Satans...
Fra : Henri Gath

Dato : 20-12-05 23:15

at amerikanerne og briterne ikke fik udryddet alle de svin....

Taleban er åbenbart ikke helt uskadeliggjort endnu ovre i Afghanistan.
Forleden blev en lærer slæbt ud af klassen og skudt ved skolens port for
øjnene af eleverne. Hans brøde var, at han havde insisteret på at undervise
små piger. En klar synd mod Allah.

Nu har ædle talebankrigere så angrebet endnu en skole i går, hvor de dræbte
en vagt og en ung studerende. De noble moralens vogtere og Allahs hellige
krigere truede derefter byens befolkning til at lukke skolerne, for ellers
ville man dræbe dem.

Fra : Jim

Dato : 21-12-05 13:20

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> dræbte en vagt og en ung studerende. De noble moralens vogtere og Allahs
> hellige krigere truede derefter byens befolkning til at lukke skolerne,

Det er jo tydeligt, at uddannede kvinder er den største fjende for
islamister.

J.

Fra : GB

Dato : 21-12-05 16:55

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> wrote in

> Det er jo tydeligt, at uddannede kvinder er den største fjende for
> islamister.

Og helt galt bliver det, hvis de oven i købet er lesbiske, som f. eks.
Ayaan Hirsi Ali...

GB

Fra : Jim

Dato : 21-12-05 16:57

"GB" <nospam@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
> "Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> wrote in

> Og helt galt bliver det, hvis de oven i købet er lesbiske, som f. eks.
> Ayaan Hirsi Ali...

Ok, det vidste jeg så ikke.. altså, at hun er lesbisk..

Fra : andropov

Dato : 21-12-05 17:07

On Wed, 21 Dec 2005 16:56:33 +0100, "Jim"

Hvem er kæresten...

Fra : Tony

Dato : 21-12-05 18:50

"andropov" <nospam@andropov.dk> skrev i en meddelelse

> Hvem er kæresten...

Marianne Helved ?

Tony

Fra : andropov

Dato : 21-12-05 19:01

On Wed, 21 Dec 2005 18:49:44 +0100, "Tony" <tony@carpediem.dk> wrote:

>Marianne Helved ?

Ja, hun er jo også en voldsom sexbombe.

Fra : Tony

Dato : 21-12-05 23:53

> Ja, hun er jo også en voldsom sexbombe.

Ja lige til at fyre af Nytårsaften.

Tony

Fra : Jim

Dato : 21-12-05 18:56

"andropov" <nospam@andropov.dk> skrev i en meddelelse

> Hvem er kæresten...

Claus Bundslam? Nå nej... han er jo islamtilhænger...
Så ved jeg det heller ikke...

Fra : GB

Dato : 21-12-05 19:18

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> wrote in news:43a9974a$0$2097
$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Claus Bundslam? Nå nej... han er jo islamtilhænger...
> Så ved jeg det heller ikke...

Bla, bla, bla...

GB