Til Allan Riise
Fra : Henri Gath

Dato : 19-12-05 21:57

Værsågod Allan....siden du nu er for bekvemmelig til selv at undersøge
forholdene...men pas på! Din halal-mode kan blive udfordret...........
http://dansk-svensk.blogspot.com//

Fra : Allan Riise

Dato : 20-12-05 00:54

Henri Gath wrote:
> Værsågod Allan....siden du nu er for bekvemmelig til selv at undersøge
> forholdene...men pas på! Din halal-mode kan blive udfordret...........
> http://dansk-svensk.blogspot.com//

Og hvad skulle jeg få ud af at følge dit link, andet end at se at du ikke er
alene om at være en ynkelig mandsperson, uden hjerte og mod til selv at gøre
noget som helst ved det du anser som den største fare, andet end at fare i
blækhuset.

Har du lavet nogen tiltag?

Tager du ned og kæmper for demokratiets indførelse i irak?

Eller sidder du bare og lukker lort ud af Gat(h)tet via den forbimdelse,
somdu ellers lovede os ville blive lukket?

--
Allan Riise
Life is like a box of Chocolates

Fra : Henri Gath

Dato : 20-12-05 01:14

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Eller sidder du bare og lukker lort ud af Gat(h)tet via den forbimdelse,
> somdu ellers lovede os ville blive lukket?

Jeg kan forstå, at du ikke havde mod til at få din verdensfjerne
virkelighedsopfattelse korrigeret?

Fra : Henri Gath

Dato : 20-12-05 01:22

> [...]
>
> Eller sidder du bare og lukker lort ud af Gat(h)tet via den forbimdelse,
> somdu ellers lovede os ville blive lukket?

Allan, jeg kan sgu da ikke lukke min forbindelse så længe idioter som dig,
Peter K. Nielsen, Kim Larsen og ham den der underlige Croc sidder her----for
ikke at tale om Arne Stalin *LOL*. Dertil er I sgu trods alt for
underholdende i jeres selvdestruktivitet....
Jeres tilgang til Islam er forbløffende - men også lidt kær- i sin gribende
naivitet. Det er - skal vi kalde det bizart- at se venstreorienterede
forsvare Islam. Bizart, fordi ...en ting kan du være sikker på: Islam
forsvarer ikke typer som jer! Dem kapper de roen af, når de har fået magt,
som de har agt....