Venstrefløjen vågner op !
Fra : Jan Rasmussen

Dato : 23-12-05 00:14

Arr Tæt på ,,

http://www.arbejderen.dk/index.aspx?&R=1&S_ID=66&F_ID=11557

Fra det andet USA - Anmeldelse af David Rovics
"Sjældent i nyere tid har man hørt en mand, der i den grad forstår
- og tør - være så dybt politisk provokerende rent tekstmæssigt"
"hvor han i sangen 'Reichstag Fire' sammenligner angrebet på World Trade Center
med branden på Rigsdagsbygningen i Berlin i 1933.
En begivenhed, der satte gang i forfølgelserne og undertrykkelsen af menneskerettighederne
på præcis samme måde som 11. september har gjort det.

Han gør lidt mere ind dét. Hør det her , Flot tekst og musik
http://www.911blogger.com/files/audio/DavidRovics-ReichstagFire.mp3

Nu vi er igang.
http://www.question911.com/linkout.php?filename=SecretEvilOf911.wmv
'I love the way' wtc7 sinks to Sarah McLachlan's Hold On 'To Your Self, This is Gonna Hurt Like Hell'
there is a 'FightClub' ending scene atmosphere about it.

http://prisonplanet.com/video/911insidejobvideo.wmv

http://www.question911.com/links.php Her kan 9-11/WTC Documentar film downloades,
allså dem der mener at det ikke var en hulemand i afghanistan der foresagede angrebet.

Jan Rasmussen

Fra : Henri Gath

Dato : 23-12-05 00:21

"Jan Rasmussen" <7@7.7> skrev i en meddelelse
> [...]
> på præcis samme måde som 11. september har gjort det.
>
> Han gør lidt mere ind dét. Hør det her , Flot tekst og musik

"Der, hvor det, primært i forhold til hans hjemland, bliver rigtigt
provokerende er, når han i sangen 'Promised Land' beskriver situationen set
ud fra en af flykaprene fra den 11. septembers øjneé Hvorfor kom det så
langt ud? Hvorfor gik det så vidt? Eller gik de overhovedet særligt vidt,
USA's egne handlinger taget i betragtning?"

Din syge stodder...kravl tilbage under den sten, du kom fra...

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 23-12-05 16:00

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse news:43ab34ed$0$47021$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> [...]
> gik de overhovedet særligt vidt, USA's egne handlinger taget i betragtning?"

> Din syge stodder...kravl tilbage under den sten, du kom fra...

Ho Ho , Da jeg skrev emnelinjen tænkte jeg , nu tror Henri garanteret straks at
venstrefløjen kommer med indrømelser, og nu bliver han sikkert meget skuffet
oven indholdet.

Dit indlæg udtrykker din skuffelse så smukt.

David Rovics synger ,
I'am left to wonder as the flames are rising higher
was this our latest Lusitania or another ReichstagFire

Alså var det et 'Sacrifice' (for at mobilisere den amerikanske befolkningen til at gå med i første verdenskrig)
eller var det en helt igemmen planlagt aktion (for at kickstarte den meneskelige udvilklings process.)

Arbejderen.dk tør ikke begynde på nogen fortolkning der modsiger den version
af virkeligheden Bush er et udtryk for. Fuck dem !

Jan Rasmussen