Faktarøverne er muhamedanere
Fra : Jesper

Dato : 20-12-05 19:11

De 10 anholdte såkaldte Fakta-røvere er muhamedanere. En 14 årig dreng
var ikke 14 år, han havde løjet sig yngre, han var somalier. En af de 3
der undgik anholdelse var rejst til sit hjemland og en andet er
forsvundet. Til sit hjemland må man formode.
De anholdte bor i Tingbjerg.

http://dvd.tradewho.com/

Fra : NoTrabajo

Dato : 20-12-05 19:30

"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> skrev i

> [...]
> 3 der undgik anholdelse var rejst til sit hjemland og en andet er
> forsvundet. Til sit hjemland må man formode.

Ja, selvfølgelig er det muhamedanere. Hvem havde troet andet?

Send dem hjem til deres hjemlande og lad dem blive der.
--
NoTrabajo

Fra : Jesper

Dato : 20-12-05 19:36

NoTrabajo <trabajono@hotmail.com> wrote:

> "Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> skrev i

> Ja, selvfølgelig er det muhamedanere. Hvem havde troet andet?
>
> Send dem hjem til deres hjemlande og lad dem blive der.

Amen and halliluja!
http://dvd.tradewho.com/

Fra : Kurt Harald Nedergaa~

Dato : 20-12-05 19:47

Fra : Jens Bruun

Dato : 20-12-05 22:46

"NoTrabajo" <trabajono@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Send dem hjem til deres hjemlande og lad dem blive der.

Jepper, og de må gerne tage alle de arbejdssky nassere med.

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 11/19/05)

Fra : Niels Ivar Larsen

Dato : 20-12-05 21:59

> De 10 anholdte såkaldte Fakta-røvere er muhamedanere.

Hvor ved du det fra? Har du gået i koranskole sammen med dem da? Svjv.
er tyveri da ellers forbudt - endda strengt forbudt - i hht. islam.

Og hvad så?

Fra : Knud Larsen

Dato : 20-12-05 22:15

"Niels Ivar Larsen" <niels.ivar@kabelnettet.dk> wrote in message

> Hvor ved du det fra? Har du gået i koranskole sammen med dem da? Svjv.
> er tyveri da ellers forbudt - endda strengt forbudt - i hht. islam.

Afbrænding af biler er også forbudt iflg Koranen, men se i Frankrig.

> Og hvad så?

Godt spørgsmål, men er der ikke noget underligt ved Tingbjerg?

Fra : Niels Ivar Larsen

Dato : 20-12-05 22:47

> "Niels Ivar Larsen" <niels.ivar@kabelnettet.dk> wrote in message

> Afbrænding af biler er også forbudt iflg Koranen, men se i Frankrig.

Ja, men slagordet under ildspåsættelsen af bilerne var jo heller ikke 'Allah
er stor',
men 'Nique les keufs' (fransk perkerslang for 'død over panserne').
Inspiratorerne
var snarere gangsta rappere - og dem har de næsten lige så mange af
i de franske forstæder, som de har i South Side LA - end de var suraer.

> Godt spørgsmål, men er der ikke noget underligt ved Tingbjerg?

Jo, det er nok lidt i retning af et dansk Clichy-sous-bois.

Fra : GB

Dato : 21-12-05 06:36

"Knud Larsen" <larsen_knud@hotmail.com> wrote in news:43a8745e$0$67256
$157c6196@dreader2.cybercity.dk:

> Afbrænding af biler er også forbudt iflg Koranen, ...(snip)...

WHAT?

GB

Fra : Henri Gath

Dato : 20-12-05 23:05

"Niels Ivar Larsen" <niels.ivar@kabelnettet.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor ved du det fra? Har du gået i koranskole sammen med dem da? Svjv.
> er tyveri da ellers forbudt - endda strengt forbudt - i hht. islam.

Ja, endda så forbudt, at dine kære venner hugger hænder og fødder af
dem...dejlige venner, du har Niels ivar Klump!

Fra : Niels Ivar Larsen

Dato : 20-12-05 23:13

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "Niels Ivar Larsen" <niels.ivar@kabelnettet.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, endda så forbudt, at dine kære venner hugger hænder og fødder af
> dem...dejlige venner, du har Niels ivar Klump!

Det er nu kun i ganske ganske få muslimske lande, at sådanne straffeformer
praktiseres. Ikke desto mindre er det umuligt både at være en god og from
muslim og samtidig være tyv. En god og from muslim skal jo være moralsk
forbilledlig og sætte et eksempel, der viser andre vejen. Dette kaldes
den store jihad, som er den egentlige jihad i modsætning til den jihad,
der handler om at forsvare religionen imod dens krigsførende (vantro)
fjender -
det er kun den lille jihad.

Fra : Knud Larsen

Dato : 21-12-05 00:08

> [...]
> den store jihad, som er den egentlige jihad i modsætning til den jihad,
> der handler om at forsvare religionen imod dens krigsførende (vantro)

Du er jo næsten model-apologet, - du ved forhåbentlig selv, at det sidste er
vrøvl og skønmaleri? Jihad som krig er en integreret del af islam, den med
den store og den lille er noget Walt Disney har fundet på. Men jeg ved godt,
at tiden nu er inde til at synge med på sangen om islam som "fredens
religion", og muslimer som modeller på indvandrere, - og det er vores skyld
at de ikke gifter sig ind i befolkningerne som andre indvandrergrupper.

Man kan være en god og from muslim, og tage sin "bounty" fra de vantro, hvis
vi endelig skal tale koransprog, - hvad jeg dog ikke synes er særlig
relevant i forbindelse med disse røverbander.

Mht. jihad så læs afsnittene "Jihad" i de mest respekterede hadit-samlinger,
eller hos de mest respekterede muslimske forfattere, - fx Khaldun som en af
de helt store historikere. Det går altså ikke, på den med at være et
fredeligt forbillede for naboen. Og den med at muslimerne forsvarede sig
næsten helt til Paris, og tværs over Pakistan og Indien, det var flot gjort,
og rigtig væmmeligt at folkeslagene gjorde modstand.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 21-12-05 01:45

Niels Ivar Larsen wrote:
> [...]
> den store jihad, som er den egentlige jihad i modsætning til den jihad,
> der handler om at forsvare religionen imod dens krigsførende (vantro)

Du ved da forhåbentlig godt at Islam er opfundet af mand, der blandt
mange af sine andre direkte modbydelige sadistiske og forbryderiske
tilbøjeligheder blandt andet var notorisk karavanerøver, ikke?

Så gi' mig endelig ikke dèt der forargeligt naive dhimmi-lal om at
"Islam synes at det er forkert at...", for det holder altså bare ikke en
meter, når det helt store "fromme" forbillede for ethvert muslimsk barn
netop er denne "ophøjede mønstermmuslim himself", der altså ifølge selve
Islams hellige skrifter sagde følgende:

http://www.prophetofdoom.net/quotes2.html#thievery

(Av, dèn bliver vist svær at bortforklare, hva'?)

Anders Peter Johnsen

Fra : GB

Dato : 21-12-05 06:38

Anders Peter Johnsen <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote in

> (Av, dèn bliver vist svær at bortforklare, hva'?)

NIL er autist, og som følge deraf 100% faktaresistent.

GB

Fra : Tony

Dato : 20-12-05 23:40

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "Niels Ivar Larsen" <niels.ivar@kabelnettet.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, endda så forbudt, at dine kære venner hugger hænder og fødder af

Ja vær du glad for du bor her Henri Båtnak, ellers skulle du nok ha' 'en til
at tørre dig i røven.

Tony

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 21-12-05 01:35

Jesper wrote:
> [...]
> der undgik anholdelse var rejst til sit hjemland og en andet er
> forsvundet. Til sit hjemland må man formode.

Er det bare mig, eller synes begrebet "Fakta-resistent" at få en helt ny
drejning?

Anders Peter Johnsen

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 21-12-05 01:48

Anders Peter Johnsen wrote:

> Er det bare mig, eller synes begrebet "Fakta-resistent" at få en helt ny
> drejning?

"Det tager kun fem minutter, men vi vil så gerne have at du bliver lidt
længere..." ;-D

Anders Peter Johnsen

Fra : Tony

Dato : 21-12-05 06:42

meddelelse news:43a8a622$0$47076$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> "Det tager kun fem minutter, men vi vil så gerne have at du bliver lidt
> længere..." ;-D
>
> --
> Mvh
> Anders Peter Johnsen

Var ''Faktarøverne'' dværge ?

Tony

Fra : Jesper

Dato : 21-12-05 06:31

Anders Peter Johnsen <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote:

> Er det bare mig, eller synes begrebet "Fakta-resistent" at få en helt ny
> drejning?

Gruppens islamapologeter er stadigt lige faktaresistente!
http://dvd.tradewho.com/

Fra : Niels Ivar

Dato : 21-12-05 11:03

Min kilde er selveste Muhammed. Efter at have udkæmpet et slag imod
vantro fjender, vendte han tilbage til sine disciple og udtalte: Jeg
har lige
udkæmpet lille jihad - nu vender jeg tilbage til den store jihad.

Det var i al fald, hvad Rudolp Peters, anset islamolog fortalte mig,
da jeg interviewede ham sidste år i anledning af udgivelsen
af hans bog om jihad på dansk
http://www.fagboginfo.dk/Ienfem/ienfemd.htm

At angreb er det bedste forsvar er i øvrigt verdens ældste og oftest
misbrugte casus belli. Det har vi set så sent som i Irak.

Fra : Knud Larsen

Dato : 21-12-05 11:41

"Niels Ivar" <nil@information.dk> wrote in message
Min kilde er selveste Muhammed. Efter at have udkmpet et slag imod
vantro fjender, vendte han tilbage til sine disciple og udtalte: Jeg
har lige
udkmpet lille jihad - nu vender jeg tilbage til den store jihad.

Det var i al fald, hvad Rudolp Peters, anset islamolog fortalte mig,
da jeg interviewede ham sidste r i anledning af udgivelsen
af hans bog om jihad p dansk
http://www.fagboginfo.dk/Ienfem/ienfemd.htm

At angreb er det bedste forsvar er i vrigt verdens ldste og oftest
misbrugte casus belli. Det har vi set s sent som i Irak.

Det er jo en glimrende introduktion, hvor du også kan se at det naturligvis
er den traditionelle jihad, med det store materielle udbytte, plus den sikre
plads i paradis til en selv og hele familien, som er langt, langt den
væsentligste.

Den omtalte hadit, som åbenbart er noget, som følger med "de nye
strømninger" inden for islam-apologi, er en såkaldt "svag" hadit, dvs man
regner ikke med at den er autentisk.

Pas du på med at kalde kilden "selveste Muhammed", så kunne jeg finde på at
poste 500 hadith fra "autentiske" samlinger, hvor Profeten viser han ikke
ligefrem er en mand som sidder og mediterer, det skulle da være over hvordan
han får dræbt flere politiske modstandere, - han nåede iflg biografien 80
styks, plus et par sangerinder som havde drillet ham i en satirisk sang.
Herlig mandsperson.

Da Osmannerne indkaldte de troende til at kæmpe i første verdenskrig havde
indkaldelsen overskriften: "Indkaldelse til den store jihad"

Men de havde jo heller ikke læst Peters' bog.

Spørgsmålet nu er, om vi skal, som mange åbenbart synes, være med til at
lyve om islams virkelighed, for at få indvandringen til Europa til at glide
lettere ned, og forberede os på Eurabia? Bør vi også lave ugelange
programmer på TV, som fremstiller Profeten som en Mother Theresa - bortset
fra at hun også var et usympatisk menneske? Muslimerne ville blive glade,
hvis vi medvirker til at forfalske historien i en islamvenlig retning, og vi
tager jo ikke skade af lidt hvide løgne?

Fra : Per Hagemann

Dato : 21-12-05 13:39

"Niels Ivar" <nil@information.dk> skrev i en meddelelse
[...]

Svar:

Her hvad en muhamedaner selv fandt frem til om den nævnte hadit citeret fra
Opsa Debat

citat start

Posted - 01/03/2001 : 22:10:38
As salaam alaikum wa rahmatullah wa barakatuh

"We have returned from the Lesser Jihaad, to the Greater Jihaad (i.e. the
Jihaad against oneself)"

Denne hadith udtales i dag som: "Den største jihad, er jihad mod selvet
(jihad un nafs)."

Denne hadeeth er kommenteret af sheik-ul Islam ibn Tamiya i mujmua fatawa
bind 11 side 197, han skriver:

"Denne hadeeth har ingen afstamning og ingen af dem som har kendskab til
profetens (saw) udtalelser og handlinger kender denne hadith. At føre hellig
krig (jihad) mod kuffar er en af de største handlinger, faktisk er det det
bedste man kan bidrage med."

Ibn Tammiyya har derefter i sin majmua fatawa bind 11, henvist til nogle
ayahts og hadeeth, som beviser at jihad mod kuffar er det bedste man kan
gøre.

Derudover er den berettet af al-Bayaqi med en svag ifølge al-Iraaqee. Ibn
Hajr sagde at denne udtalelse (hadithen) var af Ibraheem bin Abee Ablah, en
tabiee (tabiee = en som så sahabah) og ikke af Proften (saw) (Kashf
al-Khafaa nr. 1362)

Derudover har en af vor tids største muhaddith (Hadith sheikh), anerkendt
denne hadith for mawdu (falsk). I kan læse det i hans bog "Silsila'a hadeeth
dhaeefa" nr. 2460. Der vil man kunne finde mere information om emnet.

Der blev sagt af Isaad at denne hadith er en Bukhari hadith. Dette er ikke
en bukhari hadith og heller ikke en Muslim Hadith. Jeg vil meget gerne be om
nummeret på denne såkaldte Bukhari hadith af dem som påstår at det er en
Bukhari hadith. De old arabiske samlinger af Bukhari findes i 11 bind, og
den engelske version af Bukhari findes i 9 bind. Jeg vil meget gerne have
nummeret på hadithen, enten den engelske version, eller også den arabiske.

At gøre "jihad" mod selvet er der intet galt i, personligt synes jeg det er
godt. Men at kalde det for den største jihad har vi ikke lov til, medmindre
Allah eller Profeten (saw) har fortalt det.

Wa'salaam.

citat slut

Netop Rudolph Peeters er kendt som apologet, og derfor har
universitetsapologeterne selvfølgelig valgt at oversætte en af hans bøger om
djihad. Dog benægter han ikke at haditten om den store og lille djihad er
svag. Her lidt fra Glistrups og Buhls 1999-bog:

citat start

Som Rudolph
Peters (1979 s. 10) forklarer, betyder djihad ifølge de muhamedanske
standardværker rigtignok at "anstrenge sig selv så meget, man kan", men
konkret juridisk betyder dette at "bekæmpe de vantro ved at slå dem, tage
deres ejendom, ødelægge deres hellige steder, smadre deres afguder og
lignende." Peters noterer desuden (s. 118), at skønt profetens udtalelse om
"den mindre jihad og den større djihad", hvor den større er kampen mod én
selv, er ganske berømt, er den karakteristisk ikke inkluderet i nogen at de
autoritative hadith-samlinger.

Hos Jes P. Asmussen hedder det da også (1989 s. 269): "Fred med ikke
muslimske stater kan kun være provisorisk, da djihad skal vare ved, indtil
Islam hersker overalt." Og stifteren af Det muslimske Broderskab Hassan
al-Banna uddyber: "Det er Islams natur at dominere, ikke at blive domineret.
At påtvinge alle nationer Islams regler og udvide sin magt til den hele
planet." Hans arvtager, chefideologen for de moderne fundamentalister Sayyid
Qutb (1906-1966), hvis skrifter nyder større udbredelse end koranen selv,
citeres i bogen "Islams hus" for at fremstille djihad som en
frigørelseskamp: "...et forsvar for mennesket mod alt som hindrer dets
frihed og blokerer dets frigørelse - helt til hele menneskeheden lyder den
hellige lov (sharia)." Koranens forbud mod tvang i religion betyder ifølge
Qutb blot forbud mod tvang, når islam har vundet overherredømmet. Han kaldte
til krig mod de "hedenske regeringer", hvormed vel at mærke ikke
nødvendigvis i første omgang menes vold - men denne kan og skal anvendes,
når tiden engang er moden. Som Majumdar anfører (s. 27), er djihad den
primære måde at sprede islam på. Fredelige midler er sekundære.

Den ledende pakistanske muslimbroder Mawdudi markedsfører også det
velkendte budskab, at muhamedanismen har hele menneskeheden som mål, og han
fortsætter: "Hvem som helst, der tror på dette kald og accepterer det på en
ordentlig måde, bliver medlem af det 'Islamiske Parti'... Så snart dette
parti er blevet oprettet, starter det på djihad med det formål, det er
blevet grundlagt for. For ved selve naturen af dets eksistens vil det ikke
vige tilbage fra nogen anstrengelse for at eliminere og udslette regimerne,
der ikke er grundlagt på basis af Islam, og for at erstatte dem med en
moderat kultur og social orden." (!) Islam går ifølge Mawdudi imod en
hvilken som helst regering, der ikke tilslutter sig dens program, med det
mål at udslette andre styreformer totalt.

Dette er vel at mærke ikke blot enkelte ekstremisters program: De
Islamiske Staters Samråd består af 42 muhamedanerlande. Dets øverste organ
er "Islamiske Staters Kongers, Overhoveders og Regeringschefers Konference".
Hertil har de 42 overdraget suverænitet i alle spørgsmål vedrørende islams
erobring af verdensmagten. Finanaforvaltningens navn er ganske betegnende:
Djihad-Fonden. En udenrigsministerkonference i Samrådet udpegede i vinteren
1980 Sheik Hassan Muhamed el-Tubani til generalsekretær. Som sådan er han
forfatter til en regeringserklærng, der fastslår, at det er islams
ubetingede mål at indtage den dominerende plads i verden, som ifølge
historien tilkommer den. Islam må tilkæmpe sig den betydning (Konzelmann s.
12).

Efter et livs erfaring som missionær blandt muhamedanerne konkluderede
Jens Christensen: "Islam er ikke, hvad den skulle være, før ethvert land
bøjer knæ for et islamisk overherredømme. Først da er Guds rige kommet på
jord." Når den tid kommer, hvor der opstår en mand, der kan føre dem i
hellig krig med håb om at opnå verdens overherredømme, fortsætter
Christensen, så vil 90% af verdens muhamedanere "med et jubelråb kæmpe og dø
på Allahs vej." Tranholm-Mikkelsens formulering (s. 95) er: "Enten hersker
Islam i et område, eller også er det den islamiske fyrstes pligt at søge det
underlagt."

Ifølge den autoritative The Encyclopaedia of Islam (bd. 2 s. 538f) er
djihads formål endog at erobre "hele universet" for islam. Nævnte værk
fastslår, at djihad ifølge alle kilder udgør en pligt, som "muslimen
helliger sig på samme måde, som munken i kristendommen helliger sig
tjenesten for Gud". Det hedder videre, at den generelle muhamedanske mening
er, at også de vantro minoriteter har pligt til at støtte deres rettroende
herrers helligkrig, som primært er af offensiv karakter. Hvad dette sidste
angår, fastslås det i The Encyclopaedia of Islam, at de udbredte moderne
forsøg på at fremstille djihad som udelukkende beregnet på selvforsvar, idet
islam angiveligt udelukkende ekspanderer ved fredelige midler, "er af helt
igennem apologetisk karakter". Alle tekster fra koranen og fremefter
bekræfter djihads aggressive karakter.

citat slut

--
Sura 2:217 "Det er foreskrevet jer at kæmpe, selv om I hader det. Men det
kan være, at I hader noget, skønt det er godt for jer, og det kan være, at

Fra : Martin

Dato : 21-12-05 11:23

Anders Peter Johnsen skrev:

> [...]
> Islams hellige skrifter sagde følgende:
>
> http://www.prophetofdoom.net/quotes2.html#thievery
>
> (Av, dèn bliver vist svær at bortforklare, hva'?)

Ilja Grigoryevich Ehrenburg opfordrede sovjetsoldaten; "dræb dem i
moders skød". Det lader til at jo dårligere sag man har, jo mere
skingert skal der råbes.

Det er jo temmelig skingert at at over 1 mia mennesker kan tilbede en
fredens profet der i den grad har gjort sig skyldig i mord, voldtægt,
tyveri, pædofili, røveri, mishandling osv.
Det kræver en stærk retorik fra den herskende klasse og enorme
sanktionsmuligheder at holde så mange mennesker hen i dumhed og
uvidenhed.

Hvis vi taber krigen mod Islam går menneskeheden under inden 1000 år.
Statistisk set vil vi indenfor de næste 1000 år blive ramt af en
matematisk katastrofe: meteor, drivhuskløft, uhelbredelig sygdom. Med
andre ord; jorden er en dødsfælde.
Hvis vi skal komme ovenpå igen hurtigst muligt er det ikke ved idag at
lefle for middelalderlige vrangforestillinger der tilskynder til
æresdrab, stening, slaveri, plyndring samt forkastelse af videnskab.

Det er i det hele taget enerverende at se penge kastet bort på
religiøse formål og kulturel sameksistens, når de kunne bruges på
videnskaben.

Worf: "And that is how a Klingon lures a mate."
Wesley: "Are you telling me to yell at Salia?"
Worf: "No, no, no. Men do not roar. Women roar. Then they hurl heavy
objects at you. And claw at you."
Wesley: "What does the male Klingon do?"
Worf: "He reads love poetry. He ducks a lot."
Wesley: "Worf, it sounds like it works great for the Klingons, but... I
need to try something a little less... dangerous?"
Worf: "Go to her door, beg like a human."

Fra : Martin

Dato : 21-12-05 11:25

Niels Ivar skrev:

> Min kilde er selveste Muhammed. Efter at have udkæ­°et et slag imod
> vantro fjender, vendte han tilbage til sine disciple og udtalte: Jeg
> har lige
> udkæ­°et lille jihad - nu vender jeg tilbage til den store jihad.
>
> Det var i al fald, hvad Rudolp Peters, anset islamolog fortalte mig,
> da jeg interviewede ham sidste å² i anledning af udgivelsen
> af hans bog om jihad på ¤ansk
> http://www.fagboginfo.dk/Ienfem/ienfemd.htm
>
> At angreb er det bedste forsvar er i ?t verdens 欤ste og oftest
> misbrugte casus belli. Det har vi set så ³ent som i Irak.

Ja, den krig burde være gennemført og overstået efter 1. Golfkrig.
Havde Churchill siddet ved roret var den skid forlængst slået.

Fra : Mendoza

Dato : 21-12-05 19:02

Jesper wrote:
> [...]
> 3 der undgik anholdelse var rejst til sit hjemland og en andet er
> forsvundet. Til sit hjemland må man formode.

Man er ikke overrasket. Hvor kan vi lære meget af de ædle fremmede....

Mendoza