1683
Fra : Henri Gath

Dato : 19-12-05 00:33

Foran Wiens porte i 1683 blev osmannerne(nu:tyrkerne)
massakreret............det afsluttede den muslimske drøm om at indtage
Europa.
Godt det ikke var idag....så havde flere af denne gruppes skribenter åbnet
byens porte indefra........

Fra : Tony

Dato : 19-12-05 01:32

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Europa.
> Godt det ikke var idag....så havde flere af denne gruppes skribenter åbnet

Ja og du havde åbnet dit fede røvhul.

Tony

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 19-12-05 04:20

Henri Gath skrev:
> [...]
> Europa.
> Godt det ikke var idag....så havde flere af denne gruppes skribenter åbnet

Var det ikke lederen som savnede sit harrem og tog hjem?

Er det ikke en moderne drøm at indtage Europa?

Fra : Martin

Dato : 19-12-05 15:25

Tony skrev:

> "Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse
>
> Ja og du havde åbnet dit fede røvhul.

Du har en indgående interesse for mænds endetarm?

Fra : Tony

Dato : 19-12-05 15:52

"Martin" <Nexus1@lab.org> skrev i en meddelelse

Tony skrev:

> "Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse
>
> Ja og du havde åbnet dit fede røvhul.

Du har en indgående interesse for mænds endetarm?

Ja, Gath har godt nok fået åbnet mine øjne, for et interessant emne.

Tony

Fra : Martin

Dato : 19-12-05 15:56

Tony skrev:

> "Martin" <Nexus1@lab.org> skrev i en meddelelse

> Du har en indgående interesse for mænds endetarm?
>
> Ja, Gath har godt nok fået åbnet mine øjne, for et interessant emne.

Så bør du nok fortsætte dit indlæg i denne tråd i
dk.snak.seksualitet.

Fra : Tony

Dato : 19-12-05 16:52

Tony skrev:

> [...]
>
> Ja, Gath har godt nok fået åbnet mine øjne, for et interessant emne.

Så bør du nok fortsætte dit indlæg i denne tråd i

Du har måske noget kørende med Hr. Gath ?

Jeg så ikke du var inde med en kommentar, da han bad mig om at lukke røven.

Tony

Fra : Martin

Dato : 20-12-05 21:49

Tony skrev:

> [...]
>

> Du har måske noget kørende med Hr. Gath ?
>
> Jeg så ikke du var inde med en kommentar, da han bad mig om at lukke røven.

Nej, det så jeg ikke. Godt ord igen. Men hvis jeg havde noget kørende
med Gath, ville du så antage der var grobund for et trekantsdrama?

Fra : Tony

Dato : 21-12-05 06:53

Tony skrev:

> [...]
Nej, det så jeg ikke. Godt ord igen. Men hvis jeg havde noget kørende
med Gath, ville du så antage der var grobund for et trekantsdrama?

Hvorfor så dramatisk ?

Tony

Fra : Martin

Dato : 21-12-05 08:15

Tony skrev:

> [...]
> >
> Nej, det så jeg ikke. Godt ord igen. Men hvis jeg havde noget kørende
> med Gath, ville du så antage der var grobund for et trekantsdrama?

Jamen det var dig der spurgte om jeg havde noget kørende!

Martin