Josef Stalin og aberne
Fra : Jim

Dato : 21-12-05 13:17

http://pol.scantiger.net/

Tja, det der med racisme og besyndeligt menneskesyn er ikke noget nyt... og
slet ikke på den yderste venstrefløj.
Mon Wilstrup er klar over, hvad hans læremester gik og syslede med?

J.

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 21-12-05 13:47

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> wrote in message
> http://pol.scantiger.net/
>
> Tja, det der med racisme og besyndeligt menneskesyn er ikke noget nyt...
> og slet ikke på den yderste venstrefløj.

der har højrefløjen vist ikke meget at lade andre høre for.

Hvordan var det nu liiiiige amerikanerne forskede i radioaktiv stråling fra
A-bomber???

var det mon deres egen sodater de afprøvede det på i Nevada ørknen UDEN at
give dem besked på at de var med i forsøg???

Peter

Fra : Jim

Dato : 21-12-05 14:03

"Peter K. Nielsen" <nixen@bixen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> var det mon deres egen sodater de afprøvede det på i Nevada ørknen UDEN at
> give dem besked på at de var med i forsøg???

Det var da meget rimeligt, at deres ene soldater afprøvede virkningen.
Det var da ikke ligefrem negere, der udelukkende blev anvendt ved disse
prøvesprængninger.
Så der var da ingen racisme i det.

J.

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 21-12-05 16:14

> [...]
>>
> Det var da meget rimeligt, at deres ene soldater afprøvede virkningen.
> Det var da ikke ligefrem negere, der udelukkende blev anvendt ved disse

okay, så længe det ikke kan kaldes racisme, så mener du at det er helt OK at
udsætte uskyldige, og uvidende mennesker for forsøg der dræber dem langsomt.

hmmmm - hvor for everrasker det mig ikke at du har den holdning??

Peter

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 21-12-05 14:22

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> on onsdag 21. december 2005 at
14:02 +0100 wrote:
>Det var da meget rimeligt, at deres ene soldater afprøvede virkningen.
>Det var da ikke ligefrem negere, der udelukkende blev anvendt ved disse
>prøvesprængninger.
>Så der var da ingen racisme i det

Men det er da stadig et besynderligt menneskesyn - synes du ikke?

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Jim

Dato : 21-12-05 15:10

"Frank Løkkegaard" <fl@net.dialog.dk> skrev i en meddelelse

> Men det er da stadig et besynderligt menneskesyn - synes du ikke?

Det ville være et meget besynderligt mennskesyn, hvis man vidste nøjagtig,
hvorledes soldaterne ville reagere og have det bagefter sprængningerne.
Men havde det ikke været langt værre, hvis man havde kidnappet folk til
øvelsen?

J.

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 21-12-05 15:22

15:09 +0100 wrote:
> [...]
>hvorledes soldaterne ville reagere og have det bagefter sprængningerne.
>Men havde det ikke været langt værre, hvis man havde kidnappet folk til

Det vidste man da udmærket - siden madam Curie har man kendt til
skadevirkningerne ved radioaktivitet.
Det er da irrelevant om man kan finde på noget der er værre?!

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 21-12-05 15:23

15:09 +0100 wrote:
> [...]
>hvorledes soldaterne ville reagere og have det bagefter sprængningerne.
>Men havde det ikke været langt værre, hvis man havde kidnappet folk til

Jeg må jo nok hellere - nok engang - gøre opmærksom på at jeg hverken er
kommunist eller noget der ligner, samt at jeg anser Stalin for en skiderik
og massemorder.

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311