Harske Hubbi?
Fra : Redaktion

Dato : 13-06-01 13:21

Hej alle.
Er der nogen der ved om det rent faktisk er et udgivet nummer, Haske Hubbi
spiller i Polle-reklamen for Sonofon (nej, jeg mener ikke en herre der
kalder sig Final Countdowns). Jeg har af en pålidelig kilde fået fortalt at
det godt kunne lyde som noget "Modern Talking", men ingen er sikre.

Bjørn G Radio Næstved

Fra : Rasmus

Dato : 13-06-01 14:58

"Redaktion" <redaktion@4700.dk> wrote in message
> [...]
at
> det godt kunne lyde som noget "Modern Talking", men ingen er sikre.

Øhm, måske jeg har misforstået dit indlæg, men den sang Polle spørger om
hedder "The Final Countdown" Lavet af "Europe" udsendt på Sony/Columbia vist
86/87

razz

Fra : Redaktion

Dato : 13-06-01 16:14

Jeps, du misforstod.
Der bliver spillet en i starten af reklamen, det er der hvor han render
rundt og skriver SMS i starten, det er sådan noget typisk 80'er lyd med en
snert af calypsotrommer!!!

Fra : Mads Rahbek Hougaard

Dato : 14-06-01 09:59

Det er afgjort et udgivet nummer - men bare ikke lige den version, tror jeg.
Jeg kunne forestille mig at de har lavet en lidt mere naiv udgave af sangen,
for at undgå at skulle købe flere rettigheder..

Jeg kan ikke huske præcis hvad den hedder, men jeg kan huske coveret for min
kammerat har for nylig købt den på vinyl :). Jeg tror det er den der
Tarzan-ting der plagede der midt i firserne. Coveret er ved første øjekast
leopard-plettet, men i virkeligheden er det sorte læbestift-kys.

Hilsner,
Mads.

Fra : Carsten Jørgensen

Dato : 15-06-01 07:28

"Mads Rahbek Hougaard" <mads@REMOVEUPPERCASEpolisen.nu> skrev i en meddelelse news:3b287d3f$0$193$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...
> [...]
> Tarzan-ting der plagede der midt i firserne. Coveret er ved første øjekast
> leopard-plettet, men i virkeligheden er det sorte læbestift-kys.

Hello,

Kunne måske være: Baltimore - Tarzan Boy (Frit efter hukommelsen)

/Carsten

Fra : Mads Rahbek Hougaard

Dato : 16-06-01 14:19

"Carsten Jørgensen" <cee_jay@mail.tele.dk> wrote in message

Hello,

Kunne måske være: Baltimore - Tarzan Boy (Frit efter hukommelsen)

/Carsten

ja- det tror jeg du har ret i..

-Mads.