massiv overrepræsentation i statistikkerne
Fra : Jakob

Dato : 18-12-05 10:29

De radikale og deres allierede har påført Danmark enorme problemer med
deres masseindvandring.
Er det iøvrigt racisme at være stærk modstander af indvandring, når
man kan se hvad "kun" 10 % har påført af skade til samfundet?

-------
Selv om nydanskere kun udgør 10 pct. af befolkningen, er de indblandet
i 40 pct. af drabssagerne og sager om død­bringende vold, skriver
Ekstra Bladet.

Avisens opgørelse bygger på oplysninger fra landets politikredse.

I Københavns kommune er 19 pct. af de godt 500.000 indbyggere af
udenlandsk oprindelse, og de tegner sig for godt halvdelen af de
alvorlige forbrydelser.

"Min afdeling beskæftiger sig både med den grove vold, voldtægterne og
drabene. Og hele vort område er præget af betydelig overvægt af
personer af anden etnisk herkomst. Det er i dén grad en dybt
bekymrende udvikling," siger drabschefen ved Københavns Politi,
kriminalinspektør Ove Dahl

http://nyhederne.tv2.dk/article.php?id=3370454&forside

Fra : Wilstrup

Dato : 18-12-05 10:56

"Jakob" <Hyfaj@edb.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
når
> man kan se hvad "kun" 10 % har påført af skade til samfundet?

At tro på Ekstra Bladets oplysninger er som at tro på julemanden -
gang på gang er EB blevet dømt for uvederhæftige oplysninger.

Jeg har minutiøst gennemgået Ekstra Bladets oplysninger - og dels
er tallet på de 53 forkert - og dels er der tale om 4-5
indvandrerede der er dømt - resten er enten sigtede eller deres
sager er uafsluttede eller man formoder at der er tale om skyldige
indvandrere men derfor er de ikke pr. definition skyldige.

Den form for usmagelige oppisken af en stemning holder jo ikke en
meter, men bladet sælger utvivlsomt aviser på det.

Men det er naturligvis klart at for fremmehaderne så er det jo en
fin anledning til at tage disse påstande uden filter og så
kolportere EB-løgnene ud uden videre - havde tallet været omvendt,
så var der ikke grænse for hvordan du og andre fremmedhadere ville
have reageret for at underminere påstandene.

Men som sagt - EB er fuld af løgn, som sædvanlig.
--
Wilstrup

Fra : Jakob

Dato : 18-12-05 11:35

On Sun, 18 Dec 2005 10:56:12 +0100, "Wilstrup"
<detfaarduejatvide@invalid.dk> wrote:

> [...]
>
>Jeg har minutiøst gennemgået Ekstra Bladets oplysninger - og dels
>er tallet på de 53 forkert - og dels er der tale om 4-5

Det er svært at tro på dig uden at du giver noget konkret. Vis hvad du
har fundet fremtil. Dokumentationer skal der til, ellers er dit udsagn
ikke så brugbart

Fra : Svend Poulsen

Dato : 18-12-05 11:49

"Jakob" <Hyfa@edb.dk> skrev i en meddelelse

> Det er svært at tro på dig uden at du giver noget konkret. Vis hvad du
> har fundet fremtil. Dokumentationer skal der til, ellers er dit udsagn
> ikke så brugbart

Nu er det meget svært at tro på Ekstra Bladet, da de har det med at gøre god
brug af journalistisk frihed.

Ekstra Bladet er også god til i deres artikler at modsige sig selv.

Svend

Fra : Wilstrup

Dato : 19-12-05 00:20

> [...]
hvad du
> har fundet fremtil. Dokumentationer skal der til, ellers er dit

jamen, læs dog selv kilden som er angivet - læs Ekstra
Bladets opremsning af drab og du vil også komme frem til at der er
nogle der har begået nogle voldshandlinger, nogle er sågar blevet
straffet for det, andre er blevet erklæret sindssyge, medens atter
andre blot er sigtet, formodet skyldige eller lignende. Der er
simpelthen ikke belæg for tallene.
--
Wilstrup

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 19-12-05 10:24

"Wilstrup" <detfaarduejatvide@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> straffet for det, andre er blevet erklæret sindssyge, medens atter
> andre blot er sigtet, formodet skyldige eller lignende. Der er

Jeg har sagt det før og siger det igen, Wilstrup er bindegal. Sørgeligt folk
med så ringe dømmekraft kan undervise danske børn.

Thorkild

Fra : Egon Stich

Dato : 19-12-05 13:23

"Thorkild Poulsen" <thor@superthorkild.fjerndette.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
folk
> med så ringe dømmekraft kan undervise danske børn.

Men vi kan da takke gud for, at du ikke gør..!!
Du ville inddoktrinere de stakkels unger til dine liberalfascistiske
febervildelser, og man tør slet ikke tænke på, hvorledes du ville kunne
spolere matematikken, når man tænker på din udpræget manglende evne til at
forstå talbehandling.
Nej, så hellere mennesker, der trods alt har et anstændigt menneskesyn.

Egon

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 19-12-05 17:25

"Egon Stich" <stich-foto@stich-foto.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> forstå talbehandling.
> Nej, så hellere mennesker, der trods alt har et anstændigt menneskesyn.

Tænk, Hans Egon, var jeg skolelærer ville jeg overveje at hyre dig til at
fortælle om Oktoberrevolutionen.

Thorkild

Fra : Egon Stich

Dato : 19-12-05 17:45

> "Egon Stich" <stich-foto@stich-foto.dk> skrev i en meddelelse

> Tænk, Hans Egon, var jeg skolelærer ville jeg overveje at hyre dig til at
> fortælle om Oktoberrevolutionen.
>
> Thorkild

Klogt.
For du ved jo ganske givet ikke (heller ikke) selv noget om denne.

Egon

Fra : Wilstrup

Dato : 19-12-05 17:59

> [...]
evne til at
> forstå talbehandling.
> Nej, så hellere mennesker, der trods alt har et anstændigt

Thorkild er rablende sindssyg og ikke værd at spilde sit krudt på -
han ligger permanent i mit filter, så jeg læser ham kun hvis en
svarer ham. Heldigvis er det sjældent at det sker, for han kan ikke
bidrage med noget som helst.

Heldigvis bestemmer han ikke hvem jeg skal undervise og vil aldrig
nogensinde komme til det, så hvad han lukker ud er jeg ret ligeglad
med.

Til gengæld synes jeg at det er rystende at vi har virksomhedsejere
der har et så sort menneskesyn som Thorkild - de burde forbydes at
drive virksomhed nogensinde, da de skader landet med deres
menneskesyn.

Gid han dog ville emigrere til sit elskede USA, som han jo elsker
højt - Danmark og danskere kan han jo ikke fordrage. Han burde gøre
landet den tjeneste at rejse.
--
Wilstrup

Fra : Alucard

Dato : 19-12-05 18:45

On Mon, 19 Dec 2005 17:59:16 +0100, "Wilstrup"
> [...]

>der har et så sort menneskesyn som Thorkild - de burde forbydes at
>drive virksomhed nogensinde, da de skader landet med deres

Er det ikke en meget subjektiv vurdering....???

Der er sikkert også mange der mener at dine holdninger skader
landet... Skulle du så forbydes at undervise...???

Fra : Egon Stich

Dato : 19-12-05 23:19

"Alucard" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Er det ikke en meget subjektiv vurdering....???
>
> Der er sikkert også mange der mener at dine holdninger skader
> landet... Skulle du så forbydes at undervise...???

Du burde forsøge, at styre dit handicap.
Det er menneskesyn, der her er tale om.
Og i den retning kan man ikke påstå, at Thorkild på ringeste måde
respekterer medmennesker, og langt mindre er i besiddeelse af medfølelse.

MVH
Egon

Fra : Alucard

Dato : 20-12-05 06:54

On Mon, 19 Dec 2005 23:19:11 +0100, "Egon Stich"
<stich-foto@stich-foto.dk> wrote:

> [...]
>Og i den retning kan man ikke påstå, at Thorkild på ringeste måde
>respekterer medmennesker, og langt mindre er i besiddeelse af medfølelse.

Det er slet ikke det der er pointen....

Wilstrup vil fratage Thorkild nogle af hans rettigheder fordi han ikke
kan lide hans menneskesyn...... Thorkild kan sikkert heller ikke lide
Wilstrup's menneskesyn, så hvad er forskellen (bortset fra at du er
enig med Wilstrup på det område).....?

Dit problem er at du ikke evner at tage et neutralt syn på tingene,
men hele tiden farver det med din egen holdning...

Fra : Egon Stich

Dato : 20-12-05 22:17

> On Mon, 19 Dec 2005 23:19:11 +0100, "Egon Stich"
> <stich-foto@stich-foto.dk> wrote:
>
> Dit problem er at du ikke evner at tage et neutralt syn på tingene,
> men hele tiden farver det med din egen holdning...

jamen det er jeg da helt bevidst om.
Holdninger er jo det politik er skabt af.
Ikke de regneark, som er det eneste de højrerabiate holdningsløse, men nok
egoistiske, tror skal styre verden.

Egon

Fra : Alucard

Dato : 21-12-05 01:50

On Tue, 20 Dec 2005 22:16:45 +0100, "Egon Stich"

>jamen det er jeg da helt bevidst om.
>Holdninger er jo det politik er skabt af.

Men en Usandhed bliver ikke til sandhed ved at blive farvet rød....!!!

>Ikke de regneark, som er det eneste de højrerabiate holdningsløse, men nok
>egoistiske, tror skal styre verden.

2 + 2 er altså stadig 4 selvom du gerne vil have det til at være 5....

Fra : Egon Stich

Dato : 22-12-05 13:14

> Men en Usandhed bliver ikke til sandhed ved at blive farvet rød....!!!

> 2 + 2 er altså stadig 4 selvom du gerne vil have det til at være 5....

Herved har du ganske klart bevist, at du er et af de underlige individer,
der ikke har fattet, at der er forskel på matematik og politik.
Det er netop det, der gør DJØFere til tidens største trussel.
Faktisk er de det grundlag, som enhver form for fascisme udspringer af.

Egon

Fra : Alucard

Dato : 22-12-05 21:57

On Thu, 22 Dec 2005 13:14:15 +0100, "Egon Stich"

>nok

>Herved har du ganske klart bevist, at du er et af de underlige individer,
>der ikke har fattet, at der er forskel på matematik og politik.

Det eneste der er bevist er at du har totalt fis i kasketten....

Du præsenterer din politik som matematisk bevist fakta....

>Det er netop det, der gør DJØFere til tidens største trussel.
>Faktisk er de det grundlag, som enhver form for fascisme udspringer af.

Hahahahahahaha..... Rendyrket dumhed.... )))

Fra : Egon Stich

Dato : 23-12-05 14:08

> Det eneste der er bevist er at du har totalt fis i kasketten....
>
> Du præsenterer din politik som matematisk bevist fakta....

> Hahahahahahaha..... Rendyrket dumhed.... )))

Så længe du ikke kan præstere andet end et tøsefnis som "argument", må jeg
jo nok mene, at jeg har ret.
Og at du står magtesløs tilbage med dit tøsede fnis.

Egon

Fra : Alucard

Dato : 23-12-05 15:45

On Fri, 23 Dec 2005 14:07:31 +0100, "Egon Stich"

>Så længe du ikke kan præstere andet end et tøsefnis som "argument", må jeg
>jo nok mene, at jeg har ret.
>Og at du står magtesløs tilbage med dit tøsede fnis.

Hvad kan man andet end at grine, når du påstår at DJØF'ere er
udgangspunkt for facisme..... ))))

Det virker som om du er skide misundelig på folk der er klogere end
dig selv (Janteloven og så'en du ved)..... ))

Fra : Egon Stich

Dato : 19-12-05 23:14

> [...]
> han ligger permanent i mit filter, så jeg læser ham kun hvis en
> svarer ham. Heldigvis er det sjældent at det sker, for han kan ikke

Ganske enig.
Men: Jeg har gjort en dyd ud af, at give ham et drag over nakken, ved enhver
lejlighed.
Det mener jeg, blot er ganske almindelig menneskelig anstændighed og
hjælpsomhed.
Måske endog mentalhygiejne?
Ellers vil staklen jo føle sig overset, og hvem ved, hvad det kunne medføre?
Muligvis det totale sammenbrud, og det vil jo komme til at ligge
skatteborgerne til byrde.
Og det forbyde gud, skulle overgå netop Thorkild.

> Gid han dog ville emigrere til sit elskede USA, som han jo elsker
> højt - Danmark og danskere kan han jo ikke fordrage. Han burde gøre
> [...]

Jeg tror ikke han ville kunne få det grønne kort.
Pga hans rabiate natur vil han sikkert påkalde sig opmærksomhed i henhold
til antiterrorlovene.
Det kan jo ikke passe, at nogen kan være så langt ude på fløjen.
Det må være et dække over et eller andet?

MVH
Egon

Fra : Alucard

Dato : 20-12-05 06:56

On Mon, 19 Dec 2005 23:13:47 +0100, "Egon Stich"
> [...]

>til antiterrorlovene.
>Det kan jo ikke passe, at nogen kan være så langt ude på fløjen.
>Det må være et dække over et eller andet?

Nu er du da derude hvor du ikke kan bunde... )

Fra : Egon Stich

Dato : 20-12-05 22:12

> Nu er du da derude hvor du ikke kan bunde... )

Naaaeeeehhhheeee-----------
Der MÅ være et eller andet fordækt----
Skalkeskjul for eet eller andet.
Der er ingen, der kan mane hvad han siger sådan rigtig for alvor.

MVH
Egon

Fra : Alucard

Dato : 21-12-05 01:53

On Tue, 20 Dec 2005 22:11:39 +0100, "Egon Stich"

>Naaaeeeehhhheeee-----------
>Der MÅ være et eller andet fordækt----
>Skalkeskjul for eet eller andet.
>Der er ingen, der kan mane hvad han siger sådan rigtig for alvor.

Jo da.... Spørg Thorkild selv....

Fordi DU ikke evner at fatte det, betyder det altså ikke at det ikke
kan lade sig gøre.... Det siger mest om din egen begrænsede
fatteevne....

Fra : Jens Bruun

Dato : 20-12-05 19:51

> Men: Jeg har gjort en dyd ud af, at give ham et drag over nakken, ved
> enhver lejlighed.

Det er du vist ikke i stand til. Du er tilsyneladende alene i stand til at
demonstrere en naivitet og manglende intelligens ud over det sædvanlige.

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 11/19/05)

Fra : Bo Warming

Dato : 20-12-05 21:05

> "Egon Stich" <stich-foto@stich-foto.dk> skrev i en meddelelse

At gøre dyd ud af målrettet personforfølgelse er tidsspilde og OT -

> Det er du vist ikke i stand til. Du er tilsyneladende alene i stand
> til at demonstrere en naivitet og manglende intelligens ud over det
> sædvanlige.

- men har det med intelligens at gøre?`

Jens Bruun der finder mit hus "skræmmende" har da en brug af det
danske sprog, der går over min intelligens. Håber vi snart ses fx på
Stefanshus , ring 35861000

Fra : Egon Stich

Dato : 20-12-05 22:14

> [...]
> demonstrere en naivitet og manglende intelligens ud over det sædvanlige.

Sådanne udtalelser er jo ikke uforventelige fra højrefjolser uden hverken
social samvittighed, eller kendskab til sociale forhold.
Eller reglerne på artbejdsmarkedet, forresten.
Men gerne nedlægger et velfærdssamfund, i det naive håb, at de virkelige
kapitalister lader nogle krummer tilfalde dem.
Det er sgu´naivt.

Egon

Fra : Alucard

Dato : 21-12-05 01:54

On Tue, 20 Dec 2005 22:14:03 +0100, "Egon Stich"

> [...]
>Men gerne nedlægger et velfærdssamfund, i det naive håb, at de virkelige
>kapitalister lader nogle krummer tilfalde dem.

Et typisk eksempel på at når argumenterne forsvinder så kommer
skældsordene frem....

Fra : Egon Stich

Dato : 22-12-05 13:15

> Et typisk eksempel på at når argumenterne forsvinder så kommer
> skældsordene frem....

Pas på med stenene.
Du bor jo selv i glashus.

Egon

Fra : Alucard

Dato : 22-12-05 22:00

On Thu, 22 Dec 2005 13:15:11 +0100, "Egon Stich"

>at
>sædvanlige.

>Pas på med stenene.
>Du bor jo selv i glashus.

Fjols.... Jeg render ikke rundt og bruger skældsord mod ALLE som jeg
ikke er enige med..... Kun en udvalgt håndfuld hjernelamme halvhjerner
(hvor du er en af dem)....

Fra : Jens Bruun

Dato : 20-12-05 19:49

"Egon Stich" <stich-foto@stich-foto.dk> skrev i en meddelelse

> Nej, så hellere mennesker, der trods alt har et anstændigt
> menneskesyn.

Og det er i dine øjne kommunisterne, der har det? Som i "Pol Pot", "Mao",
"Stalin", "Ceausescu", "Honecker" og alle de andre kommunister, der jo i
vide kredse er kendt for deres "anstændige menneskesyn"? Tak for kaffe!

Du er vist ikke den skarpeste kniv i skuffen.

Fra : Egon Stich

Dato : 20-12-05 22:19

> [...]
> vide kredse er kendt for deres "anstændige menneskesyn"? Tak for kaffe!
>
> Du er vist ikke den skarpeste kniv i skuffen.

Hvilken skuffe hører du så til i?
Har du nogensinde set/hørt, at jeg skulle have hyldet ovennævnte?
Burde du ikke holde dit til sandheden, i stedet for sådan en løgnagtig
smøre?
Hellere være "lidt sløv", end som dig, aldrig slebet.!!

Egon

Fra : GB

Dato : 18-12-05 12:50

"Wilstrup" <detfaarduejatvide@invalid.dk> wrote in news:43a5323a$0$84026
$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> At tro på Ekstra Bladets oplysninger er som at tro på julemanden -
> gang på gang er EB blevet dømt for uvederhæftige oplysninger.

Så er al-Ritzau - og dermed alle danske aviser - også fulde af løgn. Og det
ER de jo - og så er det ikke en gang løgn... de skriver jo allesammen bare
Ritzau-telegrammer af, derfor står der stort set det samme i alle danske
aviser.

GB

Fra : Knud Larsen

Dato : 18-12-05 15:27

"Wilstrup" <detfaarduejatvide@invalid.dk> wrote in message

> [...]
> gang på gang er EB blevet dømt for uvederhæftige oplysninger.

> Men som sagt - EB er fuld af løgn, som sædvanlig.

Og siden hvornår er TV2 Nyhedernes citater fra politiet, blevet til
Ekstabladets løgn?

Fra : Knud Larsen

Dato : 18-12-05 15:31

"Knud Larsen" <larsen_knud@hotmail.com> wrote in message

> "Wilstrup" <detfaarduejatvide@invalid.dk> wrote in message

> Og siden hvornår er TV2 Nyhedernes citater fra politiet, blevet til
> Ekstabladets løgn?

Og den del af indlægget ,som stammede fra EB var endda så venligt, at bruge
tallet 10% for indvandrere, selv om det officielle tal stadig er lidt mindre
end 9%, OG det er de 5% ikke-vestlige, det drejer sig om.

Fra : Jens Bruun

Dato : 18-12-05 17:34

"Wilstrup" <detfaarduejatvide@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> At tro på Ekstra Bladets oplysninger er som at tro på julemanden -
> gang på gang er EB blevet dømt for uvederhæftige oplysninger.

Pis med dig. EB har de fleste år færre domme end de såkaldt "seriøse"
morgenaviser. Igen har du helt galt fat i, hvad der er fakta, og hvad der er
stalinistiske feberfantasier.

> [...]
> sager er uafsluttede eller man formoder at der er tale om skyldige
> indvandrere men derfor er de ikke pr. definition skyldige.

Så vi får en korrektion fra din side, når der er faldet domme?

> Den form for usmagelige oppisken af en stemning holder jo ikke en
> meter, men bladet sælger utvivlsomt aviser på det.

Gu' holder den en meter. De fleste er dybt bekymret over udviklingen. At du
blot kan bruge fakta som et påskud for dit sædvanlige pis, siger mest om
dig.

> Men som sagt - EB er fuld af løgn, som sædvanlig.

Du er én af usenets største løgnere, så det er svært at tage din vurdering
af EB alvorligt. Bo Warming er et sandhedsvidne i forhold til dig.

Fra : Poul Nielsen

Dato : 18-12-05 21:43

"Wilstrup" <detfaarduejatvide@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> Men som sagt - EB er fuld af løgn, som sædvanlig.
> --
> Wilstrup

Ja lige som løgnhalsen Arne Wilstrup.

Fra : Wilstrup

Dato : 19-12-05 00:21

"Poul Nielsen" <555@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> "Wilstrup" <detfaarduejatvide@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> Ja lige som løgnhalsen Arne Wilstrup.

hvad laver du oppe på overfladen - kryb ned i dit ormeskjul igen!

Plonk! Sådan - det var bedre!
--
Wilstrup

Fra : Alucard

Dato : 19-12-05 09:00

On Mon, 19 Dec 2005 00:21:04 +0100, "Wilstrup"

>hvad laver du oppe på overfladen - kryb ned i dit ormeskjul igen!
>
>Plonk! Sådan - det var bedre!

Så kender vi dig igen.... Ned i filteret med meninger du ikke kan
lide....

Du starter selv med at EkstraPladder er fuld af løgn, men hvis nogen
siger "det kan du selv være", så skal de bare ned i filteret.... )

Fra : Wilstrup

Dato : 19-12-05 17:51

> Så kender vi dig igen.... Ned i filteret med meninger du ikke kan
> lide....

Vrøvl - jeg har alleréde tidligt gjort opmærksom på at der er to
typer, der kommer i mit filter: fremmedhadere og så folk der
angriber mig personligt.

Hvis folk har andre meninger end jeg, og det har de jo -er de
meget velkomne, men når de kalder mig en løgnhals, så er målet
fuldt.

Jeg tror heller ikke du vil acceptere at du bliver kaldt for
voldsforbryder, hvis det ikke er sandt, vel?

> Du starter selv med at EkstraPladder er fuld af løgn, men hvis
nogen
> siger "det kan du selv være", så skal de bare ned i filteret....
)

overhovedet ikke - jeg læste artiklen i sprøjten, jeg talte deres
"dokumentation" op og konstaterede at de løj. Det henviste jeg
til - og derfor er det ikke fair at kalde mig en løgnhals, men fair
at kalde EB for løgnagtigt når de skriver noget der ikke passer.
--
Wilstrup

Fra : Henri Gath

Dato : 18-12-05 21:31

> [...]
> personer af anden etnisk herkomst. Det er i dén grad en dybt
> bekymrende udvikling," siger drabschefen ved Københavns Politi,

Han er en ondsindet racist! )))

Fra : Martin

Dato : 19-12-05 12:52

Wilstrup skrev:

> "Poul Nielsen" <555@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> hvad laver du oppe på overfladen - kryb ned i dit ormeskjul igen!
>
> Plonk! Sådan - det var bedre!

Der er bud efter dig Arne. Jeg tvivler ikke på du har styr på teorien
i dine udsagn i denne tråd, dog kniber det med dokumentationen. Kom nu
lidt!!

Mvh
Martin

Fra : Wilstrup

Dato : 19-12-05 17:53

"Martin" <Nexus1@lab.org> skrev i en meddelelse

Wilstrup skrev:

> [...]

teorien
i dine udsagn i denne tråd, dog kniber det med dokumentationen. Kom

Du kan ikke læse? Jeg har leveret dokumentationen -jeg skrev at jeg
havde læst EBs artikel, at jeg havde optalt deres påstande og kunne
konstatere at det var løgn - hvad mere forlanger du?
Jeg har ikke til sinds at skrive artiklen af for at du kan se
dokumentationen - der findes også anden dokumentation end den du
kan finde på nettet.

--
Wilstrup

Fra : Jakob

Dato : 19-12-05 20:11

On Mon, 19 Dec 2005 17:52:48 +0100, "Wilstrup"
> [...]

>havde læst EBs artikel, at jeg havde optalt deres påstande og kunne
>konstatere at det var løgn - hvad mere forlanger du?

Hvordan kan du kalde et personligt udsagn for dokumentation. Du har en
akedemisk uddannelse, ikke?
Det skulle man ellers ikke tro sådan som du opfører dig i denne tråd.

Fra : Allan Riise

Dato : 19-12-05 12:59

Jakob wrote:
> [...]
> personer af anden etnisk herkomst. Det er i dén grad en dybt
> bekymrende udvikling," siger drabschefen ved Københavns Politi,

Hvde der kun været 3 drab i Danmark, og 2 blev begået af nydanskere, så
ville det jo så rigtig slemt ud, derfor mener jeg at det er en forkert måde
at se tallene på, men det er da rigtigt at der er nogen nydanskere som har
nemmere ved at gå til yderligheder end normalen er herhjemme.

Men, er det sigtede der er tale om, så kan man jo ikke sige at de har begået
forbrydelsen, det kan man først når vedkommende er straffet for de forhold
der gøres gældende, og det meldes der jo ikke noget om i den endog meget
korte artikel.

--
Allan Riise
Life is like a box of Chocolates

Fra : Alucard

Dato : 19-12-05 13:12

On Mon, 19 Dec 2005 12:58:56 +0100, "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> wrote:

>Hvde der kun været 3 drab i Danmark, og 2 blev begået af nydanskere, så
>ville det jo så rigtig slemt ud, derfor mener jeg at det er en forkert måde
>at se tallene på,

Selvfølgelig mener du det....) Det passer jo ikke ind i din
fantasiverden....

>men det er da rigtigt at der er nogen nydanskere som har
>nemmere ved at gå til yderligheder end normalen er herhjemme.

Uha da da... Har virkeligheden sneget sig ind hos dig...

> [...]
>der gøres gældende, og det meldes der jo ikke noget om i den endog meget

Hvis og hvis min røv var spids..... ))

Der står heller ikke noget om de kørte på rulleskøjter... ))

Fra : Allan Riise

Dato : 19-12-05 13:20

Alucard wrote:

> [...]
>
> Hvis og hvis min røv var spids..... ))
>
> Der står heller ikke noget om de kørte på rulleskøjter... ))

Du mener altså at er man sigtet så er man skyldig?

p.s. Dit killfilter virker vidst ikke!

Fra : Alucard

Dato : 19-12-05 13:38

On Mon, 19 Dec 2005 13:20:25 +0100, "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> wrote:

>Du mener altså at er man sigtet så er man skyldig?

Hvor står der noget om at de kun var sigtet...?

>p.s. Dit killfilter virker vidst ikke!

Det gør din hjerne heller ikke.... Og hvad så.. )

Fra : Wilstrup

Dato : 19-12-05 17:56

> Hvor står der noget om at de kun var sigtet...?

Det står der såmænd i bladet -men det har du ikke læst? Du nøjes
med overskrifterne og så hævder du at tingene er som overskrifterne
siger?
Det tænkte jeg nok.

> Det gør din hjerne heller ikke.... Og hvad så.. )

Jeg tror ikke at du skal tale om hjerne - jeg er i tvivl om
hvorvidt du overhovedet har en sådan. Men har du den,
kan den måske gøre lidt gavn som transplantationsorgan - den er jo
som ny -ubrugt!
--
Wilstrup

Fra : Alucard

Dato : 19-12-05 18:54

On Mon, 19 Dec 2005 17:55:44 +0100, "Wilstrup"

>Det står der såmænd i bladet -men det har du ikke læst? Du nøjes
>med overskrifterne og så hævder du at tingene er som overskrifterne
>siger?
>Det tænkte jeg nok.

Det står der intet om i det link Allan kom med....

>Jeg tror ikke at du skal tale om hjerne - jeg er i tvivl om
>hvorvidt du overhovedet har en sådan. Men har du den,
> kan den måske gøre lidt gavn som transplantationsorgan - den er jo
>som ny -ubrugt!

Og det sprogbrug kommer fra fjolset der smider folk i killfilter for
ordet "løgnhals".... Tsk... tsk...

Du kalder også selv andre for "rablende sindsyge".....

Så fej lige for egen dør, før du kritiserer andre for "personlige
angreb"....

Fra : Allan Riise

Dato : 19-12-05 21:07

Alucard wrote:

> Det står der intet om i det link Allan kom med....

Jeg er ikke kommet med et link, jeg har kun videre kolportreret det link der
var fra trådstart af.

> [...]
>
> Du kalder også selv andre for "rablende sindsyge".....
>
> Så fej lige for egen dør, før du kritiserer andre for "personlige

Tjaae, må jeg så have lov til at mene det som Wilstrup skrev om dig?

Fra : Alucard

Dato : 19-12-05 22:07

On Mon, 19 Dec 2005 21:06:58 +0100, "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> wrote:

>Jeg er ikke kommet med et link, jeg har kun videre kolportreret det link der
>var fra trådstart af.

Ok... Jeg overså lige et ">"...

>Tjaae, må jeg så have lov til at mene det som Wilstrup skrev om dig?

Ja det må du da... Jeg mener også at du er et fjols....

Til gengæld klynker jeg ikke over at blive kaldt et eller andet...

I modsætning til Wilstrup, der på det område er et tudefjæs....