Asyl til Tyrkere - Skal man grine eller gr~
Fra : Spangkuk

Dato : 17-12-05 09:32

http://nyhederne.tv2.dk/article.php?id=3367585

Men det er jo et EU-land, så selvfølgelig skal de være
med i klubben.

NOT!

Spang

Fra : Henning Sørensen

Dato : 17-12-05 13:45

"Spangkuk" <qioewpågjg@asklædhæfgh.nu> skrev i en meddelelse
> http://nyhederne.tv2.dk/article.php?id=3367585
>
> Men det er jo et EU-land, så selvfølgelig skal de være
> med i klubben.
>
> NOT!
>
> Spang

Mon du har forstået hvad det drejer sig om?

EU stiller en række krav til Tyrkiet mhp optagelse i EU.
Herunder krav til menneskerettigheder - sådan som EU opfatter dem.
I EU har man den opfattelse, at kurderne er et forfulgt fokefærd
I Tyrkiet har man den opfattelse, at de er terrorister.

Hvordan terrorister behandles er pt. et stort issue mellem EU og USA, men
nu har USA heller aldrig bedt om at deltage i EU, så...
(Ligesom vi ej heller i Danmark kan blive helt enige om hvordan
terrorister
skal behandles)

Men til din oplysning, så er Tyrkiet ikke medlem af EU...

/Henning.

Fra : Spangkuk

Dato : 17-12-05 15:31

"Henning Sørensen" <hkksnews@privat.dk> skrev

> Men til din oplysning, så er Tyrkiet ikke medlem af EU...

Aj, fedt!

PYHA, så kan jeg sove roligt igen. Tak, mange tak.

Spang - Dum, dummere, og vist nok dummest. Tænkt
at jeg troede Tyrkiet var med i EU...tsk. tsk. tsk.

Fra : GB

Dato : 17-12-05 18:05

"Spangkuk" <qioewpågjg@asklædhæfgh.nu> wrote in news:43a4213e$0$78288
$157c6196@dreader1.cybercity.dk:

> Spang - Dum, dummere, og vist nok dummest. Tænkt
> at jeg troede Tyrkiet var med i EU...tsk. tsk. tsk.

Ja, du har vist ikke fulgt med her i gruppen i ret lang tid <grin>...

GB

Fra : Jens Bruun

Dato : 18-12-05 17:46

> Spang - Dum, dummere, og vist nok dummest. Tænkt
> at jeg troede Tyrkiet var med i EU...tsk. tsk. tsk.

Skræmmende.

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 11/19/05)