Anti-revisionist varetægtsfængslet
Fra : Bo Warming

Dato : 18-12-05 01:02

Anti-revisionist varetægtsfængslet

Østrig er reelt stadig amerikansk besat, så den britiske historiker,
David Irving, der har vovet at analysere sig frem til, at kun 4 mio
døde ved holocaust, er nu varetægtsfængslet i dette uciviliserede
land, og han får måske ti års fængsel

De usenettere der kun kan gå imod holocaust-minimalisme ved at
forvrænge til holocaust-benægtelse, er i slægt med det
antidemokratiske Beate-menneskerettighedsintitut i Wien.

Bo Warming, Bjelkes Alle 46, 2200 N

Fra : Bo Warming

Dato : 18-12-05 06:27

> Anti-revisionist varetægtsfængslet

Her sku ha stået "Revisionist varetægtsfængslet" , sorry

> [...]
> David Irving, der har vovet at analysere sig frem til, at kun 4 mio
> døde ved holocaust, er nu varetægtsfængslet i dette uciviliserede

Det plejer at være tyskere og østrigere der bures inde for deres
modige sandhedssøgen vedr deres lands fortid.
Ytringsfrihed har trange kår, hvor USA har indsat marionetter i
Springerpresse, TV og Bundestag - at der så i visse retninger er flot
yringsfrihed i USA selv, er en biting

> De usenettere der kun kan gå imod holocaust-minimalisme ved at
> forvrænge til holocaust-benægtelse, er i slægt med det
> antidemokratiske Beate-menneskerettighedsintitut i Wien.

Jeg har tjækket Thorbjørn's skriv og indser, at jeg forbyttede ham og
BMM , så jeg æder mine ord i mig vedr den udbredte
"Man dutter folk en mening på, hvis vanvid alle kan forstå"

Fejlfri i den retning er Thorbjørn (eller jeg) dog ikke - værst er
folk som Kim Larsen, der mener at hvis man ikke har samme extreme
anti-pædofil dømmesyge som flertallet, så er man selv pædofil

Min aggressive subject-line om folk, der gør moderat
holocaust-minimalisme til skinger holocaust-benægtelse, var rettet mod
snese af usenettere med denne uvane, og var dermed gåen efter bolden,
ikke manden, selvom jeg eksemplificerede med brug af navn, og desværre
forkert navn.