Et lille bidrag til sandheden
Fra : Henri Gath

Dato : 19-12-05 19:45

Af Niels Rydung, forfatter, fhv. gymnasielærer

NÅR MAN læser om det hysteri, der får muslimer fra nær og fjern til at gå
amok over JP's tegninger, er det lige før, man kan høre ekkoet af
jungletrommerne i sin barndoms drengebøger om tilbagestående og uudviklede
negerstammer i afsindig og uartikuleret dans omkring totempæle og
afgudsbilleder.

Blot med den forskel, at det i dag er dødelig alvor for os alle sammen.
Mon det ikke er en af historiens største og mest katastrofale fejltagelser,
at disse primitive muslimske befolkningsgrupper har fundet vej til Vestens
højt udviklede og kompliceret-forfinede samfund, hvor de tydeligt nok slet
ikke kan finde sig til rette eller overhovedet klare sig?

Her i Danmark er vi da også nødt til at forsørge dem med 40 mia. gode danske
skattekroner om året.

Førstegenerationsindvandrerne blev aldrig rigtigt til noget.
Forleden kunne man læse, at andengenerationsinvandrerne også er fiaskoer. De
er lige så uvidende som første generation, deres danske sprogkundskaber er
lige så mangelfulde, deres religiøse fanatisme er helt uden grænser, og
deres præg på kriminalstatistikken taler sit tydelige sprog.

Og tredje generation bliver næppe bedre - hjernevaskede som de er i
koranskoler og i muslimske ghettoer, hvor man dagen lang fordriver tiden med
at se arabisk tv, som man henter ned på store parabolantenner.

I modsætning til alle andre indvandrergrupper, som Danmark i århundredernes
løb har modtaget, er muslimerne næsten udelukkende en belastning.

Det eneste, de tilsyneladende er i stand til, er at gå frem og tilbage på
gaderne og råbe »Allah er stor« - og så i øvrigt true og misbruge det danske
samfund og kræve grundloven afløst af Koranen. Fremtidsudsigterne er i
sandhed mørke.

Fra : Knud Larsen

Dato : 19-12-05 20:37

"Henri Gath" <gath@mail.dk> wrote in message

> [...]
> gaderne og råbe »Allah er stor« - og så i øvrigt true og misbruge det
> danske samfund og kræve grundloven afløst af Koranen. Fremtidsudsigterne

Mon ikke han har været gymnastiklærer?

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 19-12-05 20:43

> "Henri Gath" <gath@mail.dk> wrote in message

> Mon ikke han har været gymnastiklærer?

Han var forhenværende gymnasielærer, de kylede ham ud da du opdagede at han
var dum som en dør.

Fra : Henri Gath

Dato : 19-12-05 21:48

"Michael Kirkegaard" <flirtinggoose@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Knud Larsen" <larsen_knud@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Han var forhenværende gymnasielærer, de kylede ham ud da du opdagede at
> han var dum som en dør.

Jamen, det er jo rigitgt det han siger...

Fra : GB

Dato : 19-12-05 22:30

"Michael Kirkegaard" <flirtinggoose@hotmail.com> wrote in

> Han var forhenværende gymnasielærer, de kylede ham ud da du opdagede
> at han var dum som en dør.

Hvad så, din autonome skiderik, vi får rigtig luftet adjektiverne, hva'?

GB

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 19-12-05 22:35

"GB" <nospam@nospamm.invalid> skrev i en meddelelse
> "Michael Kirkegaard" <flirtinggoose@hotmail.com> wrote in

> Hvad så, din autonome skiderik, vi får rigtig luftet adjektiverne, hva'?

Ja....
Så må jeg være en dååååmm halalhippie pga. det

Georg, for faen.....

Michael

Fra : Henri Gath

Dato : 19-12-05 22:43

"Michael Kirkegaard" <flirtinggoose@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "GB" <nospam@nospamm.invalid> skrev i en meddelelse

> Ja....
> Så må jeg være en dååååmm halalhippie pga. det

Ja, du er en forpulet halalhippie....

Fra : Henri Gath

Dato : 19-12-05 21:49

> "Henri Gath" <gath@mail.dk> wrote in message

> Mon ikke han har været gymnastiklærer?

sikkert, og d u trænger vist til lidt hjernegymnastik

Fra : Martin K

Dato : 20-12-05 11:58

"Henri Gath" <gath@mail.dk> wrote in message

> Af Niels Rydung, forfatter, fhv. gymnasielærer

Kunne godt forestille mig, at en type som ham ikke har haft det let i den
politisk korrekte gymnaisieverden.

--
Martin K

Progressiv, frisindet og tolerant