26-12-05 23:34

> Men Ventegodt har tilsyneladende været voldelig i flere andre
> tilfælde:

Hvis der var vedvarende anmeldelser så var det interessant, men her er
der et medier der har konstrueret historier der pludselig skabes
sensation på.
Intet tyder på at folk er blevet narret - de var ude at skide og søgte
en person, der nok hjalp bedre end psykiaterslænget formår med deres
tvang og zombisering, spændetrøje og elektrochok.

> [...]
> ud
> af, om der skal ske en sigtelse, siger kriminalkommissær Henning

OG DEN LADER VI LIGE STÅ

Fra : andropov

Dato : 26-12-05 23:41

On Mon, 26 Dec 2005 23:34:25 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>OG DEN LADER VI LIGE STÅ

Politiet skal vel altid undersøge sager så det er der vel ikke noget
mærkeligt i.

Ingen er endnu blevet dømt i retten. Tiden må vise hvad som sker.

Fra : Bo Warming

Dato : 27-12-05 07:08

> Politiet skal vel altid undersøge sager så det er der vel ikke noget
> mærkeligt i.
>
> Ingen er endnu blevet dømt i retten. Tiden må vise hvad som sker.

Hvem har et bud på, hvad afgør om politiet tager dask med hånd i fjæs
ALVORLIGT?

En overlæge der var blevet spyttet på af en gammel dame på Hjørring
Sygehus, da han skulle undersøge hende, reagerede i nødværge med
lussing til hende.
Han fik 8000 kr bøde og fradømtes sin stilling, fordi han var i
betroet position! Damen døde kort efter af sine sygdomme der sføli
ikke forværredes af selvforsvarsklapset

Når autonome overfalder mig og min cykelanhænger med dannebrosflag ved
indsamling af underskrifter til Glistrup i 1991 gør politiet intet
selvom jeg væltedes og kunne give signalement af voldmændene og kunne
berette at de stadig var i Ungdomshuset (At et dyrt dannebrogsflag
stjåltes, gik jeg mest op i).
Politichef Arne Stevns skrev i svarbrev at politiet ikke gik ind i
folks bolig....
De unge har aldrig haft ret til at bruge mødestedet til overnatning
eller bolig, men gæster fra udlandet er døet af overdosis derinde.

Kun hvis politiet har klar instruks fra Lægeforeningen, vil de tage
alvorligt at folk der friviligt har søgt Ventegodt-kursus og får op
til foredragsholder, mens andre kursusdeltagere ser på, får
ansigtsberøring.

Efter at EB har talt med berørte, bliver det til knytnæveslag, men
andre siger flad hånd eller fingerspidser. Det er erklærede og
bevidnede mål var at minde om barndomstraume med forældres lussinger.

Fra : andropov

Dato : 27-12-05 10:44

On Tue, 27 Dec 2005 07:07:43 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Hvem har et bud på, hvad afgør om politiet tager dask med hånd i fjæs
>ALVORLIGT?

Hvem har et bud på, hvad afgør om politiet tager dask med knytnæve i
fjæs
ALVORLIGT?

Jeg ved ikke hvordan politiet arbejder i sådanne sager. Måske de blot
undersøger om folk kommer med enslydende forklaringer.
Hvordan de så kan afgøre om noget er afstemt tør jeg ikke sige. Måske
der også er andet de undersøger.

> [...]

>Han fik 8000 kr bøde og fradømtes sin stilling, fordi han var i
>betroet position! Damen døde kort efter af sine sygdomme der sføli

Den sag kan jeg ikke huske. Men der var også noget med en læge som gav
en ung udenlandsk kvinde en lussing fordi hun skreg for meget op,
vidstnok fordi hun skulle have pillet noget plaster af.

> [...]
>stjåltes, gik jeg mest op i).
>Politichef Arne Stevns skrev i svarbrev at politiet ikke gik ind i

Et ungdomshus er vel ikke folks personlige bolig. Men et offentlig
sted så der skulle man mene politiet gik hen.
Det er måske sværere at bevise at det lige præcis er dit
dannebrogsflag hvis politiet endelig skulle finde det.

>De unge har aldrig haft ret til at bruge mødestedet til overnatning
>eller bolig, men gæster fra udlandet er døet af overdosis derinde.

Politiet venter nok til en ejer af huset klager ellers gider de ikke
at smide dem ud.

> [...]
>alvorligt at folk der friviligt har søgt Ventegodt-kursus og får op
>til foredragsholder, mens andre kursusdeltagere ser på, får

En lidt særpræget sag så interessant at se hvordan politiet behandler
den.

Fra : Bo Warming

Dato : 27-12-05 14:19

> [...]
> Det er måske sværere at bevise at det lige præcis er dit
> dannebrogsflag hvis politiet endelig skulle finde det.

Politiet holder med de autonome
Gad de gøre noget ved flagtyveriet ved jegt lige hvor der var slid og
hul i mine forældres gamle have-dannebrosflag.
som var spændt på min cykelanhænger da vi samlede underskrifter

> Politiet venter nok til en ejer af huset klager ellers gider de ikke
> at smide dem ud.

Ejeren Faderhuset blev smidt ud af de autonome, da de søgte at bruge
det hus de har betalt udbetaling og ejendomsskatter og renter og
afdrag på i nu 5 år.
Politiet kunne ikke drømme om at gøre deres job og beskytte
ejendomsretten

Fra : andropov

Dato : 27-12-05 17:01

On Tue, 27 Dec 2005 14:18:58 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Politiet holder med de autonome
>Gad de gøre noget ved flagtyveriet ved jegt lige hvor der var slid og
>hul i mine forældres gamle have-dannebrosflag.

Der er nok en bagatelgrænse for hvad politiet rykker ud til.

> [...]

>afdrag på i nu 5 år.
>Politiet kunne ikke drømme om at gøre deres job og beskytte

Det lyder mærkeligt at politiet ikke er kommet hvis ejeren har klaget
over de tager hans ejendom i besidelse.

Fra : Bo Warming

Dato : 28-12-05 03:20

> Der er nok en bagatelgrænse for hvad politiet rykker ud til.

Er du gal? Politisk overfald med knubs og tusindkrtyveri og hærværk
mod cykelanhænger - den havde kostet 1800 kr, DET ER LANGT OVER
BAGATELGRÆNSE, hvis der var lidt fornuft og upartiskhed i politi på
Nørrebro. De besøgte mig om aftenen for at se anhængeren.

> Det lyder mærkeligt at politiet ikke er kommet hvis ejeren har
> klaget
> over de tager hans ejendom i besidelse.

Når de kan sige "gå til advokat" så gør vort uduelige politi det.
Faderhuset gik til Fogedretten og vandt efter to år og Landsretsanke
har opsættende virkning og skulle have været domfældt 2005 men blev
udskudt fordi de autonome og helligkrigerne også EJER VORT RETSVÆSEN,
ret meget, men slaget er ikke tabt, gør dit for ikke at socialismen
vinder og tager fra de rige og giver til de stakkels svage muslimer.
Alt intern dansk fordelingspolitik og medynk med svage kan vi ordne
hvis vi igen bliver herrer i eget hus. Dette haster, og når mit hus
stenes er det både muslim og DK 12--14 årige. Og sætter jeg en dør med
stærke kæder til alle 4 hjørner som havelåge weekendnætter så henter
de en stærk medkriger, der flår den løs.

Fra : andropov

Dato : 28-12-05 11:27

On Wed, 28 Dec 2005 03:19:45 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

> [...]
>BAGATELGRÆNSE, hvis der var lidt fornuft og upartiskhed i politi på
>Nørrebro. De besøgte mig om aftenen for at se anhængeren.

De må jo ikke have haft tid til mere.

> [...]
>har opsættende virkning og skulle have været domfældt 2005 men blev
>udskudt fordi de autonome og helligkrigerne også EJER VORT RETSVÆSEN,

Så kan Faderhuset glæde sig over at de har været så medmenneskelige at
give husly til stakkels fattige autonome.

> [...]
>vinder og tager fra de rige og giver til de stakkels svage muslimer.
>Alt intern dansk fordelingspolitik og medynk med svage kan vi ordne

Det er nok tvivlsomt om alle muslimer nogen sinde bliver smidt ud af
landet.

> Dette haster, og når mit hus
>stenes er det både muslim og DK 12--14 årige. Og sætter jeg en dør med
>stærke kæder til alle 4 hjørner som havelåge weekendnætter så henter
>de en stærk medkriger, der flår den løs.

Ja, det er ikke nemt at beskytte sig mod helligkrigere.

Fra : Bo Warming

Dato : 28-12-05 12:17

> De må jo ikke have haft tid til mere.

Du har mange gode undskyldninger for den ordensmagt, hva?

> Så kan Faderhuset glæde sig over at de har været så medmenneskelige
> at
> give husly til stakkels fattige autonome.

Den der gavner forbrydere, er medskyldig i forbrydelse.

Jo fler, jo bedre

Fra : andropov

Dato : 28-12-05 13:32

On Wed, 28 Dec 2005 12:17:22 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Du har mange gode undskyldninger for den ordensmagt, hva?

Det er selvfølgelig ikke til at vide om enkelte betjente er
forudindtaget over for nogle mennesker. Men nok aldrig til at bevise.

>Den der gavner forbrydere, er medskyldig i forbrydelse.

De unge skal nok have noget at få tiden til at gå med og så besætter
de et gammelt hus i ny og næ og det skader måske ingen når det kommer
til stykket.

Fra : Bo Warming

Dato : 28-12-05 15:05

> Det er selvfølgelig ikke til at vide om enkelte betjente er
> forudindtaget over for nogle mennesker. Men nok aldrig til at
> bevise.

Det let at se, at godhedsindustri har mere magt end de folkevalgte, og
godhedsindustri tvinger politichefer til at være partiske til fordel
for visse extrem-kriminelle fx autonombander og muslimer.

> De unge skal nok have noget at få tiden til at gå med og så besætter
> de et gammelt hus i ny og næ og det skader måske ingen når det
> kommer
> til stykket.

Et gode fleretages hus på den mest centrale del af Nørrebro er værd en
masse - i de år det holdes væk fra lødig brug af rette ejere, stjæler
de unge mange millioner-

Nazisterne var aldrig så ondskabsfulde som de autonome.